| xyz12309 a întrebat:

Salutare, ce as putea rezolva cu o plângere la protecția consumatorului in cazul in care un magazin online de mobila nu a onorat o comanda?(nu a fost achitată, urmă sa fie achitată la livrare)

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu cred ca o sa rezolvi ceva, mai ales daca magazinul a avut vreun motiv pentru a nu efectua livrarea, de ex. epuizarea stocului.

4 răspunsuri:
| GdX a răspuns:

Daca ti-au dat un motiv pentru care nu ti-au livrat marfa, nu prea ai ce sa le faci.

| Catrice a răspuns:

Nu tu plata, nu tu prejudiciu, nu tu plângere.

| mihai69 a răspuns:

La ANPC poți să depui plângere pentru un produs sau serviciu de care ai beneficiat și pe care l-ai plătit (dar nu ești mulțumit sau nu îl mai vrei). Altfel, nu ai temei legal să faci vreo sesizare.

| darrio2007 a răspuns:

Nimic.