| Hassel a întrebat:

Salutări/Hristos a înviat! Mi-am cumpărat un telefon Utok Explorer, chipurile cu certificat IP67(rezitent la apă și praf), care s-a stricat la primul contact cu apa (butonul de pornit-oprit nu era etanș, cum ar fi fost normal la un telefon rezistent la apă, așa că probabil a intrat apă pe lângă el și butonul respectiv nu a mai funcționat-telefonul funcționa normal, doar butonul respectiv era mort). Cei de la service nu vor să-l repare gratis ( se specifică faptul că defecțiunile datorate lichidelor nu sunt acoperite de garanție).
Toată afacerea asta „pute". Mă gândesc să mă adresez OPC-ului. Întrebarea e dacă cei de acolo pot soluționa rapid chestiunea, fără a începe vreun proces. Cum stă treaba cu legislația, și ce șanse aș avea să câștig?

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca ai dreptate te poti adresa la IPC si acestia pot rezolva problema fara proces.
Ma mira doar contradictia: este rezistent la apa dar garantia nu acopera defectiunile produse de lichide, avand in vedere ca si apa este lichid.

| Hassel explică (pentru Ioandelasal):

Http://prntscr.com/7128ek
http://prntscr.com/7128k6
în cele două linkuri sunt mailul lor de constatare a defecțiunii, respectiv descrierea telefonului. mâine trebuie să vorbesc din nou cu cei de la service. Cum mă sfătuiți să fac?

| Ioandelasal a răspuns (pentru Hassel):

Ai putea face reclamatie dar nu stiu sansele de succes, avand in vedere ce scrie in contractul de garantie.
Totusi, poti incerca, motivand cu lipsa de conformitate a telefonului fata de informatia din descriere, n-ai nimic de pierdut.