| Jardelin a întrebat:

Apreciati si respectati oamenii care cred sincer in Dumnezeu si care se straduiesc sa faca voia Lui? Daca da, de ce?

28 răspunsuri:
| William a răspuns:

Nu.

| Inferno a răspuns:

Subscriu la ceea ce a spus si utilizatorul Alphawolf. Nu acestea sunt cele mai relevante criterii dupa care ar trebui sa apreciem pe cineva.

| Zenicide a răspuns:

Nu.

| danay72 a răspuns:

Pentru ca faptul de a fi un crestin autentic este nevoie de multa perseverenta. Iar astfel de persoane sunt usor de indragit pentru ca raspund la rau cu bine. Romani12:17-21

| RAY a răspuns:

Desigur ca i apreciez le iubesc ipocrizia le sap groapa noaptea in cimitir, care crestin face asa ceva?

| Mădă0611 a răspuns:

Nu, pentru ca acel dumnezeu e oglindirea gandirii unor evrei ignoranti si redusi mintal. Poti fi bun si fara vreun zeu care iti anihileaza empatia cand e vorba de un necredincios, in cazul teistilor, toti oamenii sunt necredinciosi daca ar sta sa faca analize, pentru ca fiecare are un zeu personal, doar ideea de baza fiind una comuna.

| Liviu a răspuns:

Daca mas baza pe acest criteriu cam 90% din populatia romaniei ar fi la 'ignor' Nu apreciez asa simplu pe oricine.Cat despre respect? Ma respecta, ii respect.Nu ma respecta, i show the finger blushing then. u got the point?

| anonim_4396 a răspuns (pentru Liviu):

Eu da. cine a pus intrebarea, fii sigur ca nu.

| Liviu a răspuns (pentru anonim_4396):

Sa ii arat degetu? sau degetele laughing?

| anonim_4396 a răspuns (pentru Liviu):

Nu merita nici una. indiferenta doare mai tare. stii tu vorba aia, nu se merita bataia de cap, cum am zis in primul meu post aici, astfel de oameni numai respect nu merita, de fapt nu merita nimic

| Alphawolf a răspuns:

Nu. Eu apreciez oamenii dupa alte criterii.



| bleakk a răspuns (pentru Alphawolf):

Sunt curios, poti extrapola?

| Alphawolf a răspuns (pentru bleakk):