| Jardelin a întrebat:

Apreciati si respectati oamenii care cred sincer in Dumnezeu si care se straduiesc sa faca voia Lui? Daca da, de ce?

28 răspunsuri:
| William a răspuns:

Nu.

| Inferno a răspuns:

Subscriu la ceea ce a spus si utilizatorul Alphawolf. Nu acestea sunt cele mai relevante criterii dupa care ar trebui sa apreciem pe cineva.

| Zenicide a răspuns:

Nu.

| danay72 a răspuns:

Pentru ca faptul de a fi un crestin autentic este nevoie de multa perseverenta. Iar astfel de persoane sunt usor de indragit pentru ca raspund la rau cu bine. Romani12:17-21

| RAY a răspuns:

Desigur ca i apreciez le iubesc ipocrizia le sap groapa noaptea in cimitir, care crestin face asa ceva?

| Mădă0611 a răspuns:

Nu, pentru ca acel dumnezeu e oglindirea gandirii unor evrei ignoranti si redusi mintal. Poti fi bun si fara vreun zeu care iti anihileaza empatia cand e vorba de un necredincios, in cazul teistilor, toti oamenii sunt necredinciosi daca ar sta sa faca analize, pentru ca fiecare are un zeu personal, doar ideea de baza fiind una comuna.

| Liviu a răspuns:

Daca mas baza pe acest criteriu cam 90% din populatia romaniei ar fi la 'ignor' Nu apreciez asa simplu pe oricine.Cat despre respect? Ma respecta, ii respect.Nu ma respecta, i show the finger blushing then. u got the point?

| anonim_4396 a răspuns (pentru Liviu):

Eu da. cine a pus intrebarea, fii sigur ca nu.

| Liviu a răspuns (pentru anonim_4396):

Sa ii arat degetu? sau degetele laughing?

| anonim_4396 a răspuns (pentru Liviu):

Nu merita nici una. indiferenta doare mai tare. stii tu vorba aia, nu se merita bataia de cap, cum am zis in primul meu post aici, astfel de oameni numai respect nu merita, de fapt nu merita nimic

| Alphawolf a răspuns:

Nu. Eu apreciez oamenii dupa alte criterii.



| bleakk a răspuns (pentru Alphawolf):

Sunt curios, poti extrapola?

| Alphawolf a răspuns (pentru bleakk):

Nu am cum sa apreciez o persoana in functie de credintele ei, nu am cum sa apreciez o persoana bigota, la care prejudecatile si slabiciunile ii conduce viata, care face "voia" unui personaj imaginar.
Nu am cum sa apreciez o persoana care pune pret pe "valori" subiective si ignora sau isi bate joc de cele obiective, nu pot aprecia o persoana care-si atribuie(neintemeiat, subiectiv) adevarul si virtutile...

| bleakk a răspuns (pentru Alphawolf):

Si acum spune ce apreciez? Exact contrarul? Mai poti adauga?

| Alphawolf a răspuns (pentru bleakk):

Da, cam contrariul. Apreciez persoana inteligenta, responsabila si corecta. Persoana descrisa in raspunsul anterior le cam sfideaza pe astea(desi nu cred ca este valabil la modul general, in orice caz, imprejurare, situatie).

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Apreciez si respect in egala masura toate persoanele indiferent de religie, rasa, sex, orientare sexuala, sau cat se considera ele apropiate sau nu de Dumnezeu.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu. Daca majoritatea ar fi ca tine, mi-as fii mila de ei, nici pe de parte respect. Voi respectati ateii pentru increderea lor? Nu. noi de ce am faceo.
laughing "se straduiesc", cum? Zicand ca e bine sa arunci cu pietre in persoanele gay? Ca in multe tari, bagand femei in inchisoare ca s-au dus la olipiade si au castigat premii peste premii, dar merita inchisoare ca si-a aratat prea mult din corp? NUMAI RESPECT NU MERITATI!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Respect oamenii care stiu sa se comporte si care stiu sa respecte pe aproapele sau indiferent de religie. Faptul ca o baba care numai sa se certe stie, se duce la biserica, faptul ca se duce la biserica in opinia unora o face sa faca voia lui Dumnezeu dar caracterul lasa de dorit..Nu respect astfel e persoane.

| DeusCorrupti a răspuns:

Sclavi.
Imi pare rău că zic asta, dar așa m-i se pare, pentru că te închini o viață întreagă și îți limitezi libertatea, singura de care probabil o să ai parte pentru ceva improbabil.
Însă îmi plac totuși genul ăsta de oameni, pentru că sunt oameni morali, oameni buni, orice credincios ( însă care e credincios cu adevărat ) este un om bun, foarte bun.

| Jardelin explică (pentru DeusCorrupti):

Nu sclavi! Robi! Robi ai lui Dumnezeu! E atit de frumos! Si sint extrem de fericit de aceasta calitate. De multe ori mi-e teama ca nu sint suficient de rob a lui Dumnezeu.

Ma bucur ca iti plac oamenii credincioși. Pentru ca intr-adevăr oamenii credincioși sint si buni. Iar lingă oamenii buni ai un sentiment de pace si de încredere. Părca ai vrea in sinea ta sa dureze cit mai mult acea apropiere.

| DeusCorrupti a răspuns (pentru Jardelin):

Este adevărat, nu am zis sclavi cu o intentie rea, doar că m-i se par oameni care vor sa se dedice si uneori imi e mila ca ei fac toate astea cu asa o mare bucurie, insa d-zeu nu s-a arătat în fața lor pentru a fi siguri acei oameni ca nu fac totul in zadar.

| Mădă0611 a răspuns (pentru Jardelin):

Cati nu si-au omorat persoanele dragi ca asa le-a zis dumnezeu, erau "intr-adevar buni".

| Jardelin explică (pentru Mădă0611):

Citi?

| Bolinski a răspuns:

Nu. Mă învârt între milă și nepăsare. Aș fi mult mai mulțumit dacă am putea fi sinceri cu noi, să considerăm practica religioasă ca fiind un hobby personal (ceea ce este), să nu ia decizii în viață după religie ci după logică și să nu-mi vină cu argumente religioase la orice căcat fac.

Religia, dacă nu ai ce face, practic-o în privat și pentru tine. Nu îi pasă nimănui în rest.

| Angelie a răspuns:

Da, eu ii apreciez, dar tu?

| Jardelin explică (pentru Angelie):

Si eu ii apreciez! Imi sint foarte dragi! Ma simt bine alături de ei, caut compania lor si ma simt mult mai relaxat împreuna cu ei.

| Angelie a răspuns (pentru Jardelin):

Inseamna ca ne asemanam in aceasta privinta. Prefer compania unor oameni credinciosi decat fara credinta. Sunt mult mai draguti si au o stralucire aparte. happy