anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua!
Sunt elev al Colegiului National Matei Basarab din Bucuresti, profil Filologie, si sunt hotarat ca dupa terminarea liceului sa merg la Facultatea de Teologie. Imi doresc foarte mult sa devin preot si sa-l slujesc pe Dumnezeu! dar am anumite nelamuriti. La Facultatea de Teologie se intra numai printr-un examen sau se da si o proba eliminatorie de aptitudini muzicale? Daca da! ce presupune aceasta proba? Eu cred ca din start am unele dezavantaje pentru ca sunt elev al unui liceu teoretic si nu al unui seminar, si de altfel nu am aceeasi pregatire ca cei de la seminar si mi-este teama ca n-am sa pot intra la facultate din cauza acestui aspect!
Astept lamuriri, in special de la cei specializati in acest domeniu!

3 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

Vezi ca si in preotie sa aplica principiul PCR (pila, cunostinta, relatia).

| robby212 a răspuns:

Aici nu o sa aflii raspunsul! Multora nu le pasa, fiind atei! Si eu vreau sa devin preot.Am sa ma interesez si iti voi zice daca gasesc ceva. Vorbeste cu cineva care stie ce vorbeste, specizlizat in domeniu.Aici suntem cativa care cred in Imparat (eu, baubalicu, EmaS etc.)Domnul sa iti lumineze calea! Crede in Imparat, caci el este Calea, Adevarul si Viata! Dumnezeu sa iti ajute! Slava Lui in vecii vecilor!

| Maxim96 a răspuns:

Du-te de preot daca numai simti o chemare launtrica de la Dumnezeu ca ei crucea aceasta.