anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Sunt elev in clasa a X-a.
Eu sunt Crestin.
Imi place sa vorbesc despre Dumnezeu-Iisus si imi gasesc fericire in credinta mea.
Dar majoritatea colegilor mei de clasa sunt atei si ei ma critica pentru ceea ce cred.
Cum pot sa ii fac sa inteleaga si sa ma accepte?
Va multumesc.

42 răspunsuri:
| danay72 a răspuns:

Sper sa te ajute acest articol.

Cum să-mi apăr credinţa în Dumnezeu?
Ce te reţine să le vorbeşti colegilor despre convingerile tale religioase?
□ Nu cunosc prea multe din Biblie.

□ Mi-e teamă să nu fiu luat peste picior.

□ Nu ştiu cum să încep o conversaţie.

Care este pentru tine cel mai simplu mod de a le vorbi altora despre credinţa ta?
□ Să mă adresez câte unui coleg o dată.

□ Să vorbesc în faţa clasei.

□ Să întocmesc o lucrare despre convingerile mele bazate pe Biblie.
Menţionează numele unui coleg care — dacă ai şti cum să deschizi subiectul — ar vrea, probabil, să discute cu tine despre Biblie.
DUMNEZEU. Probabil că acesta nu este subiectul de discuţie cel mai agreat de colegi. Fă referire la orice altceva — sport, haine, sexul opus —, şi numaidecât se iscă o discuţie înflăcărată. Însă îndrăzneşte să pomeneşti cuvântul „Dumnezeu" şi se şi aşterne o tăcere de mormânt.
Dar asta nu pentru că ei nu ar crede în Dumnezeu. Mulţi tineri chiar cred într-un Creator. Unora însă le este ruşine să vorbească despre asta. „Nu e un subiect la modă!", ar putea gândi ei.
Care e opinia ta?
Probabil ţi-e greu să vorbeşti cu colegii despre Dumnezeu. Şi e de înţeles. Nimănui nu-i place să fie marginalizat sau, mai rău, ridiculizat! Dar oare asta ţi s-ar putea întâmpla dacă ai vorbi despre convingerile tale religioase? Se prea poate. Totuşi, reacţia colegilor te-ar putea surprinde! Mulţi caută răspunsuri la întrebări precum: Încotro se îndreaptă lumea? De ce sunt atâtea probleme în lume? Şi probabil că ar prefera să discute despre astfel de chestiuni mai degrabă cu cineva de vârsta lor decât cu un adult.