Ai şi tu o întrebare ? Pune-o aici
 
2763930intrebari
Ultimele intrebari
Twitter
micşorează boxul
Categorii
micşorează boxul
Blogul tău poate ajuta
TRAFIC
29 Sep
SATI 269.792AFISARI
142.591VIZITE
129.427V. UNICI
9 Octombrie 2010
Christian333 intreaba:

Am probleme cu somnul si am luat de la un prieten bolnav (nebun) niste pastile ce le ia el pentru somn (asa spune el). Pe tableta scrie Seroquel XR 200 mg quetiapine AstraZenca.

Ma vor ajuta cu somnul?

Ar trebui sa iau o pastila intreaga seara sau jumatate?

Unde pot gasi un prospect in limba romana?

Ce contraindicatii au?



Urmareste intrebarea Adauga la favorite
Ce nota dai intrebarii?
Atentie! Problemele de natura medicala sunt probleme serioase care necesita asistenta/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativa si in nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare va recomandam sa apelati la personal medical specializat atat pentru diagnosticare, cat si pentru tratament.
  • Raspuns castigator
    9 Octombrie 2010 13:06
    Dienuka a răspuns:

    Pe langa faptul ca este grav ceea ce faci, dupa parerea mea este si un pic ilegal. Sunt medicamente care au pe ele semnul de DANGER (pericol) marcat foarte bine pe cutie. Sunt mai exact niste droguri, care in situatii exceptionale ajuta in ameliorarea tulburarii bipolare. Se elibereaza doar pe baza prescriptiei medicale si pentru o perioada delimitata de timp catre persoana in cauza, care a fost la medic si are probleme reale. Aceste medicamente pe langa faptul ca induc somnul, actioneaza asupra unor centri nervosi. Produc dependenta. Nu stiu pe ce baza ti-a dat prietenul tau asa ceva, deoarece medicatia este dozata exact pentru o anumita perioada, astfel incat sa ii ajunga la limita, pana la urmatoarea vizita la medic. Seroqel este unul dintre cele mai utilizate medicamente in tratamentul insomniei la americani in ideea stupida, pe care o adopta chiar si multi medici psihiatri de la noi, conform careia nu produce dependenta. Ma bucur de constatatile dansilor, dar pana una alta ei nu consuma asa ceva. Ca o persoana in cauza, care a tinut un tratament pentru anxietate (din clasa benzodiazepinelor - alte "somnifere" la moda) iti voi spune ca ce spun medicii si "prietenii" este una, iar ceea ce simti tu pe pielea ta, este alta poveste.
    Orice medicament cu efect antipsihotic produce in mod evident dependenta, chiar dupa 1-2 saptamani, iar cine neaga acest lucru minte, orice grad in medicina ar avea.
    Sunt contraindicate persoanelor sanatoase, evident. Incearca ceva pe baza de extracte din plante, cum ar fi Calmogen sau Sedatif PC si nu mai lua asa ceva.
    Aici ai si prospectul. Poate te lecuiesti de ele dupa ce il citesti in intregime:
    http://www.medipedia.ro/Dictionarmedical/Medicamente/tabid/59/prospect/W54069001/SEROQUEL-XR-400-mg.aspx
    Sanatate.

  • 9 răspunsuri RSS raspunsuri)
  • 9 Octombrie 2010 11:52
    fabiola a răspuns:
    Tu stii ce faci, acest gen de medicamente nu se iau din auzite la colt de strada! Incearca tinctura de valeriana si sunatoare, un ceai de tei si daca chiar nu merge, mergi la medic!
  • 9 Octombrie 2010 11:53
    GânduriAlbe a răspuns:
    Nu lua! Niciun medicament nu se ia aşa! mergi la doctor şi spune-i exact îţi va da care să te ajute! Nu e bine să iei pastile de la x, y! Baftă!
  • 9 Octombrie 2010 14:35
    Cσσкiє a răspuns:
    E destul de grav ce faci, scuză-mă că-ţi spun. Aşa cum au zis şi ceilalţi, Seroquelul este medicament din grupul anti-psihotice, grup de droguri. În mod normal, utilizat pentru tratamentul bolilor psihotice, Seroquel este la fel de eficace în tratarea Schizofreniei şi a altor boli grave. Medicamentele nu se iau aşa, în cel mai rău caz când suntem răciţi luăm "ce auzim şi noi" sau ce credem că e bine, dar vezi să nu dai în altceva după pastilele astea. Aici găseşti prospect în limba română, dar să nu mai iei pastilele astea. http://www.pharmacyescrow.com/s6-ro-647-s-SEROQUEL.aspx. Bea ceai de tei, du-te la Plafar şi cere o sticluţă de tinctură de valeriană sau Passival capsule. Astea sunt naturiste, nu au cum să-ţi facă rău. Atenţie mare la ce faci pe viitor!
    ƒiиεттч
  • 9 Octombrie 2010 13:15
    soare_1782 a răspuns:
    Cornelmano are dreptate. Seroquel-ul e indicat pentru schizofrenie, episoade depresive si o serie lunga de alte boli de acest gen. Chiar daca se spune ca ar putea fi folosit pentru somn si ca nu creeaza dependenta, nu este adevarat. Majoritatea celor care folosesc acest medicament au admis faptul ca dupa o anumita perioada nu mai pot dormi deloc fara el. Mai bine mergi la medic si acesta iti va indica un tratament corespunzator. Nu lua pastile de Seroquel! Efecte adverse: atacuri de panica, anxietate, schimbari de comportament, impulsivitate, agresivitate, agitatie, probleme cu somnul (sic!), hiperactivitate.
  • 9 Octombrie 2010 11:32
    Cornulet a răspuns:
    Mai baiatule ai grija ce faci, Seroquel aparţine unui grup de medicamente numite antipsihotice, care ameliorează simptomele anumitor tipuri de boli mintale cum sunt halucinaţiile (de exemplu, auzirea unor voci inexplicabile), gânduri stranii şi înfricoşătoare, schimbări ale comportamentului, sentimentul de singurătate şi derutare. Tu gandesti inainte sa faci ceva? Pastilele alea nu sunt pentru somn.
  • 9 Octombrie 2010 14:09
    NUKKA a răspuns:
    Lasa prostiile si nu te mai lua dupa ce spun sau folosesc altii.in fiecare seara bea o cana de ceai de tei cu miere si lamaie sau o cana de lapte cald cu miere.pastilelein general cele destinate pentru somn pot fi de foarte multe ori fatale siin general tranchilizeaza si distrug incet dar sigur sistemul nervos si afecteaza inima si concentratia, asa ca...lasa-te de sportul asta, parerea mea tu faci ce vrei tu. da-mi de stire daca sfatul meu ti-a fost de folos, ok? fii cuminte si sa ai o zi buna.
  • 22 Iunie 2014 19:06
    Mire3la a răspuns:
    Cel mai bine ar fi sa consulti un medic si inainte sa-ti faci o imagine citind prospectul de aici http://www.prospecte.net/prospect-seroquel si iti da tot cevrei de la indicatii terapeutice la efecte adverse si bineinteles containdicatiile care sunt prescrise. Sanatate.
  • 23 Iunie 2011 18:04
    Canny a răspuns:
    N
    Nu mai lua pastile de acestea pentru ca cu adevarat sunt niste droguri. Uite ce s-a intamplat cu mine.Am plecat in Italia si am fost impins de la balcon.eu acolo nu am stiut nu mi-am adus aminte nimic.a vorbit cu un italian de fata cu mine de o pastila care o au ei in calabria viagra in doua cu morfina si te transforma.eu nu am crezut.ei mau crezut nebun.eu am incercat sa fac in asa fel incat sa fiu inteles ca ceea ce vorbesc eu e adevarat.nu ma crezut nici unul si am venit in tara si auzem voci.acele care le auzeam eu erau adevarate.adica mai pe inteles imi vorbea sufletul.ea ca sa nu zic adevarul si sa nu imi aduc aminte nimic m-a dus la spitalul numarul patru din botosani de langa penitenciar zicand acolo la spital ca eu sunt nebun.inainte de a ajunge la spital trimiterea la acel spital a fost de la Doctorita Alexandroae de la Spitalul municipal Dorohoi sectia interne care nu are nici o treaba cu psihologia este doctor internist a primit bani sa'mi faca trimitere la spitalul nr4. Dupa ce a esit de la doctorita mia ras in fata aia care se zice ca e mama>>>si mi-a zis team rezolvat.si m-a dus la acel spital mi-au dat aceste medicamente care nu erau pentru mine.si am 5 zile de cand am facut stop.si facand stop acestor medicamente mi-am adus aminte tot.cum am fost aruncat de la balcon.deci imi aduc aminte tot ce s-a intamplat.ea mi le-a dat ca sa nu imi aduc aminte.Mie imi place muzica hiphop si sa fac rime.cat am luat acele medicamented timp de 2luni nu eram in stare sa scriu nimic. aveam mitea inchisa nu mai sttiam nimic ce se intampla cu mine, ma simteam foarte nervos de la ele, gandeam de la ele ca omor ca fac multe care eu nu vroiam sa le fac.deci asta este povestea mea vreti sa le luati luatile dar sfatul meu e sa nu le luat ca e Drog. daca tu me crezi sunt fericit e spe binele tau.nu vreau sa treci prin ce am trecut eu.sa ai grija
  • 11 Aprilie 2014 15:31
    Ciutacu_Adeluta_1969 a răspuns:
    Inscrie-te si on - line la psiho-terapii...si vezi daca ....iti este mai bine