Ai şi tu o întrebare ? Pune-o aici
 
2611326intrebari
Ultimele intrebari
Twitter
micşorează boxul
Categorii
micşorează boxul
Blogul tău poate ajuta
TRAFIC
19 Apr
SATI 261.781AFISARI
114.479VIZITE
94.832V. UNICI
2 Ianuarie 2012
Nattynattty intreaba:

Am si eu o intrebare... daca iei mai multe pastile deodata lesini pe loc...sau? ce se intampla.straight face nu e k vr sa mah sinucid sau cv de genulaughing vr si eu sa mah informez doar atat



Urmareste intrebarea Adauga la favorite
Ce nota dai intrebarii?
Atentie! Problemele de natura medicala sunt probleme serioase care necesita asistenta/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativa si in nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare va recomandam sa apelati la personal medical specializat atat pentru diagnosticare, cat si pentru tratament.
  • Raspuns castigator
    2 Ianuarie 2012 09:28
    6111992 a răspuns:

    Buna depinde ce pastile ei si cate ei nu prea ai cum sa lesini doar ca o sa ti se faca rau, pastilele luate in cantitati mari provoaca efecte secundare in cel mai rau caz ajungi in coma si exista riscul de a deceda, persoana care a luat un supradozaj trebuie sa mearga imediat la spital ca sa i se faca spalaturi stomacale, ce spui tu este foarte periculos pentru ca pastilele au efecte adverse si in cantitati mici.

  • 4 răspunsuri RSS raspunsuri)
  • 2 Ianuarie 2012 01:46
    ndc a răspuns:
    Depinde ce pastile si cate iei. Nu lesini instantaneu, dar presupunand ca ai luat destule o sa mori relativ lent si nedureros, in cateva minute.
    2 Ianuarie 2012 01:51
    Nattynattty explică (pentru ndc):
    O sa mor?
    - Ascunde conversatia (1 răspuns)
  • 2 Ianuarie 2012 01:26
    ionutz1111 a răspuns:
    O sa mori devil
  • 27 Februarie 2012 15:27
    Lacrymy a răspuns:
    Eu am luat 10 pastile aseara.ma doare inima foarte tare si ametesc...pot poati cv cu timpul?