anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Dupa ce "s-a scobit in nas", mamei mele ii curge sange din nas de vreo o ora jumatate. Stiti vreo metodata sa ii stea sangerarea? Credeti ca ar fi cazul sa sun la salvare? Multumesc.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| bionatura a răspuns:

Salut!
sunt medic de medicina generala, ma numesc Daniel si vreau sa iti raspund tie pentru mama ta:
-Nu stiu daca mama te este hipertensiva ptr.ca atunci discutam despre altceva si hipertensiunea isi rezerva dreptul de a refula din cand in cand prin cate o cate "o supapa" care se manifesta cu epistaxis(scurgere nazala de sange in diferite cantitati)!
-dar vazand ca ai scris ca dansa a produs un traumatism voit"s-a scobit in nas",(fara sa constientizeze) efectele care urmeaza.
-te sfatuiesc sa te duci urgent la farmacie si sa cumperi EMOFIX unguent(productie Italia) care administrat bogat in ambele fose nazale 1, 5-2cm va OPRI URGENT SANGERAREA.
-te rog sa ma suni daca ai nelemuriri!
dr.Prodan Daniel
tel. 0762.417.179

4 răspunsuri:
| DrMundo a răspuns:

Ar fi o idee mai buna sa suni la salvare decat sa postezi pe TPU... dar spune-i sa stea pe spate

| Paul199923 a răspuns:

Dai sa merioase ceva tare precum otet...si sa se tina de nas nu de nari ci de osul nasului sa tina strans si o sa se opreasca daca nici asa ar fi cazu sa suni la salvare.

| Chelsy a răspuns:

Ar trebui sa stea cu un servetel uscat in nas, si daca nici asta nu merge si nu da rezultate, ar trebui sa stea pe spate cu mana stanga ridicata, daca chiar nu da niciun rezultat atunci cred ca e cazul sa suni la salvare, si sa ai grija ca incidentul sa numai fie repetat. Sper ca te-am ajutat!