| NunDots a întrebat:

TPU!
Sunt in clasa a 6-a si stiu ca sunt prea mica pentru a ma vaita in legatura cu asta, dar o spun si va cer sfatul.
Dupa cum am spus, sunt in clasa a 6-a. Nu am multe de facut pentru scoala, decat sa invat; am doua probleme, insa:
1) Aman permanent temele si invatatul, iar timp tot imi mai ramane, nu stiu cum. (si nu stiu nici cum, de asemenea, tot excelez si sunt preferata profesorilor), adica sunt,, lenesa, dar harnica"
2) Sunt incredibil de stresata. Simt ca nu mai rezist: presiunea ma zdrobeste cu tristetea. Niciodata nu ma duc la scoala cu un gand optimist (extrem de rar se intampla). Ma gândesc doar la ce s-ar putea intampla mai rau.
Ma gândesc, oare cum e viata de pisica de casa. dar a unei pisici de pe strada? Ei bine, o pisica de pe strada e, daca pot sa fiu atat de narcisista si sa spun asta (bietele animale), putin mai usoara decat a mea.
Cum intru pe poarta, imi si imaginez cum apare doamna diriginta (o apreciez foarte mult, dar singurul profesor pe care ma pot baza si care ma sustine cu adevarat este doamna de engleza si cea de matematica

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| SkyPilot a răspuns:

Incearca sa nu mai amani, fa-ti temele in ziua dinaintea celei in care trebuie sa le ai facute. Fa-ti un program si tine-te de el.
Daca stii ce vrei sa faci in viata, incepi sa citesti despre subiectul respectiv. Nu sa inveti, ci sa citesti carti care descriu viata celor din domeniul respectiv, problemele lor etc.
La scoala socializeaza mai mult. Fa-ti prietene dintre fetele cu care ai preocupari commune. Te vei duce la scoala cu mai mare placere.