Ai şi tu o întrebare ? Pune-o aici
 
2614432intrebari
Ultimele intrebari
Twitter
micşorează boxul
Categorii
micşorează boxul
Blogul tău poate ajuta
TRAFIC
21 Apr
SATI 282.396AFISARI
121.682VIZITE
100.754V. UNICI
27 Aprilie 2009
Denysa-Myhaela intreaba:

Este posibil ca dupa ce am luat pastila de a 2a zi(escapelle) sa imi vina menstra falsa dupa 12-13 zile? pana sa vina aceasta menstra mi-am facut cu o zi inainte un test si a iesit negativ poate influenta venirea menstrei testul de sarcina(urina)



Urmareste intrebarea Adauga la favorite
Ce nota dai intrebarii?
Atentie! Problemele de natura medicala sunt probleme serioase care necesita asistenta/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativa si in nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare va recomandam sa apelati la personal medical specializat atat pentru diagnosticare, cat si pentru tratament.
  • Raspuns castigator
    27 Aprilie 2009 21:29
    alexam a răspuns:

    E posibil ca luand pastila de a doua zi sa ti se deregleze menstruatia, in sensul ca vine mai devreme, si apoi isi revine ca si,, program,, O prietena a patit, dar probabil ca difera de la organism la organism, si de continutul pastilei.

  • 3 răspunsuri RSS raspunsuri)
  • 27 Aprilie 2009 18:10
    Brigaela a răspuns:
    Menstra nu influenteaza testul de sarcina. Cel mai probabil nu estin insarcinata, dar e normal ca dupa o asemenea bomba cu hormoni cum e pilula de a doua zi, timp de cateva luni sa ai menstruatii complet neregulate precum si alte simptome neplacute. Mai multe detalii iti poate da medicul care ti-a recomandat sa iei Escapelle, el stie exact care sunt riscurile si cum pot fi minimizate.
  • 27 Aprilie 2009 17:08
    ale1 a răspuns:
    Nu stiu daca poate.si eu am luat aceeasi pastila da nu mi-a venit menstra. sfatul meu e sa mergi la doctor si sa te informezi
  • 23 Iunie 2009 10:16
    Raspuns anonim:
    Si eu am patit exacta acelasi lucru am luat pastila p 10 si pe 22 m-am trezit cu mici sangerari in cond in care mie in mod normal imi venea pe 28 acum nu stiu daca e de la pastila decil...