| theeternal a întrebat:

Salut, am nevoie de un plan de antrenament si de nutritie pentru masa musculara. Vreau ceva sa pot face acasa, si sa-mi ziceti si cate serii, cand si cat timp sa fac pauza intre exercitii, etc). Iar la nutritie sa-mi ziceti ce alimente sunt indicate sa consum. Mentionez ca sunt total incepator in acest domeniu (si stau foarte prost la capitolul "masa musculara").


Mersi mult! Dau funda pentru cel mai bun raspuns

Răspuns Câştigător
| HoudiniMagic a răspuns:

Antrenamentul sa fie asa:

Luni, Marti, Miercuri, Joi, Vineri urmatoarele:
5-6 Seturi de flotari; Fiecare set a cate 15-20 flotari.
5 Seturi de abdomene; Fiecare set a cate 20 abdomene.
4-5 Seturi "Triceps bench dips"; Fiecare set a cate 15-20.
4-5 Seturi "Chest bench dips"; La fel ca cele pentru triceps.

Pauza tin sa mentionez ca este de 30 secunde intre fiecare set, dar 1 minut si 30 secunde intre fiecare tip de exercitiu.

Iar incearca pentru cardio inainte de aceste exercitii sa faci un jogging pe loc de vreo 5-10 minute, si niste cardio pentru brate.

Acuma sa trecem la alimentatie: Incearca sa mananci alimente bogate in protein, dar nu face exces.
Ce ti-as recomanda ar fi sa mananci piept de pui de 2 ori pe saptamana, muschi de porc macar 1 data pe saptamana, peste 1 data daca nu de 2 ori pe saptamana, iar ce as mai spune ar fi lapte post-workout, adica dupa ce termini deoarece ajuta la repararea tesuturilor distruse in timpul antrenamentului, si mananca oua fierte de 2 ori pe saptamana deoarece au multe proteine, dar tine minte nu face exces.

4 răspunsuri:
| AnonimYSre a răspuns:

Eu zic să arunci un ochi aicea.https://www.freeletics.com/en,e o aplicație foarte bună, îți garantez 100% că nu vei da greș, am folosit-o și eu! :)

| theeternal explică (pentru AnonimYSre):

Am intrat pe aplicatia aia, mi se pare foarte cool.
Am o intrebare: tu ai platit ceva la ea sau ai mers pe free? Se pot face performante si doar cu free?

| AnonimYSre a răspuns (pentru theeternal):