anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Trec in clasa a 7-a si m-am gandit sa ma apuc de baschet. Daca urmez un liceu sportiv si o facultate de sport, am sanse sa ajung undeva cu baschetul?

Răspuns Câştigător
| Flaviucu a răspuns:

Ai sanse daca esti bun si te vede cineva de la un club mai mare, dar poti ajunge un profesor/antrenor de sport.

7 răspunsuri:
| Senyorul a răspuns:

Pai pe langa asta trebuie sa te mai duci si la un club si trebuie sa fii foarte bun la baschet. Succes in viata!

| DanScutaru a răspuns:

Nu e numaidecit sa te duci la un liceu sportiv sau facultate eu singur joc basket din clasa a 4-a, dar am inceput sa ma antrenez corect de un an si rezultatul e pe fata... Vreau sa spun ca important e sa te antrenezi corect de la inceput si nu vei avea nevoie de nici o scoala... Succes

| Florin02 a răspuns:

Poti sa vi in octav onicescu. are si profil sportiv, si sunt niste profesori foarte buni, cu o sala de antrenament foarte buna. succes!

| saby349 a răspuns:

Nu. Ai sanse numai daca esti foarte bun. Daca vrei doar sa stai in teren... Trebuie sa te gandesti bine.Cu cat te apuci mai repede cu atat mai binewinking
(eu fac voley)

| Al3xu2001 a răspuns:

Sall... florin depinde de inaltime, si cum joci. daca mai vrei sa vb da-mi add la id andutuandron

| TrebuieSaStiu a răspuns:

NU! Iarta-ma ca iti distrug visurile dar in Romania sansele ca sa ajungi undeva cu baschetul sunt nule, singurul sport in care ai putea sa te faci cunoscut, si sa ajungi undeva e rugby. Spor la treaba!

| Gabriela_Leo_1920 a răspuns:

Nu nu ai sanse sa ajungi trebuie sa te duci la un club pentru a ajunge undeva cu baschetul