| Capitan a întrebat:

Vreau sa imi creez un card pentru a paria live... (sunt incepator in aceasta privinta, a pariurilor live)
Am si eu cateva intrebari!

1.Ce riscuri exista daca pariezi live?
2.In ceea ce privesc comisionele am o mare dilema,daca nu fac nicio tranzactie timp de o luna, imi ia comision?
3.Care ar fi cea mai sigura, avantajoasa casa la care as putea sa pariez?
4.Ce card ma sfatuiti sa fac?(la ce sucursala,Ing,BankPost, ...etc
5.Care sunt pasii care trebuie sa ii urmez pentru a paria online?

Multumesc anticipat, funda la cel care ma ajuta!

4 răspunsuri:
| Purec a răspuns:

1. riscuri? hmm sa vedem. Cel mai amre risc e ca cel mai probabil la inceput nu vei sti cand sa te opresti. Cand am inceput sa pariez, sambata si duminica stateam non-stop. De cele mai multe ori castigam foarte multi bani pana la ora 22-23. apoi.din lipsa de altceva si din doritna de a mai castiga incepeam sa pariez pe sporturile americane( golf, bassebal) si pierdeam o groaza de bani happy Apoi mai jucam si la acele jocuri ( ruleta, blackjack si mai pierdeam si acolo) Deci riscul e ca poti fi atras usor sa efectuezi pariuri gresite. Plus ca sunt multe lucruri cu care te poti pacalii daca nu esti atent.

2. Nu iti ia comision

3. bet365 e cea mai buna.

4. Visa electron de la banca transilvania. e cel mai bun din toate punctele de vedere

| cristi767 a răspuns:

1. Sa pierzi :)

2. S-ar putea sa da. depinde ce card iti faci. Depinde de la banca la banca si de oferta. De exemplu, la ING poti sa-ti faci un card student (daca esti student si ai pana in 26 de ani) si nu platesti comisioane deloc, decat cand lucrezi inter-bancar.

3. Sunt mai multe. Eu as recomanda Bet365 ( full review http://pariuri.org/bet365 ) sau Gamebookers. Sigura ar fi si Bwin, dar are cotele mai mici.

4. ING cu cardul Visa Electron