| Correct a întrebat:

As dori sa deschid putin subiectul: Extraterestri.
Deoarece am vazut numeroase documentare in care se vorbeste pe aceasta tema si se sustine faptul ca ar exista, eu cred ca exista. Daca ne-au fost aduse atatea dovezi, daca s-au facut atatea cercetari de ce n-as crede.Nu vorbesc despre emisiunile fake de pe Discovery(oameni care alearga prin paduri dupa extraterestriilaughing, ci de studiile prinvind existenta a numeroase planete asemanatoare cu Terra, planete pe care poate exista viata.
Care e parerea voastra, exista sau nu?

| Mădă0611 a răspuns:

Natura e atat de uimitoare ca viata poate aparea si unde noi credem ca nu exista conditii propice aparitiei si dezvoltarii ei. Da, cred ca exista, si pana n-o sa-i vedem, nimeni n-o sa poata spune cum sunt.

| sublime89 a răspuns:

Atat timp cat vorbim de acei extraterestri care nu ne-ar fi vizitat, da, ar putea sa existe. Cei despre care se spune pe la Discovery sau History ca ne-ar fi vizitat aproape sigur nu exista. Acele "documentare" nu se bazeaza pe nicio dovada clara. Sunt doar speculatii. Cat despre planetele din alte sisteme solare asemanatoare Terrei, e clar ca exista. Si nu sunt deloc putine. In galaxia noastra se estimeaza ca exista aproximativ 300 de miliarde de planete. Avem 1.6 planete pentru fiecare stea. Deci sansele ca multe dintre acele planete sa aiba conditii asemanatoare cu cele de pe Terra sunt enorme. Vorbim de o probabilitate de peste 99.9%. Noi nu stim inca sigur daca viata apare inevitabil pe o astfel de lume, insa. Doar pentru ca a aparut aici, nu inseamna ca viata e obligata sa apara oriunde exista apa lichida, sa zicem. E nevoi de putin mai multa sansa pentru ca moleculele complexe care stau la baza vietii sa se formeze. Nu stim inca suficiente lucruri despre viata ca sa putem spune sigur, si nu stim suficiente lucruri inca despre conditiile de pe alte planete. Nu am explorat inca suficiente planete ca sa ne putem numi experti in domeniu. Dar bineinteles ca intr-un univers asa de mare, si cu mai multe lumi decat am putea noi vreodata numara, aproape sigur nu suntem singuri, si mai exista viata pe multe planete, si chiar si civilizatii. Sa fim doar noi ar fi prea ciudat. Ar insemna ca viata e un accident atat de improbabil in univers, incat ar fi unic, iar asa ceva e practic imposibil, tinand cont de faptul ca anumite conditii prielnice vietii nu pot fi unice. Sunt poate chiar relativ des intalnite. Eu zic ca e practic imposibil ca viata sa existe doar pe Pamant chiar si-n galaxia noastra, d-apoi in toate celelalte 100 de miliarde de galaxii din universul observabil. Poate viata extraterestra exista sau a existat chiar si-n sistemul nostru solar. Inca abia am inceput sa-l exploram. Mai sunt multe de aflat despre Marte de exemplu, sau Europa, satelitul lui Jupiter. Viata microbiala chiar ar avea conditii sa existe pe aceste corpuri.

| anonim_4396 a răspuns (pentru sublime89):

Nenea,ne poţi spune şi nouă cum ai calculat probabilitatea aia de 99, 9%?

| sublime89 a răspuns (pentru anonim_4396):

Procentul de 99.9% e chiar unul retinut. Probabilitatea existentei vietii in univers e si mai mare de atat, dar tu nu ai cum sa stii asta pentru ca probabil nu esti la curent cu realitatea universului in care traim.

| anonim_4396 a răspuns (pentru sublime89):

Probabil dar tot nu mi-ai zis cum anume l-ai calculat. Surprinde-ne.
Cine ştie poate vorbesc cu un viitor Einstein...

| sublime89 a răspuns (pentru anonim_4396):

Chiar daca l-as fi calculat, cum crezi ca ai fi inteles explicatia mea daca nu cunosti realitatile universului? Sa stii ca eu nu sunt disperat sa cred ca exista viata exstrateretra. Eu sunt dispus sa accept orice rezultat, dar abia dupa ce se fac explorarile necesare. Sa inteleg ca tu nu crezi ca exista. Foarte bine. Si mai stiu ca esti crestin. Cum se impaca astea doua "filozofii"? D-zeu a creat intreg universul, dar viata doar pe Pamant. Deci a lasat trilioane de lumi complet pustii. Cum explici tu aceasta decizie ciudata a lui? Sau nu te deranjeaza, pentru ca nu iti poti imagina cat de mare e universul, si cat de stupida e pozitia ta. Eu, daca as fi crestin, mi-as dori neaparat sa se descopere viata altundeva, pentru ca altfel m-as afla in fata unui paradox complet inexplicabil.

| anonim_4396 a răspuns (pentru sublime89):

Iar o dai în bălării şi eviţi să-mi răspunzi la întrebare.
1. Nu sunt creştin.
2.Suferi de prejudecăţi dar ştii deja asta.
3.Nu mă interesează ce crezi tu.(Sa stii ca eu nu sunt disperat sa cred ca exista viata exstrateretr.)
4.Nu mă cunoşti dar faci afirmaţii aiurea (cum crezi ca ai fi inteles explicatia mea daca nu cunosti realitatile universului?)
5. Şi unde se infirmă în creştinism ideeea unei posibili existenţe extraterestre? Doar de curiozitate. Că spuneţi voi că ateii sunt plin de inteligenţă iar la capitolul religie sunt cu mult peste creştini.

| anonim_4396 a răspuns (pentru sublime89):

A şi încă ceva:Nu mai transforma, tu şi ceilalţi care suferiţi de o fobie gravă împotriva creştinilor, categoria Ştiinţă şi Filosofie într-o categorie Religie. Dacă nu ştiai există o astfel de categorie. Uite îmi sacrific 5 secunde din preţioasa mea viaţă să-ţi dau un link cu aceasta: http://www.tpu.ro/religie
Sper să nu fii nerecunoscător.;)

| sublime89 a răspuns (pentru anonim_4396):

N-ai inteles nimic din rapsunsul meu, ca de obicei. Daca nu esti crestin, atunci ce esti?
Am spus eu ca in crestinism se afirma ideea vietii extraterestre? De unde sa stie primitivii aia de asa ceva? Ei nici nu stiau ca Pamantul e o planeta, sau ca exista si alte planete. Ca sa vezi ce informati erau "oamenii domnului". Un crestin modern insa, in fata tuturor descoperirilor stiintifice despre univers, ar trebui sa creada in extraterestri. Cum am mai spus, ei nu au cum sa explice existenta a trilioane de lumi complet pustii. De ce le-ar fi creat d-zeu alea? Asa ca spre binele credintei lor, ar trebui sa spere ca mai exista viata pe undeva. Dar vezi tu, crestinismul e distrus in ambele situatii, pentru ca daca se descopera viata extraterestra, atunci ce ne facem cu biblia? Acolo scrie ca d-zeu a creat viata doar pe Pamant. Sau vom crede din nou ce nu scrie in biblie, in loc sa credem ce scrie?

| sublime89 a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu stiam ca e interzis sa se discute despre religie si la alte categorii. Pentru un non-crestin, chiar te arati foarte deranjat de asta, sa stii.

| anonim_4396 a răspuns (pentru sublime89):

"Daca nu esti crestin, atunci ce esti? "
Să spunem liber cugetător. Nu îmi place să fac parte din nici un grup chiar dacă aş crede sau nu în vreo zeitate.

"Daca nu te intereseaza ce cred eu, atunci de ce imi citesti raspunsurile si-mi dai reply?"
Dacă pui procente după ureche vrei să te felicit? Am vrut să văd cum dracu ai calculat acel procent de 99, 9%.

"Si da, imi mentin parerea ca nu cunosti prea multe despre univers, judecand dupa raspunsurile tale."
Nenea arată-mi tu răspunsuri în care vorbesc aiurea cum o faci tu în multe dintre răspunsuri.

"Acolo scrie ca d-zeu a creat viata doar pe Pamant."
Ăhăă. Arată-mi dovezile cum că Dumnezeu a creat viaţa doar pe Pământ.Sunt sigur că ai citit Biblia şi eşti mai bine informat decât mulţi dintre creştini. Deci vreau dovezi.

| anonim_4396 a răspuns (pentru sublime89):

"Pentru un non-crestin, chiar te arati foarte deranjat de asta, sa stii."

Mă,când vă aud că afirmaţi că toţi creştinii şi celelalte religii trăiesc în minciună numai voi trăiţi în adevăr chiar sunt foarte deranjat. Când aud că puneţi etichete ateilor cum că gândesc,sunt inteligenţi,raţionali cu o logică de neegalat iar creştinii sunt proşti,tâmpiţi,nu gândesc,au creierul numai de formă şi multe alte defecte nu pot să stau indiferent la această situaţie.A să muriţi de grija religioşilor. Mă amuză faptul că faceţi abuz la o serie de cuvinte, fraze, expresii şi poze la fiecare răspuns pe care-l daţi dar sunteţi şi mai amuzanţi atunci când cineva postează un răspun iar ceilalţi atei spun: da ai dreptate, chiar aşa e; să ştii că eşti foarte inteligent/ă. De asemeni şi pozele pe care le postaţi. Pune un ateu o poză fară umor iar ceilalţi atei sar în sus: dar vai ce poză frumoasă, une ai găsit-o?
Hai mă...Chiar aşa am ajuns? Fiţi mai maturi. Am încercat prin câteva întrebări să vă atrag atenţia dar voi aţi sărit în sus sub pretextul cum că aş fi un fanatic religios dar de fapt n-am afirmat asta niciodată.(cum că aş crede în vreun zeu)
Eu încerc să vă spun ceva în mod constructiv dar voi văd că nu prea acceptaţi asta.

| sublime89 a răspuns (pentru anonim_4396):

Pentru un "liber cugetator", ataci ateii cam des, si sustii crestinii la fel de des. Hai sa nu mai ascundem dupa degete, bine?
Ai spus ca nu te intereseaza ce cred eu, deci de ce te-ar deranja ca eu cred in acest procent de 99.9%?
Chiar in aceste raspunsuri vorbesti aiurea si te contrazici singur, deci uite o dovada.
Tu vrei sa-ti arat dovezi pentru ceva ce scrie in biblie? Ai uitat ca sunt ateu, sau te faci? In biblie nu se face referire la nicio alta lume in afara de Pamant, si la nicio forma de viata in afara acestui Pamant. Mai mult, oamenii sunt creati ca singurii "fii" ai domnului, facuti dupa chipul si asemanarea lui. Ti se pare plauzibila existenta exstraterestrilor dintr-o perspectiva biblica? Ti-am zis, unii aleg sa creada ce scrie in biblie, iar altii aleg sa creada ce nu scrie. Cum zicea un crestin pe aici candva: "Doar pentru ca autorii bibliei n-au scris nimic despre alte planete, nu inseamna ca nu stiau ca ele exista".

| sublime89 a răspuns (pentru anonim_4396):

Din nou, pentru un non-crestin esti extrem de deranjat de ceea ce spun ateii, si nu te arati absolut deloc deranjat de ceea ce spun crestinii. Tu ai sarit cumva peste raspunsurile lor pline de aberatii? Nu tratezi deloc obiectiv situatia, asa cum pretinzi. Pe ce te bazezi tu cand spui ca ateismul nu e mai aproape de adevar decat religiile? Vezi undeva dovezi pentru ceva zei? Eu nu le vad. Cand le vezi, sa ma anunti si pe mine. Eu din cate stiu nu e indicat sa crezi in ceva fara dovezi, si pe deasupra sa pretinzi ca detii si adevarul suprem, cand n-ai nici macar o dovada.

| anonim_4396 a răspuns (pentru sublime89):

Mă,omule e chiar aşa greu să înţelegi răspunsurile mele?

Am afirmat că nu mă interesează ce crezi şi am pus în paranteză CE NU MĂ INTERESEAZĂ : (Sa stii ca eu nu sunt disperat sa cred ca exista viata exstrateretr.)
Asta nu înseamnă că de acum nu trebuie să-ţi citesc răspunsurile.Nu mă interesează ceea ce ţie îţi place sau nu îţi place.
Dar când văd că un răspuns de al tău VREA să fie obiectiv (aşa cum a fost primul)deşi în multe cazuri îţi dă greş, am ţinut să te văd dacă eşti tu aşa un mare savant, astronom, cercetător şi ce mai vrei tu, cum dracu ai calculat alea 99, 9% procente nimic mai mult. Dacă nu ai înţeles nici acum să vii şi să te duc cu veciunu meu, un băiat de clasa I (păcat că acum e vacanţă poate la începutul anului şcolar big grin) să te ia de mânuţă profesoară să-ţi deseneze pe tablă poate vei înţelege într-un final.

Băi, ţi-am cerut versetele în care spuneai că D-zeu a creat viaţa DOAR (atenţie la ce ai scris) pe Pământ.Hai că-s sigur că tu în postura de ateu ai citit Biblia.Pentru că ai o logică, inteligenţă şi raţiune de dai prin şanţ. Mi-au trebuit vreo 4-6 răspunsuri ca să te lămuresc ce am vrut să spun şi nici acum nu sunt sigur că ai înţeles.

"Din nou, pentru un non-crestin esti extrem de deranjat de ceea ce spun ateii, si nu te arati absolut deloc deranjat de ceea ce spun crestinii"

Bă,n-am nimic cu ateii dar când îi văd pe unii aroganţi, mândri şi care se cred superiori celorlalţi, cum ziceam mai sus, nu pot să stau indiferent.

"Pe ce te bazezi tu cand spui ca ateismul nu e mai aproape de adevar decat religiile? "
Bă, nenea OBSERVAŢIE, când am afirmat eu asta?

"Eu din cate stiu nu e indicat sa crezi in ceva fara dovezi, si pe deasupra sa pretinzi ca detii si adevarul suprem, cand n-ai nici macar o dovada."

Problema lor mă rog(cred că ai bătut apropo-ul la creştini), da tu de ce te bagi peste aceste credinţe/non-credinţe ale unora? Ce nu eşti mulţumit de ceva? Cu ce te-ar deranja că eu cred în Zeul Furtunii sau nu mai ştiu eu ce zeu. Hai zi cu ce te-ar deranja?

| sublime89 a răspuns (pentru anonim_4396):

Tu nu intelegi nici macar raspunsurile tale, sau le uiti, d-apoi pe ale mele.
Daca nu te intereseaza ce cred eu despre posibila existenta a vietii extraterestre, atunci n-ar fi trebuit sa te deranjeze nici procentul de 99.9% pe care l-am dat eu pentru aceasta.
Tu vorbesti de rapsunsuri obiective. Tu care te contrazici doar cu ateii pe aici, desi te tii neutru. Sa te vad ca te contrazici si cu crestinii la fel.
Pai daca cei care au scris biblia nu stiau ca Pamantul e p planeta, si ca mai exista si altele, cum ai vrea tu ca ei sa fii scris ca d-zeu a creat viata "DOAR" pe Pamant? Pentru ei, doar Pamantul era singura lume pe care si-o puteau imagina, si nici despre aia nu stiau mai nimic. Ti-am spus mai sus ce cred despre oamenii care citesc ceea ce nu scrie in biblie, in loc sa citeasca ce scrie, dar tu nu intelegi. Tu alegi sa crezi ca daca in biblie nu scrie ca d-zeu a creat viata DOAR aici, asta inseamna ca d-zeu a creat viata si prin alte locuri. Si poate imi spui si ca cei care au scris biblia stiau asta, dar au ales sa nu ne spuna.
N-ai nimic cu ateii, dar te legi doar de raspusnurile lor. De ce minti? Dar crestinii nu sunt aroganti si mandri? Mai ales cand ameninta pe toata lumea cu iadul, si se vad doar pe ei "alesii" creatorului intregului univers? Cu ei de ce n-ai nimic?
Ai spus ca esti foarte deranjat ca ateii afirma ca religiosii traiesc in minciuna. Vezi ca ai uitat ce ai scris? Iar eu te-am intrebat pe ce te bazezi cand spui ca ateii nu au dreptate cand spun asta. Ar trebui sa-mi aduci dovezi cum ca exista zei, si ca ateismul nu e mai apropiat de adevar decat religiile.
"Problema lor". Dar pe tine nu te intereseaza absolut deloc daca specia asta din care faci parte va continua sa traiasca in minciuna, sau se va apropia de adevar? Daca alegi sa ignori ignoranta, ea va inflori si mai mult. Asta s-a intamplat de nenumarate ori in istorie. Si daca ar fi mai multi oameni ca tine, la care sa nu le pese absolut deloc in ce aberatii cred unii, atunci istoria se va repeta.

| Duucu a răspuns:

Ai văzut cumva formula lui Drake? Ia dă un sărci pe gugăl.

| Copac13 a răspuns:

| Dorotheea21 a răspuns:

Poate că suntem un "accident", nu cred ca există extratereştrii.
Aici discutaţi din punctul de vedere al pămantenilor, pămanteni care au intrat in modernism de o suta de ani dar nu a pus nimeni problema că o civilizaţie extraterestră ar putea avea o vechime de multe miliarde de ani, şi atunci ne-ar fi descoperit ei demult, nu trebuia să facem noi niciun efort.
Dacă nu s-a intamplat pana acum, e greu de crezut ca o sa gasim noi vreun extraterestru.

| Correct explică (pentru Dorotheea21):

Chiar mi-ai dat de gandit, cum toate au un inceput, oare suntem noi primii?

| Dorotheea21 a răspuns (pentru Correct):

In cazul in care viaţa apare singură in acele "anumite condiţii", atunci in mod sigur nu suntem noi primii şi pe cale de consecinţă trebuia sa fim descoperiţi de civilizaţii cu milioane sau miliarde de ani deasupra noastră din punct de vedere ştiinţific.
Nu s-a intamplat, nu s-au gasit nici urme, de aceea cred ca suntem unici.
Nu trebuie sa descoperim noi nimic, trebuia sa fim descoperiţi daca spaţiul e atat de plin de viaţă. happy

Asaaa...cracaneaza-i un pic ca pe aici nu s-a mai deschis subiectul asta.
Eu cred ca exista, posibilitati si nimic mai mult.

Cine ti-a spus ca extraterestrii ar putea supravietui doar pe o planeta care indeplineste aceleasi conditii ca si pamantul? Nu avem de unde sa stim cum functioneaza viata in universul neexplorat.

Cea mai apropiata planeta asemanatoare pamantului se afla la 20 de ani lumina (190 trilioane km). 20 de ani de calatorit cu viteza luminii ca sa ajungem acolo. Universul nu e deloc mic, doar pentru ca exista viata si pe alte planete nu inseamna ca detinem si mijloacele necesare sa intram in contact cu alte civilizatii.

E aproape imposibil sa nu existe viata pe alte planete.

Da,exista.In ceea ce priveste alte planete asemanatoare Terrei si in care poate exista viata, si aici sunt de acord.Insa omul nu ar putea supravietui acolo. Terra noastra are o locatie in univers unde indeplineste toate conditiile necesare vietii.Pe alte planete nu putem supravietui. Cativa ani lumina mai departe de soare, de exemplu, e fatal pentru noi. Sau mai aproape. Posibil ca acele planete sa fie populate de alte fiinte care se adapteaza acelor conditii.

Ăhăăă,sigur nici nu mai încape în discuţie la câte dovezi avem.Ce dovezi ai cum că ar exista extratereştri? Show me!
Pentru majoritatea oamenilor nu există nici un extraterestru atâta timp cât nu există dovezi concrete asupra existenţei lor. Până când avem acele dovezi putem spune că-s doar nişte poveşti.

| Mădă0611 a răspuns (pentru anonim_4396):

Pai sa vedem daca e nevoie de dovezi. Darwin a vazut o floare la al carei polen nu ajungeau insectele obisnuite, si a zis ca trebuie sa existe o insecta cu un fel de trompa, cu ajutorul careia l-ar putea culege, exista. Mendeleev a prezis descoperirea unor noi elemente, si e simplu de inteles cum a facut. Atomii au protoni, neutroni si electroni, daca exista atomi cu 31 de protoni si cu 33, trebuie sa existe si cu 32.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Mădă0611):

"Darwin a vazut o floare la al carei polen nu ajungeau insectele obisnuite, si a zis ca trebuie sa existe o insecta cu un fel de trompa, cu ajutorul careia l-ar putea culege, exista. Mendeleev a prezis descoperirea unor noi elemente, si e simplu de inteles cum a facut."

Astea sunt lucruri dovedite ulterior.

"Atomii au protoni, neutroni si electroni, daca exista atomi cu 31 de protoni si cu 33, trebuie sa existe si cu 32. "

Nu e neapărat o regulă aceasta.
Nu ne putem baza doar pe nişte preziceri. Dacă nu putem dovedi un lucru înseamnă că el nu poate face parte din sfera ştiinţei.

| Mădă0611 a răspuns (pentru anonim_4396):

Pai da, cam asta e treaba cu teoriile, ipoteze facute pe baza unor observatii care urmeaza a fi explicate si dovedite, daca nu, se modifica teoria, daca in prezent nu stim ceva, nu inseamna ca n-o sa stim vreodata. Universul e prea mare ca planeta noastra sa fie singura pe care exista viata.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Mădă0611):

"Pai sa vedem daca e nevoie de dovezi."
Deci e nevoie de dovezi.
Teorie e prea mult spus mai bine o chestiune filosofică.

Https://www.youtube.com/watch?v=Bni7s3Y95kA

Serviciile de informatii, alaturi de diverse grupuri care ar conduce lumea din umbra, sunt singurele entitati organizatorice care cunosc adevarul despre fenomenul OZN, cu toate implicatiile acestuia în trecutul, prezentul si, mai ales, viitorul omenirii. Aceasta este o ipoteza des invocata de catre adeptii teoriei conspiratiei.
Teoria presupuselor colaborari secrete intre guvernul SUA si extraterestrii a fost sustinuta, mai ales in anii 80, si de catre Milton William (Bill) Cooper, subofiter in Air Force. El afirma ca in perioada 1970-1973, pe cand lucra pentru comandamentul flotei militare din Pacific, a avut acces la doua materiale: Raportul nr.13 al proiectului Grudge/Blue Book si un rezumat privind operatiunea „Majority" – care ar fi fost legata de un grup oficial ultrasecret MJ-12, pentru gestionarea relatiilor cu extraterestrii). In „Raportul 13" s-ar fi gasit date privind prabusiri de OZN-uri, cadavre recuperate, extraterestri vii, fotografii, rapiri, analize ale OZN-urilor, etc.

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Tehnologie in schimbul oamenilor

Conform declaratiilor lui Cooper, ar exista trei rase de extraterestri cu care americanii ar fi in contact. Declaratiile lui se alatura surselor cotate a fi "cu credibilitate indoielnica", care au sustinut, de-a lungul timpului, ca structuri din CIA si departamente speciale ale U.S. Army au o indelungata relatie cu trei specii de fiinte extraterestre care, dintre toate natiunile lumii, ar fi ales sa intre in contact doar cu americanii: Reptilienii (botezati astfel datorita pielii lor), "Conformatorii" (fiinte vii "bazate" pe siliciu), si "Micii Cenusii" (cunoscuti si sub numele de Ebeni, care ar fi originari din sistemul solar Zeta Reticuli, umanoizi mici de inaltime, cu pielea cenusie, capul voluminos si ochi mari, asemanatori cu aceia ai unei insecte).

Bill English, ofiter de contrainformatii in cadrul „Beretelor Verzi", afirma si el ca a vazut Raportul 13, un material de 624 pagini, realizat aparent in 1953 si "adus la zi" in 1969. Cooper si English sustin ca in 1964, la baza Holloman, s-a incheiat o intelegere prin care extraterestrii promisesera un aport de tehnologie, in schimbul permisiunii de "a rapi" oameni in vederea unor experiente. In virtutea aceleiasi intelegeri, guvernul american urma sa construiasca un numar de baze subterane in care sa fie gazduiti extraterestrii, impreuna cu navele lor, si unde sa aiba loc schimburile de informatii tehnologice.

Marelui public nu trebuia sa i se divulge nimic despre toate acestea. Cooper afirma ca in 1972, extraterestrii se aflau deja in cinci baze subterane ale armatei din SUA: New Mexico, Nevada, Utah, Colorado, Dulce (New Mexico). Guvernul ar mai fi realizat, in acelasi scop, zeci de orasele subterane, amplasate la mare adancime sub pamant.

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Mutanti sau hibrizi

Aviatorul John Lear declara, în anii 80, ca detine informatii ca guvernul SUA "a vândut rasa umana unor extraterestri care ne vor raul". Lear, fiu al unui faimos inventator si constructor de avioane, a zburat cu peste 160 de tipuri de avioane, a participat la mai multe misiuni CIA, a doborât de repetate ori recorduri de viteza si era singurul pilot din lume care detinea toate tipurile de certificate de zbor eliberate de Federal Aviation Administration. El sustinea ca în laboratoarele subpamantene multietajate de la Dulce, din nordul statului New Mexico, dar si în alte baze, se afla mii de extraterestri, care efectueaza experimente sinistre pe oameni si pe animale, între care "crearea unor mutanti sau hibrizi între fiinte umane si extraterestre". Tot acolo ar trai conform lui Lear, un mare numar de specialisti pamanteni, "închisi probabil pentru totdeauna" (conform spuselor aviatorului, în 1979, la baza Dulce ar fi izbucnit chiar o revolta, inabusita in sange).

Conform declaratiilor aviatorului, între 1979 si 1983, grupul MJ-12 a început sa regrete colaborarea cu extraterestrii, dar era prea tarziu. Rapirile erau mult mai numeroase decat se convenise, în schimb tehnologiile primite erau simple surogate, foarte departe de performantele vehiculelor si ale armelor de care dispuneau rasele din Univers. În consecinta, guvernantii ar fi luat decizia realizarii unor arme defensive, prin care pamântenii sa poata distruge navele venite din Cosmos. Acesta ar fi fost adevaratul mobil al programului Initiativa de Aparare Strategica „Razboiul Stelelor" ("interfata" programului fiind apararea contra rachetelor nucleare sovietice). Conform blogurilor si forumurilor adeptilor teoriei conspiratiei, în ultimii 50 de ani ar fi existat peste 300 de întâlniri cu caracter confidential între extraterestri si reprezentanti ai guvernului american.

| miTzuliK93 a răspuns:

Eu iti zic doar atat: universul este prea mare incat e absurd sa ne credem singuri.

| Happyjump a răspuns:

Eu nu cred, pur si simplu, poate pentu ca sunt tot felul de chestii de genu: sirene, vrajitoare, astea sunt sigura ca nu exista de aceea eu nu cred in extraterestrii, unii cred alții nu, daca tu crezi bravo ție taica

| BlackChocolate1 a răspuns:

Eu cred ca exista si cred ca au si cont pe TPU...

| Sucigan_Razvan_1999 a răspuns:

Nu putem zice ca exista sau nu, nu am primit informatii concrete, reale,. Universul e imens si planeta albastra, pamant, e una din multe alte planete. Poate ca exista, poate nu happy

| Felix_Remus_1990 a răspuns:

Sunt foarte multe documentare si video clipuri cu extraterestrii, eu unu cred ca exista, fiindca exista niste planete care indeplinesc conditiile de viata(apa, oxigen). Intr-un video clip spunea ca rusii in anii '90, daca nu ma insel, au descoperit o nava extraterestra cu niste entitati necunoscute.Le-au luat si le-au dus intr-un laborator subteran ca sa analizeze compozitia chimica a extraterestrilor si au analizat si materialele din care erau formate OZN-ul si pe ce energie functiona.

| AntonioDumeIoan a răspuns:

Eu nu cred numai prostii

| Correct explică (pentru AntonioDumeIoan):

Poate folosesti o virgula sa-ti inteleg punctul tau de vedere.

| VBC7 a răspuns:

Cu siguranță exista, sunt atâtea dovezi si atâtea relatări care sunt dovedite științific încât nu au cum sa nu existe.Cei care nu cred sunt niște Proști.Cât despre planete care ar putea găzdui viața inteligenta nu au fost descoperite încă. Toate planetele sunt locuite de microbi si alte dracii microscopice, dar cred cu certitudine si in viața inteligenta si m-a gândesc la Extratereștrii ca la niște oamenii care arată puțin diferit. Exista și Extratereștrii așa numirii Blonzi nordici sau Albii INalti care sunt exact ca noi la înfățișare.

| anonim_4396 a răspuns (pentru VBC7):

Dă-mi şi mie nişte dovezi.Nu de alta dar să nu mor prost aşa cum afirmi că s-ar numi cei ce nu cred în extratereştri.

| Windancer a răspuns:

Sunt sigura ca exista. Nu stiu ce sa spun de povestilea alea cu Gray-ii si Nordicii si mai stiu eu ce specii. Dar viata extraterestra exista. Nu stiu cine, in ziua de azi, mai poate nega posibilitatea asta.

| andreeadaiana2000 a răspuns:

Da exista.Deoarece ar parea cam ciudat sa fim singurele fiinte din univers.

| edinadia a răspuns:

De ce n-ar exista? Mai aunt muuuulte alte planete

| gherasimdelia18 a răspuns:

Eu cred ca nu exista.