| DeadAlready a întrebat:

Credeti ca exista viata inteligenta in univers in afara de noi?

Intr-un univers infinit, sint o infinitate de posibilitati sa existe viata si o infinitate de posibilitati sa existe si inteligenta.

| danut a răspuns:

Absolut!

nony
| nony a răspuns:

Normal cá existá. Si atunci vine intrebarea.Au fost facuti dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu? thinking

| juniper a răspuns:

Sigur ca exista, ar fi pacat sa fim noi singurii sad

| andrei_5514 a răspuns:

Da, exista Dumnezeu care este sursa inteligentei de fapt. daca doresti dovezi, scrie-mi personal

| Ianna33 a răspuns:

Universul nu este infinit...probabil ca exista, dar tot noi suntem superiori.Nu mai luati de bun tot ce scrie prin carti; prin intermediul ratiunii nu o sa intelegeti nimic...incercati sa vedeti altfel lucrurile...fiti altfel...

| xibalba a răspuns:

Eu cred ca da. Intr`un univers infinit, putem fi ca firul de iarba intr-o padure in legatura cu inteligenta.

| Gabystelistu95 a răspuns:

Desigur.

| Ady00pk a răspuns:

Probabilitatea de a exista este de 99, 9% si pentru cei ce se lamuresc cu "daca ar exista ne-ar contacta" uitati ca este posibil sa fie sub nivelul nostru de inteligentahappy asa ca nu vad cum ar putea sa ne contactezehappy Totusi nu vreau sa imi imaginez ce razboaie intre religiile de pe pamant vor fi atunci cand vom avea dovezi concrete ca exista forme de viata cat de cat evoluatehappy

| Casiana a răspuns:

Daca exista sa traiasca sanatoase acolo unde sunt si acumlaughing!

| Brigitta a răspuns:

Nu cred pana nu vad laughing Dar nu exclud posibilitatea; adica e f probabil ca mai exista viata in afara de noi happy

| dudu_4306 a răspuns:

Noi? Fiinte inteligente? laughing Depinde din ce perspectiva intelegi inteligenta. Vreau sa spun ca avem tehnologie si cunostinte dar de cand exista umanitatea nu au existat pauza intre conflicte si razboaie.

| vlad91 a răspuns:

Deja s-au descoperit bacterii in afara terrei deci viata exista problema se punde daca exista viata inteligenta si pot spune : cred si sustin cu toata taria ca exista viata inteligenta in univers in afara de terra... happy

| Cryssy a răspuns:

Chiar saptamana trecuta discutam cu profu de geografie despre acest lucru. Eu cred ca nu exista, pentru ca daca exista cei de pe alte planete puteau sa dea de noi, si pentru ca noi am lasat unele semne prin care dovedim existenta noastra.

| Jupiter a răspuns:

Cu siguranta exista.

| papushikroz a răspuns:

Da.Nu cred ca suntm singuri in acest Univers infinit.

| kjbh13 a răspuns:

Eu gindesc, atunci exist--daca exist a existat un gind care m-a proiectat, atunci mai exista cineva...

| VladRO a răspuns:

Binenteles ca este...

| Candyman a răspuns:

Da. Nu cred ca suntem singurele fiinte inteligente din Univers.

| RuSuLeTzZz a răspuns:

Da. si se va descoperi destul de curand... tongue

Da, foarte mult cred. E logic sa existe si ar fi naspa daca Tera ar fi singura planeta care contine viata din univers, pentru ca universul e fffffoarte mare si sistemul nostru solar nu e singurul sistem solar care exista.

B3bita, tatal tau a vazut cumva OZN-ul ala, cind iesea din birt? rolling on the floor tongue

Exista...parerea mea...(mult mai inteligenta decat noi)...toate navetele alea cazute pe Pamant au fost recuperate de NASA si exista acolo dovezi concrete care nu sunt publice...

Sper sa-ti fie de folos si sper sa se inteleaga ca galaxia noastra ajunge intr-un punct,, B-A,, si toate sunt prevazute sa se intample la vremea lor. http://www.youtube.com/watch?v=sDzOXaMd4_w

Cred ca cineva s-a jucat cu o adresa. aceasta poate va reusi si-ti va fi de folos. http://www.youtube.com/watch?v=sDz0XaMd4_w

Sunt sigur pentru ca universul infini

Da

| b3bita a răspuns:

Tot ce-i posibil. Oscilez intre cele doua. Si totusi cred ca ar putea fi sanse... Tatal meu mi-a spus ca a vazut de foarte aproape un OZN dar nu stiu ce sa cred laughing... oricum trebuie sa mai fie cineva in afara de noi asta e clar tongue

| b3bita a răspuns:

laughing lol... nu... a fost cat se putea de treaz... era la locul de munca ...in fine tongue

| explorer a răspuns:

Conform teoriei big bangului universul are un inceput si binenteles are si un sfarsit, deci universul nu este infinit.Pentru a exista viata inteligenta pe care o cunoastem noi, este nevoie de o planeta asemanatoare cu pamantul: sa fie stabilizata de un satelit, sa existe o planeta ca si jupiter, care aspira asteroizii, cometele, iar viata sa evolueze asemanator cu cea de pe pamant.
Nu cred ca omenirea va exista atat de mult incat sa poata intra in contact cu o civilizatie extraterestra.