| Geanin a întrebat:

Cum se face ca din toate radiatiile electomagnetice, ochiul uman s-a adaptat sa perceapa doar radiatiile luminoase si nu altele?

8 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

Ca orice dat evolutionar, este un rezultat al arborelui vietii (speciile din care se trage specia noastra) plus conditiile istorice (de mediu). Asa ca nu e scris in stele ca oamenii trebuiau sa vada doar atat sau nu mai putin decat atat.

| minrest a răspuns:

Fiindca arata suprafetele obiectelor, iar suprafetele la randul lor releva cele mai utile informatii despre un obiect pe care ai vrea sa il mananci, sa nu te manance, sa te ascunzi cu ajutorul lui. S-a mers si pe alte radiatii, multi serpi vaneaza folosind caldura emisa de prada. Dar ce a fost cel mai util a ajuns dominant.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poate pentru ca altele sunt irelevante... Natura evolueaza in functie de conditiile de viata ale unuei anumite specii, asa ca prima intrebare pe care trebuie sa ti-o pui este ce rost ar avea perceperea altor tipuri de radiatii?

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Mi-ai dat prilejul sa-ti demonstrez cum te-am perceput anteror, ca mod de gandire:
_ adica era "IRELEVANT" daca vedeam in infrarosii sau ultraviolet?
Ce demonstreaza modul tau de gandire? (hai da-mi "ignor" ca lasii care vor sa scape de mine!)

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Adica, daca un om face de 99 de ori o chestie si odata alta chestie, ii poti face un profil psihologic general bazandu-te pe exceptia de la regula si anume pe singura data cand a actionat diferit. Daca un om face 99 de alegeri inteligente si una gresita tu poti determina ca e prost, ca doar ti-a oferit prilejul sa-i demonstrezi tu cum l-ai perceput anterior. Ma, tu trebuia sa te faci psiholog, ai o inclinatie pentru genul asta de chestii.