Ai şi tu o întrebare ? Pune-o aici

123.083VIZITE
99.054V. UNICI
7 Noiembrie 2012
PangeeaRogvaiv intreaba:

Din ce specie de dinozaur credeti ca se trage rasa umana?

Urmareste intrebarea Adauga la favorite
Ce nota dai intrebarii?
  • 73 răspunsuri RSS raspunsuri)
  • 7 Noiembrie 2012 14:38
    Arthur a răspuns:
    Din Dinozaurus Adamus.
  • 7 Noiembrie 2012 11:38
    Brigaela a răspuns:
    Este demonstrat de geneticieni ca omul nu este absolut deloc inrudit genetic cu dinozaurii. Incearca sa te documentezi macar minim inainte de a pune astfel de intrebari.
  • Raspuns utilizator suspendat
  • 7 Noiembrie 2012 15:56
    Inferno a răspuns:
    Rasa umana a evoluat din mamifere nu din reptile.
    7 Noiembrie 2012 16:22
    Rasa umana?

mamiferele au evoluat din reptile
  • 7 Noiembrie 2012 12:47
    darrio2007 a răspuns:
    Omul nu se trage din dinozaur.Vezi ceva comun? Cat de putin.
  • 7 Noiembrie 2012 15:30
    doctorandus a răspuns:
    Alo, se aude? Da numele speciei de dinozauri care erau mamifere. Asta ca sa se poata verifica ce spui, ca altfel pot sa scot si eu din burta ca o specie de pasari de curte erau mamifere, e o specie nedescoperita inca si care n-are niciun nume. Ca daca as da un nume s-ar putea verifica despre ce specie e vorba si ar iesi la iveala minciuna.
  • 7 Noiembrie 2012 21:33
    doctorandus a răspuns:
    Ca mamiferele nu au evoluat din dinozauri (cum cred semidoctii) e explicat pe http://dinosaurs.about.com/od/otherprehistoriclife/a/earlymammals.htm

"Omul nostru de stiinta" nu poate numi specia de dinozauri care erau mamifere pentru simplul motiv ca dinozaurii n-au fost niciodata mamifere. Specia respectiva nu poate fi numita pentru ca n-a existat niciodata.

Asa ca ne-am lamurit cam cate parale face stiinta lui PangeeaRogvaiv. O fi ramas corijenta la biologie si isi varsa nervii pe TPU.
    8 Noiembrie 2012 12:38
    PangeeaRogvaiv explică (pentru doctorandus):
    Mai dar tu tare destept te mai crezi.
    Pentru comentariile stupide pe care le-ai facut fara sa ai minimum de cultura generala, nu stii decat sa iei oamenii peste picior, nu-ti spun numele acelei specii. Daca esti prost, asa vei ramane, nu o sa evoluezi. Si nu-mi aprecia tu mie cunostiintele ca nu esti in masura sa faci asta. In concluzie, mai documenteaza-te si apoi fa comentarii. Daca nu stii ceva, nu sustine o aberatie pana in panzele albe, doar ca sa faci impresii si sa jignesti inteligenta altora. Clar?
    8 Noiembrie 2012 17:53
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Nu-mi poti spune numele acestei specii pentru nu a existat niciodata o astfel de specie. Daca ai da vreun nume de specie ti-ai da arama pe fata. Mamiferele coexistau cu dinozaurii, nu se trag din dinozauri, asta stie oricine foloseste Google. Pana si aia de pe Wikipedia au mentionat mai mult de o specie de mamifere din jurasic, nu era una singura cum aberezi tu.

De la sublim la ridicol nu e decat un pas, tu esti om de stiinta cum sunt eu presedinte al SUA. Pe viitor sa mi te adresezi cu Excelenta Voastra cand mai pretinzi ca ai fi om de stiinta.

Dupa tine evolutia omului arata astfel: http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/File:Dinovolution.jpg
    8 Noiembrie 2012 18:15
    PangeeaRogvaiv explică (pentru doctorandus):
    Dar cine Doamne iarta-ma te crezi tu mai asta atotstiutor? In primul rand nu am formuat eu teoria asta, nu eu ma ocup de asemena cercetari, insa colegii mei care se ocupa cu asa ceva, au lansat aceasta ipoteza foarte recent, de aia nu o stie nimeni. Si nu mai face atat pe interesantul, ca esti zero barat.
    8 Noiembrie 2012 18:28
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Da, colegii dvs. academicienii, tov. acad. dr. ing. Rogvaiv.

O stire a fost publicata care va zgudui lumea stiintifica: http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/UnNews:Humans_evolved_from_dinosaurs

Nu stiam ca dumneavoastra sunteti contribuitor la marea enciclopedie universala Uncyclopedia. Acolo numai marii oameni de stiinta sunt admisi sa contribuie, si numai dupa postdoc.
    8 Noiembrie 2012 18:42
    PangeeaRogvaiv explică (pentru doctorandus):
    Gresit ca de obicei! eu nu contribui cu nimic in privinta asta. Se pare ca unicul lucru pe care il sti este sa jignesti in continuu pe toti cu care nu esti de acord. Rusine sa-ti fie!
    - Ascunde conversatia (5 răspunsuri)
  • 8 Noiembrie 2012 18:33
    doctorandus a răspuns:
    Iata si dovada pentru evolutia coordonata de Vointa Divina: http://carlsagansdanceparty.files.wordpress.com/2009/12/chart.jpg
  • 7 Noiembrie 2012 23:14
    shippuden a răspuns:
    Cred ca ti-a luat mult timp sa gandesti asta rolling on the floor)))
  • 7 Noiembrie 2012 11:38
    WhatheWow a răspuns:
    Omul nu se trage din nici o specie de dinozaur, mamiferele s-au dezvoltat separat si evolutia lor e mult mai evidentiata dupa disparitia dinozaurilor. Dinozaurii au evoluat in pasari.
  • 7 Noiembrie 2012 23:04
    PedoBarbie a răspuns:
    Bună!
    Omul nu se trage din dinozauri şi nici din maimuţe.
    Să îl văd pe cel ce mă contrazice.
    Pe curând!
  • 11 Noiembrie 2012 00:42
    relian a răspuns:
    Aceasta evolutie eu o pun sub semnul intrebarii.Problema nelamurita este cum au aparut speciile de toate felurile.Pentru ca am spus ca nimic pe planeta nu evoluiaza ar fi trebuit ca toate speciile sa fi fost prezente cumva de f multa vreme pe pamant.Asa daca urmaresc daca a avut loc o evolutie o sa observ ca nu am dovezi clare ale acestei teorii.Pe de alta parte daca multe dintre specii au disparut atunci de unde au aparut altele noi si numeroase? Un raspuns asa nu prea satisfacator ar fi faptul ca noi am urmarit si inca urmarim speciile mari si foarte mari de pe planeta si omitem speciile care de abia se vad sau invizibile cu ochiul.Si am pus ca poate asta sa fie o explicatie.Atunci cand o specie dispare ea dispare fara ca sa evoluieze in altceva, locul ei fiind luata de o alta specie care probabil nici nu o bagam in seama. Apoi datorita conditiilor de mediu aceasta specie sa isi modifice dimensiunile si noi sa o vedem si sa spunem wow ce mai specie.Acum problema este pina cand o sa se intimple asta? pina cand toate speciile or sa dispara si dupa? Asta este o teorie a mea cum ca speciile nu evoluiaza ci doar au aparut si dupa o vreme dispar.In lipsa unor dovezi orice teorie sta cat de cat in picioare.Gandesc asa pentru ca din ce se pare unele specii sant atata de vechi chiar mai vechi decat dinozaurii si nu au evoluat deloc. Oare evolutia vizeaza doar anumite specii? Nu cred si atunci ma intreb cum unele specii au evoluat iar altele nu? Ciudata si evolutia asta ori poate neinteleasa indeajuns de mine sau de bine de noi toti.O specie evoluiaza atunci cand ea se transforma in altceva sau in mai multe "altceva".Cu alte cuvinte o specie anume ajunge la o dezvoltare la un apogeu sa spunem dupa care urmeaza un declin specia respectiva luando intr-o alta directie sau in mai multe directii, caz in care speciile ar fi trebuit sau chiar isi maresc numarul.Asa si daca se intampla asa atunci ar trebui sa apara specii sa nu mai avem loc unele de altele luand in considerare durata...
  • 11 Noiembrie 2012 00:47
    relian a răspuns:
    Am revenit cu o observatie care sper sa nu supere.Referitor la intrebare cred ca corect este SPECIE si nu RASA.Deci din ce dinozaur credeti ca se trage specia umana.Rasele sant subdiviziuni ale speciei.Na o fac si eu pe desteptu acum.Scuze.
    11 Noiembrie 2012 18:20
    PangeeaRogvaiv explică (pentru relian):
    Nu am spus ca eu cred asta, insa recent am fost in Anglia si in ziarul Daily Mirror am citit un articol despre aceasta stire. Acolo scria ca o echipa de cercetatori britanici si canadeni ar fi facut aceasta descoperire lunad in calcul posibilele asemanari si stilul de viata al unei specii de dinozaur. Se pare ca stirea nu a fost inca publicata pe net, am cautat-o si eu si nu am gasit-o. Tot in acel articol scria ca la baza evolutiei noastre stau numai putin de 3 teorii enuntate pana acum ( prima ar fi cea conform careia stramosii nostri ar fi rozatoare, a doua ca am fi evoluat din maimute si a treia dintr-o specie de rechin). Eu doar am citit aceste articole si am vrut sa impartasesc curiozitatea cu cei care intra aici, presupunand ca mai au ceva cunostinte.
    Apoi, referitor la intrebarea daca exista Atlantida? In facultate, am avut sansa sa am o discutie stiintifica cu oameni specializati in domeniu, care cautau Atlantida. Cercetatorii au pornit cercetarile din Grecia,(Santorini) o insula aflata langa Creta. Se presupune ca disparitia Atlantidei s-ar fi produs in urma unui cataclism natural de proportii, cum ar fi eruptia vulcanului Santorini. Apoi, firul cercetarilor a ajuns pana in Malta. Iarasi nu am spus-o eu, ci am discutat cu oameni de stiinta pe domeniul asta, oameni care mi-au prezentat dovezi in acest scop.
    Apoi, referitor la intrebarea de ce Luna este galbena si nu are alta culoare? si aici exista multe teorii. Am incercat sa explic ce resupune radiatia electromagnetica, dar nu am apucat sa-mi duc ideea la bun sfarsit pentru ca am fost acuzata ca am copiat de pe wiki, nu stiu ce informatii. Tocmai cel/cea care facea aceasta remarca, acea persoana mi-a dat un copy-paste integral de pe wiki si apoi se lauda ca nu stiu ce cultura vasta are in notiuni de fizica cuantica.
    Referitor la intrebarea cu Triunghiul Bermudelor si dezastrele majore ce au avut loc de-a lungul timpului? Stim ca Triunghiul Bermudelor a fost o zona f disutata de-a lungul vremii prin prisma...
    12 Noiembrie 2012 02:08
    relian a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Vezi tu lumea vrea dovezi nu vorbe.Si tu ar trebui sa accepti de la alti cand cineva spune uite nu este asa ci altfel. Iara ce zici tu cu centura de fotoni daca Hawking ala are dovezi sau cumva a descoperit el alte legi ale fizicii sa vina in fata sa le arate sa le demonstreze. Tipul asta e numai gura de el si eu ma mir cum a ajuns asa de cunoscut.Omenii astia care scot doar teorii fara vreo baza reala fara camacar sa poata demonstra ceva eu nici nu i-as baga in seama.Acesti oameni cheltuie banii statului de pomana.In general fizicienii teoreticieni nu au adus mare lucru umanitati.Sa dai asa din gura si sa primesti bani pentru asta mi se pare o tampenie.Si daca ma gandesc mai bine mai buni sant scriitorii de SF decat acesti asazisi fizicieni. Ducase la pensie frate mai ales ca e si in scaun paralizat.Nu am nimic cu el dar eu cred ca doar vorbeste. Iara oamenii nu mai trebuie sa caste urechile la balariile ce el le spune.Atunci cand vezi si stii ma frate legile fizicii ce le stim sant astea pai ala spune povesti deja.Ca spune unu ca exista nu stiu ce noi nu trebuie sa si aprobam asta indiferent cine este acea persoana.O sa acceptam atunci cand mai multi oameni ajung la acelasi rezultat si cand lumea stiintifica cade de acord cu toti asupra unui fenomen fapt demonstrat aprobat.Nu asa sa apari mai stiu eu unde si sa incepi sa spui ce ai visat aseara.Subiectle nu sant complicate deloc.Acesti oameni ne complica si noua viata si ne pune uite sa ne certam aiurea iar ei nau treaba stau in lux fara sa munceasca.Doar da din gura asa din cand in cand sa nu spuna ca nu au activitate.Referitor la NASA si ei la fel de cand nu au mai realizat nimic? Sau poate ca nici nu au realizat ceva, poate ca nici nau fost pe luna macar.Dar NASA fiind o institutie de stat stii cum e? cum erau la noi institutle pe vremea lui ceausescu.NASA nu mai are activitate de multa vreme si cand cineva a inceput sa se ia de ei au iesit si ei cu o teorie cu acolo praf in ochi sa isi justifice cheltuielele.Ce...
    12 Noiembrie 2012 02:47
    relian a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Nu stiu cati ani de nu stii despre evenimentele din Bermude dar si pe vremea lui ceausescu se scria tot ce aparea pe tem, a asta. Daca ai citit de Jacques Cousteau un oceanograf francez care facea numai teren mereu era pe mare mereu descoperea cate ceva si contruai tot felul de minisubmarine de batscafuri si care a coborat si in groapa marianelor, ei acest om a mers in Bermude s-a bagat acolo a masurat a observat si na gasit nimci anormal.Ca sau intimplat acolo accidente da insa daca cauti in literatura de specialitate o sa gasesti locri si mai si decat Bermudele.Acolo sa mediatizat mai mult si aia e tot.Cauta si vezi cate locuri de genul asta exista pe glob si pe mare si pe uscat. Iara asa prima documentare despre locul asa e de pe vremea lui Columb daca stii el a mers cu 3 sau cate corabii in America si a trecut prin, locul asta unde a pierdut aproape toate corabiile in conditii suspecte.Dar daca are loc un accident sau un fenomen si tu nu ai explicatie nu trebuie sa vii cu ipoteze sau daca vii nu trebuie sa spui gata aia e extraterestri, gauri negre, lumi paralele si bla bla.Ce-s cu povestile astea? Referitor ca cineva tea acuzat ca ai venit cu un copy paste stai linistita ca asa fac cei mai multi de pe aici.Nu e nimeni pe aici care sa inteleaga ceea ce spune.Ei alearga pe net prin carti si vin aici si iti pune in fata o definitie sau o formula si gata ce destept este.Pun pariu pe orice ca daca ar fi sa fim impreuna toti cei de pe aici fata in fata fara carti fara calculator toti sant paraleli cu gardu.Sau mai sant unia ce stgiu au memorat anumite definitii sau formule si gata.Cand cineva vine cu o definitie sau o formula pune-l sa o explice cu cuvintele lui si sa se faca inteles de oricine. Daca nu este capabil de asa ceva atunci nici el habar nu are ceea ce spune.Nu ai cum odata ce tu spui si sa zic ca intelegi un fenomen nu ai cum sa nu il poti explica cu cuvintele tale.Dca nu poti atunci nu stii definitia ce ai aduso la ce se refera.Eu tot ce am spus pe aici chiar...
    - Ascunde conversatia (3 răspunsuri)
  • 7 Noiembrie 2012 12:47
    PangeeaRogvaiv explică:
    In legatura cu teoria asta, exista dovezi care atesta ca noi oamenii ne tragem dintr-o specie de dinozaur, acesta fiind singurul mamifer existent la vremea aceea. Stim ca dinozaurii au disparut in urma cu aproximativ 65 milioane de ani, in urma impactului cu acel meteorit ( ale carui urme sunt prezente si azi in craterul din Peninsula Yucatan- Mexic). Atunci, la sfarsitul Cretacicului, multe dintre speciile existente au disparut pentru totdeauna, dar au fost si unele animale care au spravietuit, acestea ori traind in subteran ori avand un aparat respirator destul de complex. Animale mari, precum T-Rex, au disparut atunci pentru totdeauna, acestea sufocandu-se efectiv cu aerul ce incins. Au supravietuit in general animalele mici, care in timp au evoluat.Impactul meteoritului a declansat o dereglare a climei la nivel planetar, la inceput prin temperaturi extrem de ridicate,( fiind vorba de o incalzire globala brusca), apoi de o era glaciara.
    7 Noiembrie 2012 14:38
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Dinozaurii erau mamifere? Asa-i ca esti pe dinafara la biologie? Mai ai si pretentia ca esti om de stiinta, specializat in geofizica. Rusine!
    7 Noiembrie 2012 14:44
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Dinozaurii erau mamifere? Asa-i ca esti pe dinafara la biologie? Si mai ai pretentia ca esti om de stiinta, specializat in geofizica. Rusine!
    7 Noiembrie 2012 14:49
    PangeeaRogvaiv explică (pentru doctorandus):
    Am afirmat ca doar o singura specie de dinozaur era mamifer, nu toti. Se vede ca nu sti sa citesti si habar nu ai cu ce se mananca stiinta.
    7 Noiembrie 2012 14:57
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Dinozaurii erau reptile, nu mamifere. Pe urma, existau mici rozatoare, care erau mamifere. Din alea se trage omul.
    7 Noiembrie 2012 14:59
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Si cum se numeste specia de dinozaur care era totodata si mamifer?
    7 Noiembrie 2012 15:00
    PangeeaRogvaiv explică (pentru doctorandus):
    Nu sunt de acord. Raspunsul este partial corect din punct de vedere stiintific.
    7 Noiembrie 2012 15:09
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Lasa asta, zi-i cum se numeste specia de dinozauri care erau mamifere. Hic Rhodus, hic salta!
    7 Noiembrie 2012 15:12
    PangeeaRogvaiv explică (pentru doctorandus):
    La asta ma asteptam sa-mi raspunzi tu, ca dintre toti care au intrat pe aici, vad ca tu vrei sa pari cel mai destept, vad ca ti-ai scris "doctorandus" la cont. In ce este doctor? si ce fel de doctor esti daca nu stii cum se scrie corect cuvantul dinozaur?
    7 Noiembrie 2012 15:17
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Ce aberatii vorbesti. Eu n-am zis niciodata ca as fi doctor. Nu stiu de unde-ai scos-o.

Ca sa nu murim prosti lumineaza-ne cu stiinta ta si da numele speciei de dinozauri care erau mamifere. Sau ti-a mancat pisica limba?
    - Ascunde conversatia (9 răspunsuri)
  • 7 Noiembrie 2012 13:01
    PangeeaRogvaiv explică:
    Toata lumea este absolut sigura ca noi nu avem nicio legatura cu dinozaurii? Vad ca toti luati in calcul asemanarile dintre noi si dinozaurii de acum 65 de milioane de ani, dar nimeni nu se gandeste la toata perioada asta de timp care a trecut de atunci si pana acum. Aici este vorba de o perioada foarte mare de evolutie a speciei. Vorbim de 65 de milioane de ani, ca si cum am vorbi de 1 an sau 2. Sa nu luam in calcul pasarile, eu ma refeream la animalele terestre nu la pasari.
    7 Noiembrie 2012 14:47
    WhatheWow a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Nu exista nici o legatura comuna cu dinozaurii. In aceasta lunga perioada de timp dinozaurii care au supravietuit catastrofei au evoluat in pasari iar unor tip de rozatoare care erau mamifere in acea perioada le-a trebuit tot milioane de ani pentru a deveni primate si ulterior umanoizi etc.
    7 Noiembrie 2012 14:57
    PangeeaRogvaiv explică (pentru WhatheWow):
    Este o mare dilema asta pe cuvant. Nu credeam ca este o intrebare atat de grea.
    7 Noiembrie 2012 15:11
    WhatheWow a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Pentru mine si multi altii care au studiat Evolutia si tot ce e legat de ea, nu e o dilema. Dilema mea e alta, legat de dinozauri si nu cred ca a intrat in studiul oamenilor de stiinta.
    7 Noiembrie 2012 16:28
    1libercugetator1 a răspuns (pentru WhatheWow):
    Rozatoarele cum au aparut?
    7 Noiembrie 2012 17:00
    WhatheWow a răspuns (pentru 1libercugetator1):
    Deci, ca sa intelegi : Viata a aparut pentru prima data in apa, de asta si constructia organismelor care sint in mare parte apa, aproximativ 80%. Pina la pesti a fost un lung lant de evolutii. Primul care a iesit din apa a fost un stramos al amfibienilor, logic.Din acest amfibian se desprind doua tipuri : reptilele si un stramos al dinozaurilor; de ce? Dinozaurii nu erau reptile din cauza ca aveau singe cald. E o teorie destul de recenta si bine justificata. Reptilele au avut evolutia lor mentinuta pina astazi si din acest regn nu s-a mai desprins nimic. Dinozaurii in schimb, au evoluat mai departe in pasari cu toate ca aceasta evolutie e pusa sub semnul intrebarii insa eu am o ipoteza proprie in acest sens.
    M-ai intrebat de mamifere cum au aparut! Pai dat fiind ca primele mamifere erau niste rozatoare mici si traiau sub pamint, o ipoteza ar fi evolutia lor din viermi.
    7 Noiembrie 2012 17:07
    1libercugetator1 a răspuns (pentru WhatheWow):
    Pe internet scrie ca mamiferele au evoluat din reptile
    nu am fost acolo ca sa stiu, eu nu cred in nimic
    - Ascunde conversatia (6 răspunsuri)
  • 7 Noiembrie 2012 14:51
    PangeeaRogvaiv explică:
    Am o rugaminte, decat sa dati raspunsuri la misto in bataie de joc si in necunostinta de cauza, mai bine nu postati nimic.
    Va multumesc!
  • 8 Noiembrie 2012 13:32
    PangeeaRogvaiv explică:
    Oameni buni, ce facem noi aici? ne certam, ne jignim, facem misto unii de altii? in loc sa ne faca placere sa discutam, sa ne impartasim opiniile, impresiile, parerile despre o anumita tema, noi ne dam in cap pentru ca unii dintre noi nu sunt de acord cu anumite lucruri sau pareri exprimate.
    8 Noiembrie 2012 17:58
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Cand era vorba sa demonstrezi ca ai dreptate, dai din colt in colt si ti-a mancat pisica limba.

Uite aici primul mamifer: http://dinosaurs.about.com/od/otherprehistoriclife/ss/The-First-Animals-Of-Their-Kind_11.htm

Seamana mamiferul asta a dinozaur?
    8 Noiembrie 2012 18:01
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Stiinta e scepticism organizat, obisnuieste-te cu ideea.
    8 Noiembrie 2012 18:18
    PangeeaRogvaiv explică (pentru doctorandus):
    Nu dau din colt in colt, insa ma dezgusta raspunsurile tale, convingerea absurda pe care o ai si impertinenta de care dai dovada. Constat ca tu nu stii sa ai o discutie libera, pentru ca nici nu ai cunostinte si nici nu stii cum sa vorbesti.
    8 Noiembrie 2012 18:28
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Demonstreaza matale ca ai cunostinte, ca pana acum ai demonstrat fix nimic.
    8 Noiembrie 2012 18:40
    PangeeaRogvaiv explică (pentru doctorandus):
    Pai tie daca iti demonstrez scris negru pe alb, tu tot nu o sa crezi absolut nimic, asa ca degeaba imi bat capul cu un specimen ca tine. Si, de fapt la ce dracu iti mai foloseste, ca tu si asa le stii pe toate, vad ca ai tupeul sa contrazici pe toata lumea, esti toba de carte, dupa umila ta parere. Ma dezgusti, sincer!
    8 Noiembrie 2012 18:46
    PangeeaRogvaiv explică (pentru doctorandus):
    Nu am postat intrebarea asta ca sa intru in contradictie cu cineva sau pentru ca sunt proasta, asa mi-ai zis intr-unul din mesaje.Am postat-o pentru ca am vrut sa vad si eu parerile altor oameni, daca stiu si altii stirea care si pe mine m-a uimit cand am aflat-o si nu in ultimul rand sa putem discuta omeneste unii cu altii, sa ne spunem opiinile. Nu sa ne jignin, sa ne dam in cap sau sa ne luam la misto. Inca odata repet, NU EU AM EMIS IPOTEZA ASTA, eu doar am pus o intrebare.
    8 Noiembrie 2012 18:56
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Stimabile sau stimabilo, stirea dumitale nu apare decat pe websiteuri umoristice si de teoria conspiratiei. A crede o astfel de stire e semn fie de prostie colosala, fie de instabilitate mentala, fie de ambele in acelasi timp. Teoria a fost de altfel lansata de geniile hollywoodiene care au creat http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_Bros._%28film%29 si de Brian W. Aldiss cu al sau The Malacia Tapestry.
    - Ascunde conversatia (7 răspunsuri)
  • 7 Noiembrie 2012 11:54
    Raspuns anonim:
    Ti-ar place sa te arate lumea cu degetul? uite bai nepoata berbecozaurului!
  • 7 Noiembrie 2012 15:39
    1libercugetator1 a răspuns:
    Mamiferele au evoluat din reptile, suntem rude cu orice vietate de pe planeta si cu o buruiana suntem rude genetic, care specie a evoluat in mamifer http://www.referate-scolare.ro/biologie/Evolutia-Mamiferelor--Vertebratele--Ghepardul/
    citeste acolo, desi nu toate omul a evoluat din reptile si toate mamiferele sunt foarte in comun intre o reptila si un mamifer http://www.referat.ro/referate/Principalele_etape_ale_evolutiei_animalelor_d8511.html
    7 Noiembrie 2012 15:58
    PangeeaRogvaiv explică (pentru 1libercugetator1):
    Asta incerc eu sa afirm, dar nimeni nu ma intelege sub nicio forma. Reptilele si pasarile sunt descendentii dinozaurilor preistorici, dar in timpul extinctiei de acum 65 de milioane de ani, cele mai multe specii de dinozauri au disparut datorita schimbarii climei si a lipsei hranei. Insa nu toti au avut aceeasi soarta. Printre ei, la vremea aceea era o singura specie de mamifer, pe intreaga planeta, care datorita anotomiei sale a supravietuit.
    7 Noiembrie 2012 16:15
    1libercugetator1 a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Da si asa e logic astfel cum apareau mamiferele din nimic, si din ea sa fi evoluat restul interesanta teorie, eu nu cred in nimic nu sunt convins de nimic, personal n-am incredere in oamenii si in dovezi inca n-am vazut sa evolueze vreun animal in altu
    7 Noiembrie 2012 16:16
    1libercugetator1 a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Daca reptilele au evoluat in mamifere de ce nu au mai evoluat mamiferele?
    7 Noiembrie 2012 20:22
    doctorandus a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Chestia cu o singura specie de mamifer ai scos-o din burta. Ca sa te lamuresti cate specii de mamifere existau in jurasic: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Jurassic_mammals

Si n-ar strica sa arunci un ochi pe http://en.wikipedia.org/wiki/Cretaceous%E2%80%93Paleogene_extinction_event#Mammals

Alta data sa nu te mai dai drept om de stiinta cand cunoasterea ta e insuficienta sa iei bacul.

Nu esti cumva ruda cu Danut? Ca familia aluia a vanat balauri in sec. XIX, daca ar fi sa-l credem pe cuvant. Si tot el zicea ca balaurii respectivi erau mamifere care seamana cu omul, cu aripi ca de liliac.
    8 Noiembrie 2012 12:25
    PangeeaRogvaiv explică (pentru doctorandus):
    Desteptule, nu-mi spune mie ce sa fac si unde sa caut informatii, mai degraba fa tu asta. Dupa ce ca esti zero barat in astfel de lucruri mai vrei sa pari si interesant pe deasupra. Si nu-mi spune de bac ca nu am 18 ani, nu sunt un copil nestiutor.
    - Ascunde conversatia (5 răspunsuri)
  • 7 Noiembrie 2012 15:45
    1libercugetator1 a răspuns:
    Regnul animal este format de totalitatea animalelor de pe pamant. Evolutia animalelor poate fi prezentata sub forma arboricola, unde trunchiul si ramurile sunt reprezentate de grupele de animalele. In perioada straveche, prima perioada a evolutiei vietuitoarelor, s-au descoperit dovezi ale aparitiei organismelor unicelulare si a celor pluricelulare. Protozoarele sunt cele mai simple vietuitoare care au trait pe pamant, din cele asemanatoare euglenei s-au dezvoltat, pe de o parte, plantele verzi, pe de alta parte, animalele. Legatura dintre regnul animal si regul vegetal este aratata de modul de hranire al euglenei. Apoi regnul animal s-a dezvoltat in continuare, apar primele animale pluricelulare, spongierii, apoi celenteratele. Apar viermii, dintr-un stramos comun cu spongierii si celenteratele. Din viermii inelati primitivi au evoluat molustele si artropodele. In perioada veche, unele din animalele aparute s-au diversificat, altele au disparut pentru ca nu s-au putut adapta la mediu. Apar primele vertebrate cu falci: pestii acoperiti cu placi osoase. La sfarsitul acestei perioade, au avut loc miscari tectonice si s-au format muntii. Deoarece apele s-au retras, in zonele mlastinoase au aparut pesti cu respiratie branhiala (in apa) si pulmonara (pe uscat). Acestia sunt stramosii animalelor patrupede. Aici apar stramosii amfibienilor de azi. Dupa o clima calda si umeda, la sfarsitul acestei perioade, s-a instalat o clima calda si secetoasa si, ca urmare, s-au distrus padurile de ferigi ceea ce a dus la aparitia reptilelor, prin ingrosarea pielii si dezvoltarea plamanilor. Acestea s-au indepartat de apa si au inceput sa cucereasca Pamantul. In perioada de mijloc, reptilele au ajuns la dimensiuni uriase (dinozaurii). Apoi clima s-a racit, iar aceste reptile uriase au disparut, ramanand doar cele mici. Unele dintre reptile au trecut la viata arboricola, membrele s-au transformat in aripi si astfel au evoluat pasarile. Tot din reptile au aparut unele animale, de marimea soriceilor,...
    7 Noiembrie 2012 16:04
    PangeeaRogvaiv explică (pentru 1libercugetator1):
    Foarte bun raspuns, CORECT!
    uite si cineva cu care ma pot intelege.
    Felicitari!
    7 Noiembrie 2012 16:25
    Inferno a răspuns (pentru 1libercugetator1):
    Mamiferele au evoluat din reptile iar oamenii din mamifere.
    7 Noiembrie 2012 16:27
    1libercugetator1 a răspuns (pentru Inferno):
    Omul e mamifer nu a evoluat in altceva
    7 Noiembrie 2012 16:37
    1libercugetator1 a răspuns (pentru Inferno):
    Oamenii sunt mamifere, maimute primate, n-am evoluat in altceva, am ramas acelasi specie ca acum o suta de mii de ani si acel gen homo ca acum 4 milioane de ani
    7 Noiembrie 2012 16:41
    1libercugetator1 a răspuns (pentru Inferno):
    Daca mamiferele au evoluat din reptile de ce numai au evoluat in altceva? de ce numai evolueaza pesti in reptile?
    7 Noiembrie 2012 16:45
    Inferno a răspuns (pentru 1libercugetator1):
    Om este mamifer si a evoluat dintr-un alt mamifer.
    7 Noiembrie 2012 17:05
    Pentru ca :
    1.) Evolutia are loc in timp.
    2.) evolutia in cadrul unei specii are loc doar daca mediul este corespunzator ei.
    3.) Evolutia nu are loc decat daca favorizeaza specia respectiva, in caz contrar nu putem vorbii de o evolutie.
    Pestii nu evolueaza in reptile pentru ca aceste 3 conditii nu sunt indeplinite.
    7 Noiembrie 2012 17:09
    1libercugetator1 a răspuns (pentru Inferno):
    Deci de atunci nu sau mai indeplint conditile alea, esti amuzant sincer o data au evoluat in reptile apoi gata
    7 Noiembrie 2012 18:06
    Ray, tu esti?
    11 Noiembrie 2012 00:16
    relian a răspuns (pentru PangeeaRogvaiv):
    Da de unde raspuns corect.Gresit.Dinozaurii cum au aparut asa au si disparut.Nu a fost nici o evolutie nimic.Nu se poate transforma un dinozaur in altceva.Asa o sa spuneti si despre mamuti ca sau transformatin elefanti.Total gresit pentru ca cele doua au tgrait chiar impreuna.Ca urmaret nu stie nimeni ce animale mamifere sau reptile erau acum 65 de milioane de ani. Daca stam si analizam aceste reptile uriase ele aveau nevoie de cantitati masive de hrana.Ast ce arata? Ca pe linga dinozauri existau gramezi de alte animale ce nu le stim inca.Pe vremea aia existau si crocodili si se pare ca ei au supravietuit pina astazi si nu au evoluat nicicum.Problema este mult mai complicata pentru ca nu avem dovezi si doar banuieli. Daca e sa ne luam dupa dovez ele ne duc acolo unde eu bat, adica ca dinozaurii nu au evoluat nicaeri.Dovada sant crocodilii si rechinii care au ramas asa de milioane de ani.Cei care spun ca ar fi evoluat ce dovezi aduc? Teorii dar? Oricine poate scoate teorii pe banda, problema mare este sa poti dovedi ceea ce spui.Cum am mai spus acesti mamuti care au existat f de curand ar fi trebuit conform cu teoria evolutiei sa mearga in alt organism.Dar se pare mamuti sau stins fara sa evoluieze nicicum.Asta este o alta dovada a lipsei a ceea ce se spune despre evolutie. Oamenii au fost contemporani cu mamutii si ar fi observat o transformare a lor in altceva.Nu trebuie sa spui ca nu te intelegi cu cineva daca acel cineva nu imbratiseaza aceleasi opinii ca si tine. Poti discuta cu oricine accepta o conversatie in limitele bunului simt.Si nu trebuie sa promovam anumite teorii doar asa de dragul cuiva sau ca sa zic eu ca ar fi sau e bine.Noi pe aici trebuie sa promovam si sa spunem clar care este raspunsul corect fara selectie. Daca cineva care mie nu imi este pe plac vine cu o idee buna si clara nu pot sa zic a nu sant de acord cu tine.Nu trebuie sa facem asta pentru ca nu ne va duce decat contradictii si nimic bun sau nici o lamurire concreta.Eu pot discuta cu oricine...
    - Ascunde conversatia (10 răspunsuri)
  • 7 Noiembrie 2012 20:58
    7 Noiembrie 2012 21:23
    doctorandus a răspuns (pentru 1libercugetator1):
    Nu ma aburi cu PowerPoint-uri, da numele speciei daca il stii si nu ti-a mancat si tie pisica limba.
  • 8 Noiembrie 2012 16:52
    alexa5000 a răspuns:
    Dumnezeu a creat omul si este o teorie afirmata si de unii oameni de stiinta.
    8 Noiembrie 2012 16:59
    PangeeaRogvaiv explică (pentru alexa5000):
    Tu crezi in teoria asta cum ca Dumnezeu a creat omul? Crezi ca Dumnezeu exista cu adevarat? Crezi ca religia a fost adoptata ca noi sa credem in aberatiile astea in care spune ca Dumnezeu ne-a creat sau mai degraba pentru a fi o ordine pe Pamant? Fara religie era un haos general.
  • 7 Noiembrie 2012 13:11
    roiv000 a răspuns:
    Este pe bune intrebarea, sau doar asa.
    Glumind cred ca ne tragem din Magarus-hotus-invidiosus Rex - cel putin romanii happy
    7 Noiembrie 2012 13:41
    PangeeaRogvaiv explică (pentru roiv000):
    Intrebarea este pe bune desigur. Nu fac misto de nimeni, pentru ca nu-mi place, sunt un om serios si integru.
  • 7 Noiembrie 2012 12:40