| anonim_4396 a întrebat:

Voi cum credeti ca vor arata oamenii in viitor? Sa zicem ca peste o mie sau un milion de ani.

NOname
| NOname a răspuns:

Unii au lansat nişte ipoteze:

Întrebarea mea este: "Vor arăta?".

| UzOm a răspuns (pentru NOname):

Dacă stră-stră-stră-stră... nepoții mei o să aibă aripi și un corn în frunte, am să fiu fericit uitându-mă la ei de sus cu virginele mele.

| NOname a răspuns (pentru UzOm):

laughing

Bula
| Bula a răspuns:

Peste o suta de ani vor avea greutate de jumat de tona si creier de 10 grame, conectat prin ceva wi-fi cu un server care le spune ce sa gandeasca.
Peste o mie de ani reapare omul din neanderthal, dar pe alte meleaguri, si va ciopli pietre pentru foc. Daca va gasi niste fosile de telefoane destepte de acum, atunci va fi foarte mandru de sine, ca e colorata carcasa si neteda.
Peste un milion de ani, alte specii de animale vor studia fosilele noastre, de curiozitate, cum studiem acum dinozaurii.

| Shammal a răspuns:

Minunat vom arata, fizic vorbim cam cum suntem acum cu unele imbunatatiri prin constiinta noastra, vom trai in armonie cu natura si animalele, vom putea calatorii in alte dimensiuni ale planetei si in afara planetei luand contact cu alte fiinte din galaxie.
Relatia cu noi insine va fi alta si cu corpul nostru, tehnologic vom mai evolua insa la un punct vom face tranzitia catre biologic, catre noi, tot ce facem prin tehnologie putem face prin fiinta noastra si mult mai mult. Pan la 1 milion de ani vom ajunge sa ne plimbam prin tot universul, poate si prin altele intr-o forma fizica asemanatoare dar mai subtila mai adecvata densitatii realitatii in care vom fi si constiintei pe care o vom avea. O sa fie extraordinar, acum in perioadata asta este inceputul a ce am scris mai sus si este minunat.

| Shammal a răspuns:

Care-i raspuns tau? happy

| Mayhem666 a răspuns (pentru Shammal):

Imi place raspunsul tau, desi, nu cred ca fizic o sa aratam exact la fel, din cauza ca ne dezvoltam si intelectul, probabil si craniile se var mari odata cu creierul, probabil o sa mai pierdem din parul corporal din cauza ca planeta se incalzeste din ce in ce mai mult, si probabil vor mai fi si alte schimbari fiziologice, si desigur si psihologice.

| Shammal a răspuns (pentru Mayhem666):

Ma bucur ca iti placem, planeta este intr-un ciclu, amu e un pic de incalzie insa se indreapta spre o racire in urmatoarele secole; ne dezvoltam mai mult intuitia decat intelectual. Nu vad o neaparata nevoie in cresterea dimensiunilor, mai degraba in elementele componente, "materialul" si modul de functionare.

Nu ma intereseaza de umanitate nici in prezent da atunci

| Drimmero a răspuns:

La fel cum sunt si acum si cum au fost si acum 1 milion de ani, in carne si oase si cu aceleasi nebunii in cap. Omul nu se schimba/

| Doub a răspuns:

Nu vor arăta
nu o să mai fim
adioos

| Clorox a răspuns:

Mie sincer nu-mi pasa deoarece nu apuc sa traiesc ca sa vad, imi vad de viata mea asta scurta si ma bucur cat pot!
Dar cred ca o sa faca descoperiri mari...

| syd2 a răspuns:

Morti morti morti

| OOOLEOOO a răspuns:

Eu sper, cu totii morti.

| GolopențaAdrian a răspuns:

PAi mai evoluati cum se zice, tehnologie sa nu mai vorbesc mai ales in ce ritm merge acum, populatie de poate 20 sau chiar 30 de miliarde, dar nu sunt prea sigur ca o sa mai tina asa mult pamantul la tot ce se intampla.Asta poate sa fie peste o mie de ani si peste un milion nu-mi imaginez.

| Dorotheea21 a răspuns:

Omul nu a mai evoluat de la separarea pe rase si nici nu mai trebuie sa o faca, il "adapteaza" tehnologia oricarui mediu.
Vom arata ca si pana acum, daca ne miscam intre perioade de razboaie si pandemii ciclice.
Fara ele Pamantul nu ne poate intretine, orasele vor arde si omul va manca din om.
Frumos este ca am pus si eu o intrebare asemanatoare, dar nimeni nu s-a gandit sa scrie ca nemaifiind nevoit sa se adapteze mediului, omul nu va mai evolua decat intelectual. big grin
Am dat funda unui amic, pentru ca imi e amic. laughing

| Theo94 a răspuns:

Peste un milion de ani sigur vom arata foarte diferit fata de acum.

Asa isi imagina H.G. Wells ca va arata omul peste un milion de ani in una din scrierile sale :

| anonim_4396 explică:

Trebuie sa intelegem ce inseamna 10.000 de ani. Acum 10.000 de ani omul descoperea agricultura, aia era cea mai smechera tehnologie atunci.
Astazi agricultura e cel mai banal lucru din lume.
Un lucru e sigur, nu vom sti niciodata nici macar cum va arata omul peste 200 de ani.
Nu am incredere in expertii lu' peste prajit, care nu au anticipat nici macar revolutiile din Orientul Mijlociu, faptul ca Marea Britanie va iesi din Europa, importanta telefonului mobil in vietile oamenilor...etc.
Gandeste-te ca acum 170 de ani,doctorii habar nu aveau ca spalatul pe maini reduce riscul unor infectii, iar ideea asta a fost considerata una din cele mai proaste teorii ale acelor timpuri.Doctorul Ignaz Semmelweis care a venit cu ideea asta a fost internat la un spital de nebuni.
Acum aceiasi,, experti'' se dau cu fundul de pamant si fac spume la gura, exact ca niste cimpanzei, doar, doar mai e vreunu care sa le creada tampeniile.

| MistretulPufos a răspuns:

Pai, nu cred ca o sa mai fie

| DumitruS a răspuns:

Oase. Cam atat o sa mai ramana din noi.

| Kuroo a răspuns:

Fosile

| AnarchyUK a răspuns:

Dispăruți sau atât de progresați, încât nu vor mai fi doar „homo sapiens sapiens", ci vor fi pășit un alt prag, mult mai înalt în dezvoltarea noastră (chiar dacă acest lucru nu va putea fi observat fizic).

| Nyy2003 a răspuns:

Nu cred ca vor mai fi oamenii. Tehnologia a avansat, asa ca se vor creea roboti.

| simulare a răspuns:

Nu o sa mai existam atunci...

| Mayhem666 a răspuns (pentru simulare):

De ce esti asa de sigur, ca nu o sa mai existe oameni atunci?

| macheamamrsM a răspuns:

Cred ca nu o sa mai existe oameni atunci... eventual roboti

| macheamamrsM a răspuns:

Cred ca nu o sa mai existe oameni atunci... eventual roboti, si omulnu poate gandi mai departe de 10000 ani happy asta ca fact pentru intelectualitatea ta

| Mayhem666 a răspuns (pentru macheamamrsM):

Cum adica nu poate gandi mai departe de 10000 ani? Adica nu-si poate imagina?

| macheamamrsM a răspuns (pentru Mayhem666):

Isi poate imagina cum va fi pest 10000 de ani dar stiintific, la cat de repede evolueaza tot, ganandirile de acum sunt foarte putin probabil sa fie realistice/reale

| Perry18 a răspuns:

Cel mai probabil oamenii o sa aiba o crestere in marimea ochilor pentru a rezista impotriva miopiei, boala ce devine din ce in ce mai intalnita din cauza ecranelor telefoanelor si a altor device-uri. Distrugerea stratului de ozon va lasa din ce in ce mai multe raze UV sa atinga suprafata pamantului, ceea ce va duce la pierderea parului dorporal si o eliberare mare de pigmenti inchisi la culoare ce ne va face negri. restul corpului va deveni destul de rahidic neavand nevoie de straturi de muschi deoarece tehnologia va avea grija de majoritatea lucrurilor. Si vorbind de tehnologie, cel mai probabil o sa avem un craniu marit pentru creierele noastre in continua evolutie.

| Inferno a răspuns (pentru Perry18):

Intr-o societate civilizata miopii au tot atat de multe sanse sa supravietuiasca si sa se reproduca cat orice alt om perfect normal. Prin urmare oamenii cu "ochi mari" nu vor fi avantajati in nici-un fel de selectia naturala, ceea ce inseaman ca mecanismul evolutiv nu va produce asemenea indivizi.

| Mayhem666 a răspuns (pentru Inferno):

Daca intelegi engleza, poti sa te uiti la asta :

| Mayhem666 a răspuns (pentru Perry18):

Cam ce ai spus tu acolo, se regaseste si aici :

| Inferno a răspuns (pentru Mayhem666):

Da,ai mai postat linkul. Printre alea sapte teorii se afla si cateva mituri, pe semne scornite de unii care habar nu au cum functioneaza evolutia.
Cinci nu are sens. Poate pierdere parului avea sens in trecut, cand selectia naturala facea distinctia intre organismele cu abilitatea de a isi mentine temperatura creierului mai scazuta si celelalte. Astazi insa nu mai e valabil.

Nici teoria 4 nu are sens. Nu vad cum poate selectia naturala sa faca una ca asta. Atat cei cu degetul mic cat si cei fara se vor putea reproduce tot atat de bine, iar potentialele infectii sunt irelevante in contextul unei societati civilizate. Nu e ca si cand aia cu infectie mor si nu mai pot duce "gena degetului mic" mai departe.