| 74Alex74 a întrebat:

Am asa o intrebare...Chiar matematica aste atit de necesara pentru programatori?
Am ales sa invat in IT insa nu prea ma descurc cu matematica...
Imi place programarea,si acum,la inceput,parca ma descurc destul de ok...
Insa pe urma imi va fi greu fara matematica? Sau chiar la serviciu,voi intilni probleme din cauza ca nu stiu matematca?
Daca sunt programatori pe aici, spuneti cit de mult aveti nevoie de matematica personal voi happy
Merci anticipat! happy

5 răspunsuri:
| Wehrmacht a răspuns:

Daca esti in stare sa gandesti logic si sa faci singur un program fara sa urmezi o anumita structura pe care ti-o da cineva nu o sa prea ai nevoie de ea.
Exista denumiri care apar si in mate si in programare cum ar fi "vector". Asta nu inseamna ca daca habar n-ai ce e ala la mate nu poti sa il folosesti in programare.
Majoritatea persoanelor zic din ce au auzit pe la altii si or sa-ti bage matematica pe gat.
A zis bine "suntserios". Daca vrei sa faci un game engine de exemplu ai nevoie de fizica si mate, deci depinde de ce vrei sa faci.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Treaba sta in felul urmator. Nu, matematica nu te ajuta in mod direct in programare, cel putin nu daca nu lucrezi in programarea jocurilor, grafica, daca nu faci prelurari grafice si alte domenii legate.

In schimb matematica iti formeaza o gandirele logica care te va ajuta enorm in programare.

Oricum la facultatile de profil nu scapi de macar 3-4 cursuri serioase de matematica

| nimenisinimik a răspuns:

Profesoara mea de info a zis ca dupa ecuatia de gradul 2 nu mai nevoie de nimic de la matematica.

| nokautone a răspuns:

Pentru un IT-ist matematica este foarte importanta deoarece apare si in limbaju it dar mai important fizica este foarte importanta pentru un IT-ist daca chiar vrei sa devi it-ist ar trebui s.a stapanesti matematica si fizica

| suntserios a răspuns (pentru nokautone):