| SADNESSMACHINE a întrebat:

Am o intrebare, am un Samsung A3 si am aflat ca bateria nu poate fi schimbata, iar eu in ultimele zile am constatat ca bateria mi se termina destul de repede si mama mea are acelasi telefon iar ei ii tine bateria toata ziua chiar daca are datele mobile activate si luminozitatea la maxim, in schimb, mie mi se termina bateria in 3-4 ore daca stau pe el cu wi-fi-ul activat (Gen: stau pe facebook sau snapchat) dar cu datele activate imi tine cam 1-2 ore daca stau numai pe el stiu ca totusi e destul de mult dar inainte imi tinea si mie o zi cu datepe activate. Momentan am observat ca 1% din baterie se consuma in cam 2 minute, cu aproximatie, insa ma intrebam daca bateria nu poate fi schimbata deloc, nici la un centru de asistenta Samsung sau ceva? chiar tin mult la telefonul asta si nu e de mult primit, eu scriu asta prin iunie si l-am primit in decembrie. Pot face ceva in cazul bateriei? sau este un caz pierdut?
Sper sa ma puteti ajuta cu ceva! Multumesc

Răspuns Câştigător
| xDragosel007 a răspuns:

Deci, daca are garantie poti sa il dai inapoi si le zici ca ai probleme cu el la baterie ( se descarca foarte repede) si iti vor inlocui bateria, dar daca nu ai garantie du-te si incearca la sediul lor Samsung si vezi ce se poate face. Daca nu cumpara-ti un acumulator extern si tine-l cu tine.

2 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Daca este in garantie trimite-l in service. Altfel, bateria nu se poate schimba. Ia-ti un acumulator suplimentar!

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

NU te mai îngrijora degeaba!
Bateria NU o poţi schimba tu acasă, dar în Service se POATE schimba happy


Toate cele bune!