| ByaK a întrebat:

Buna seara, am si eu o problema: de curand tatal meu a facut doua abonamente cu internet(la Orange, unu cu modem pentru laptopul meu), unu pentru el si unu pentru mine, de la inceput am primit mesaje de la 321, ca am consumat traficul de internet inclus, si imi mergea foarte greu, am sunat la Orange si ne-au informat ca dupa 3-4 zile de cand s-a facut contractul incepe sa mearga internetu bine si ca mesajele normal nu trebuiau sa mi-le trimita, dupa cele 4 zile, intr-adevar a inceput sa mearga bine internetu, dar mi-a mers bine in jur de abroximativ 3-4 zile, dupa, din nou mi-a mers foarte prost (o pagina se incarca in aproximativ 10-20 de min, asta daca mai se incarca, uneori imi da eroare), am sunat din nou, si ne-au zis ca e posibil sa fi consumat cei 4GB inclusi si sa mearga la o viteza mica( in cazul meu o viteza foarte mica), sau sa fie o eroare, Si pot sa mai adaug ca in cazul meu e imposibil sa fi consumat 4GB in 2-3 zile, deoarece nu am prea umblat pe net, iar daca am umblat, m-am uitat la 3-4 videoclipuri pe youtube, am descarcat 2-3 melodii in jur de 4MB, si mai citeam unele povesti de pe internet, nu as crede ca din aceste lucruri as fi consumat 4GB,(abonamentul meu este Colibri11)... Ce pot sa fac? Va rog frumos sa ma ajutati. Va rog sa I-mi scuzati scrisul si modul de exprimare.

1 răspuns:
Răspuns utilizator avertizat