anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care este salariul minim si salariul maxim unui programator junior la inceput? FUNDA celui mai bun raspuns!(p.s. experienta de 2 ani in c++)

14 răspunsuri:
| cine1cine a răspuns:

laughing Ce amuzant ești bă nene! In ziua de azi sunt programatori care au experiența și de 10 ani, și sunt mult programatori. Tu știi un singur limbaj, experiența de doar doi ani și tu vrei salariu? laughing Cred că glumești nu? Nu vreau să te descurajez, dar a fii programator e ceva complicat de greu.

| Yoe a răspuns (pentru cine1cine):

Dupa cum bine stii exista locuri de munca ca si programaotr care cer doar un singur limbar de prgramare. Spre exemplu unii cer c++, altii java. Dupa raspunsul care mi l-ai dat pot spune faptul ca ai avut o copilarie trista.Apropo...am doar 14 ani si doresc sa devin programator si eu zic ca am destule sanse.Eu doar am intrebat care ar putea fi salariul, dar vad ca nu stii sa citesti si scrii ce-ti trece prin cap.Mai intereseaza-te si vei vedea ca pot fi angajati si oameni care au experienta minima.

| Yoe a răspuns (pentru cine1cine):

Vad ca nu stii sa citesti si raspunzi ce-ti trece prin capsorul ala mic al tau.

| cine1cine a răspuns (pentru Yoe):

Ce legătură are copilăria mea tristă cu tine și cu intrebarea ta? Că eu sincer chiar nu văd. Uite vezi, incă o dovadă că nu te pricepi și că nu ești bun la programare! Nătăngule, există limbaj de programare care se numește c simplu și c++, mai sunt limbaje la greu! Tu după felul in care te agiți, și după cum scrii, e clar că vei ajuge programator la taraba de zarzavaturi din piață! Agitatule. Dacă știam că te oftici așa de tare, nici nu-ți mai scriam nimic. Pff vai de capul tau! Auzi la el, vrea să fie programator! laughing Și vrea și salariu! laughing Și te și mai agiți ca o gagică lezbiană!

| Yoe a răspuns (pentru cine1cine):