anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care este salariul minim si salariul maxim unui programator junior la inceput? FUNDA celui mai bun raspuns!(p.s. experienta de 2 ani in c++)

14 răspunsuri:
| cine1cine a răspuns:

laughing Ce amuzant ești bă nene! In ziua de azi sunt programatori care au experiența și de 10 ani, și sunt mult programatori. Tu știi un singur limbaj, experiența de doar doi ani și tu vrei salariu? laughing Cred că glumești nu? Nu vreau să te descurajez, dar a fii programator e ceva complicat de greu.

| Yoe a răspuns (pentru cine1cine):

Dupa cum bine stii exista locuri de munca ca si programaotr care cer doar un singur limbar de prgramare. Spre exemplu unii cer c++, altii java. Dupa raspunsul care mi l-ai dat pot spune faptul ca ai avut o copilarie trista.Apropo...am doar 14 ani si doresc sa devin programator si eu zic ca am destule sanse.Eu doar am intrebat care ar putea fi salariul, dar vad ca nu stii sa citesti si scrii ce-ti trece prin cap.Mai intereseaza-te si vei vedea ca pot fi angajati si oameni care au experienta minima.

| Yoe a răspuns (pentru cine1cine):

Vad ca nu stii sa citesti si raspunzi ce-ti trece prin capsorul ala mic al tau.

| cine1cine a răspuns (pentru Yoe):

Ce legătură are copilăria mea tristă cu tine și cu intrebarea ta? Că eu sincer chiar nu văd. Uite vezi, incă o dovadă că nu te pricepi și că nu ești bun la programare! Nătăngule, există limbaj de programare care se numește c simplu și c++, mai sunt limbaje la greu! Tu după felul in care te agiți, și după cum scrii, e clar că vei ajuge programator la taraba de zarzavaturi din piață! Agitatule. Dacă știam că te oftici așa de tare, nici nu-ți mai scriam nimic. Pff vai de capul tau! Auzi la el, vrea să fie programator! laughing Și vrea și salariu! laughing Și te și mai agiți ca o gagică lezbiană!

| Yoe a răspuns (pentru cine1cine):

Doamne dar handicapat mai esti...acolo la tine. fereasca Dumnezeu sa intalnesc oameni ca tine.Tu esti atat de spart incat nu poti face legatura intre doua chestii simple.ai avut copilaria trista deci acum cand esti mai mare stii doar sa dai raspunsuri in sictir.si pun pariu ca tu la 14 ani te jucai cu ceva in tarana pe cand eu sunt interesat sa am un viitor mai bun.tu la 14 ani nu aveai performantele mele la invatatura, eh, dar n-am ce sa-ti fac. exista si oameni invidiosi pe lumea asta mare.si app, niciodata nu voi ajunge eu la taraba...dar tu si rudele tale da.si da, p'haide capul meu ca iti sunt superior tie.si da, am sanse mari sa devin programator in adevaratul sens al cuvantului.pun pariu ca tu la 14 ani nu stiai sa favi nici cel mai simplu program in limbajul c++.asa ca taci.

| Yoe a răspuns (pentru cine1cine):

Faci*

| cine1cine a răspuns (pentru Yoe):

Mă, tu ai iq-ul de maxim 25. Și din căte văd te cam oftici la ce-ți scriu eu. Adevărul deranjează rău de tot și e normal să te supere adevărul. Tarabagistule! laughing Pe viitor scrie și tu mai puțin și condensat plagiatorule! Uite vezi, de asta ești praf, fiindcă mă plagiezi. Adica ești și papagal. Dacă eu iți zic că ești vănzător de tarabă, tu mă plagiezi, fiindcă ești papagal. Tu chiar nu te vezi ce eroare ești? laughing Stai acolo la tine la tarabă! laughing Plagiatorule!

| Yoe a răspuns (pentru cine1cine):

Mda.n-am chef sa ma cert cu unul inferior mie...sezi bland si vezi-ti de treaba cas nu eu te-am bagat in seamalaughing si vad ca esti ofticat ca probabil ai dorit si tu la viata ta sa devii programator, dar nu ai reusit si vad ca tu te oftici, nu eu.

| RobyRibery2001 a răspuns (pentru cine1cine):

Homosexualwinking

| bleakk a răspuns (pentru cine1cine):

Lol,iti dai seama ca vorbesti cu un copil de 14 ani care baiatul isi doreste si el sa afle cate ceva si un prapadit incearca sa-l descurajeze, probabil ca el nereusind ce vrea acesta

| Yoe a răspuns:

Sunt sef? stiam deja ca sunt seful tau...si pentru cultura ta generala sa stii ca sunt heterosexual. Daca prin cuvantul nimic sau nimeni te referi la un om normal si invidiat de tine, da sunt un nimicbig grin.Deja vad cat de invidios esti pe inteligenta mea.Si apropo, "Iar ma plagiezi" si "te-ai luat dupa mine" inseamna acelasi luvru.O sugestie:invata sa scrii si sa citesti iar apoi poti folosi pc-ulwinking. Si de ce ar trebuie sa fiu ofticat pe tine?laughingNu vad de ce ar trebui sa fiu ofticat pe unul ca tine.laughingNu sunt insistent. Stii sa critici, dar se pare ca nu ma cunosti cu adevarat. Mai intai uita-te la defectele tale si incearca sa le repari si apoi critica-i pe altii.Haterii ca tine nu au ce cauta pe pagina mea de TPU asa ca poti pleca. Daca mai comentezi la aceasta intrebare inseamna ca ori esti batut in cap ori esti prost si nu intelegi nimic laughing.Tu zici de mine ca-s papagal, dar daca ti-ai reciti comentariile la intrebare ai vedea ca este chiar opusullaughing. Sincer imi pare rau pentru tine.

| VlogDeIT a răspuns:

Salariile in IT difere in functie de experienta, companie si ramura in care esti. Cifre exact despre fiecare job poti sa gasesti aici: https://youtu.be/eMcfy44mHrI

| johndoe1994 a răspuns:

Cine1cine are dreptate, pe un post de developer vei lucra cu mai multe limbaje/tool-uri/framework-uri. totusi, n-as pune problema asa cum a pus-o el. toti developerii au inceput de undeva - cu un singur limbaj - si el, chiar daca nu vrea sa recunoasca (sau s-o fi nascut cu toate cunostiintele pe care le are acum? ma indoiesc). anyway, nu te descuraja and keep up the good work, daca esti pasionat si dai dovada de perseverenta, vei ajunge dev in toata regula. firmele tin cont si de atitudinea ta, nu doar de cunostinte. ca sa-ti raspund la intrebare, dupa mine, un junior in toata regula are lua cam 200-300 de euro. Oricum, recomand sa-ti incepi "cariera", sau cum vrei sa-i zici, cu un internship - vei invata multe lucruri practice, direct de la sursa, din experienta. dupa care ai toate sansele sa fi angajat ca si junior - doar cu experienta de C++ nu prea ai sanse la un post de junior - dar cine stie? mai inveti tu pana termini liceul. Succes!