| Cossmo a întrebat:

Deci...stie cineva cum pot importa o masina 3d in visual studio? ma folosesc de opengl si biblioteca glm,dar nu pot! dupa trebuie sa o pot roti si sa ii schimb rotile,caroserie...un showroom auto! va rog mult, nu am nicio idee! multumesc anticipat!

1 răspuns:
| Ionut_Sur_1987 a răspuns:

Pentru a importa o mașină 3D în Visual Studio și a o utiliza împreună cu OpenGL și biblioteca GLM, trebuie să urmați următorii pași:

Asigurați-vă că aveți instalat un software de creare a modelelor 3D, cum ar fi Blender sau 3DS Max.

Creați sau obțineți un model 3D al mașinii dorite. Acest model trebuie să fie într-un format compatibil cu OpenGL, cum ar fi OBJ sau FBX.

Importați modelul 3D în Visual Studio folosind una dintre următoarele opțiuni:

Utilizați biblioteca Assimp pentru a încărca și parsa modelul 3D în aplicația dvs.
Utilizați o bibliotecă de încărcare a modelelor 3D, cum ar fi TinyOBJLoader sau GLTF.
Încărcați modelul 3D în memoria GPU folosind funcții OpenGL precum glGenVertexArrays, glGenBuffers și glBufferData.

Adăugați codul necesar pentru a desena modelul 3D pe ecran folosind funcții OpenGL precum glDrawElements și glDrawArrays.

Adăugați codul necesar pentru a roti mașina și a schimba rotile și caroseria folosind matrici de transformare și funcții OpenGL precum glUniformMatrix4fv.

Acesta este un proces general pentru a importa și a utiliza un model 3D de mașină în Visual Studio folosind OpenGL și GLM