| UnBaiat439 a întrebat:

Mi-am instalat ubuntu pe laptop deoarece windowsul mi-a cedat si nu am de unde face rost de cd acum. Sunt incepator in ubuntu. Cum configurez internetul? Am internet de la digi.

4 răspunsuri:
| DeyCj a răspuns:

Cam... proasta alegere ai făcut cu Ubuntu, da acuma mergem mai departe.Ca să configurezi conexiunea la net pentru RDS trebuie să creezi o conexiune de tip DSL cu ueser și parolă.
Asta se face daca dai click pe pictograma cu rețeaua/editare conexiuni.Creezi o rețea de tip DSL și pui userul și parola din contract.
Apoi începe „distracția"
Actualizeaza sistemul
Instalează așa ubuntu-restircted-extras ubuntu-restricted-addons din centul software, iar daca nu gasești acolo(știu e o porcărie centul software ubuntu), rulează în terminal(CTRL+ALT+T) sudo apt-get install synaptic(exact cum am scris) pui parola de root și dai enter ca să instalezi Synaptic(e adminul de pachete original debian, nu porcăria comercială Ubuntu) asta ca să poți vizualiza conținutul media și flash de pe net.
Daca ai nevoie de ajutor te ajut că o să ai un pic de treaba până-l pui la punct, ca nu e ca LLS(lupudepenet Linux System), de exemplu unde în 10 minute ai pc funcțional.Succes

| UnBaiat439 explică (pentru DeyCj):

Mersi mult de ajutor. Am gasit cum sa il rulez in terminal inainte sa imi raspunzi. Mie nu mi se pare urat ubuntu. Imi place programarea. Si incet incet le invat pe toate. Recunosc ca a durat destul de mult sa il configurez (sa instalez tot ce imi trebuie mie) dar pot sa zic ca o sa raman pe ubuntu big grin. Adica o sa imi fac Dual Boot ca sa am si windows si ubuntu.

| DeyCj a răspuns (pentru UnBaiat439):

Păi știi ca desktop-ul Ubuntu se poate înlocui cu ce vrei tu, nu?