| Luchian7 a întrebat:

Sunt amator de photoshop si mi-am luat photoshop CS5 Extended si nu pot sa decupez imagini deoarece nu am un fisier cu extract asa am auzit de la unii...Cine imi poate da "extract" si mie?

3 răspunsuri:
| GoguSteriade a răspuns:

Nu ai nevoie de asa ceva. Foloseste unealta de selectare (dreptunghiul punctat sau alta forma daca ai nevoie de decupaje mai complexe) si selecteaza ce vrei sa decupezi. Apoi CTRL-X pentru a decupa, CTRL-N pentru un document nou si CTRL-V pentru a copia acolo ce taiat anterior.

| SmokeyEye a răspuns:

De ls CS5 in sus nu mai exista Extract tool. Nu iti poate da nimeni "extract" decat daca instalezi versiunea CS2 de exemplu. Dar mai simplu ar fi sa deschizi o imagine, apoi apesi pe "Q" apoi selectezi brush tool, apoi pictezi cu rosu zona care vrei sa o decupezi, daca nu ai facut bine, poti folosi radiera, apoi apesi din nou pe Q si ai zona rosie selectata.Pentru a sterge restul imaginii, o poti copia pe un layer nou ( selectia) sau poti da click dreapta(avand selectat magic wand) si apoi invert selection, dupa care tasta backspace.

| babyalexa a răspuns:

Dupa ce selectezi ce vrei sa decupezi, apasa CTRL+J.Si gata, te uiti in layere si iti face acolo un layer cu ce ai decupat.

Întrebări similare