| MartaGabriel a întrebat:

Am un contract cu telekom de inetrnet si telefon fix, este facut de tatal meu pe numele lui, daca vreau pot sa reziliez eu contractul fara sa mai vina el?
Sau trebuie neaparat sa vina el ca sa poata sa il inchida?
Vreau un raspuns rapid, funda!

Răspuns Câştigător
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Dacă se doreşte rezilierea Contractului ÎNAINTE de expirarea termenului MINIM ( Contract pe minim 2 ani, bănuiesc ), atunci ( în general ) TREBUIE să PLĂTEŞTI contravaloarea abonamentului pe lunile rămase!

Preferabil ca Cererea de renunţare la abonament prin denunţare unilaterală să o transmită în SCRIS, prin Poştă ( scrisoare recomandată cu Confirmare de primire )!
Asta pentru a putea demonstra respectarea termenului de preaviz de 30 de zile ( care se scurg de la data la care au primit Cererea ta, dată menţionată pe Confirmarea de primire care se întoarce la tine )!

Astfel că, la cel puţin 30 de zile după acea dată, va înceta Contractul DACĂ se achită contravaloarea pe lunile rămase!

Citeşte ATENT Contractul cu Telekom; în special, secţiunea privind Încetarea/rezilierea Contractului...


Vezi alte detalii la linkul :
http://telekomro.custhelp.com/......JSWXNtbQ==

https://www.telekom.ro/......zica_T.pdf

https://media.telekom.ro/......minima.pdf

http://telekomro.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/500

https://media.telekom.ro/......omania.pdf

https://www.telekom.ro/......i_voce.pdf


O zi frumoasă.

8 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Doar titularul contractului sau o persoana cu procura speciala poate solicita rezilierea contractului, asa cum a spus si bursuc001, altfel nu o sa bage in seama solicitarea.
Tatal tau poate solicita rezilierea in scris, cel mai bine printr-o scrisoare recomandata cu confirmare de primire, nu trebuie sa se prezinte personal. Si eu am reziliat contractul in acest mod.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Rezilierea Contractului poate fi solicitată DOAR de către TITULAR!
Deci, NU poţi tu să soliciţi Rezilierea decât dacă ai o Procură ( Împuternicire notarială ) care să-ţi permită acest lucru.


Toate cele bune.

| Clujean25 a răspuns (pentru bursuc001):

On the internet no one knows who you really are! laughing

| bursuc001 a răspuns (pentru Clujean25):

Bună!

De acord.
Doar că, lucrurile astea NU se rezolvă aşa cum crezi tu!

Rezilierea ( ca şi întocmirea ) Contractului se face prin înscris AUTENTIC/real întocmit & semnat de părţile contractante ( NU de către terţe persoane FĂRĂ drept )!

Dacă CITEAI puţin pe net, NU mai debitai PROSTIOARE :)
http://telekomro.custhelp.com/......JSWXNtbQ==


O zi frumoasă.

| Clujean25 a răspuns (pentru bursuc001):

Eu mi-am facut contractul cu RDS&RCS online, doar trimitandu-le un scan dupa buletin. Nu am semnat niciun contract, doar l-am acceptat online si telefonic. Nu mai suntem in secolul 20 sa ai nevoie de stampile/semnaturi pentru ca un contract sa fie valid. Pana si pe extrasul de cont de la banca imi scrie "valabil fara stampila"

| bursuc001 a răspuns (pentru Clujean25):

Văd că tot NU pricepi :(
Contractul ţi se întocmeşte RAPID ( şi în modalitatea amintită de tine ), doar să te vadă clientul lor =))

Aici discutăm de REZILIEREA Contractului!
Ea se realizează în condiţii SPECIFICE;)

Şi în cazul tău, la RCD & RDS este aceeaşi situaţie în privinţa rezilierii Contractului :
"5.4. Oricare parte va putea denunta in mod unilateral prezentul contract, dupa expirarea Duratei Initiale sau in cazul in care Contractul a fost incheiat pe perioada nedeterminata si daca au fost indeplinite obligatiile asumate pana la momentul cand urmeaza sa inceteze contractul, cu notificarea scrisa a celeilalte parti, transmisa prin posta sau curier cu confirmare de primire cu cel putin 30(treizeci) de zile inainte de data cand va inceta contractul.
În cazul denuntarii unilaterale a contractului de catre Beneficiar este necesar ca acesta sa transmita notificarea societatii RCS&RDS – Relatii cu clientii si sa faca dovada primirii efective a notificarii de catre RCS&RDS cel mai tarziu in data de 5(cinci) a lunii, urmand ca incetarea contractului sa opereze din data de intai a lunii urmatoare. Daca notificarea este primita de RCS&RDS dupa data de 5 a lunii, incetarea contractului va opera incepand cu data de intai a celei de-a doua luni de la data primirii notificarii, Beneficiarul avand obligatia sa achite contravaloarea serviciilor care vor fi furnizate pana la incetarea contractului.
...
In cazul
incalcarii obligatiei de plata a oricarei clauze penale mai-sus mentionate, Abonatul se
obliga sa achite Operatorului, penalitati de 0, 5% pentru fiecare zi de intarziere
calculate pana la achitarea integrala a sumelor mentionate, toate sumele cuprinse in
prezenta clauza fiind creante certe, lichide si exigibile la momentul intervenirii oricarei
cauze care declanseaza obligativitea platii oricareia sau a tuturor clauzelor penale.
5.5.2. Exceptand cazurile prevazute la art.3.10 si 12.3 si cazurile in care contractul este
incheiat pe perioda nedeterminata, in cazul denuntarii unilaterale a unui serviciu sau in
cazul denuntarii unilaterale a contractului de catre Beneficiar sau in cazul rezilierii
contractului inainte de expirarea Duratei Initiale, Beneficiarul se obliga sa achite
Operatorului, in functie de aprecierea acestuia din urma si potrivit dispozitiilor legale
aplicabile, cu titlu de justa despagubire, fie o suma reprezentata de contravaloarea
abonamentelor ramase pana la finalul Duratei Initiale, fie o suma care va include
contravaloarea: (i) serviciilor oferite cu titlu de promotie, inclusiv contravaloarea
tuturor apelurilor catre orice retele pe care Beneficiarul le-a efectuat cu titlu gratuit
sub conditie sau la tarife mai mici decat cele valabile pentru contractul incheiat pe
perioada nedeterminata, (ii) a serviciilor de instalare, (iii) a serviciilor de activare, (iv) a
activitatilor de service pentru defectiuni imputabile Beneficiarului, (v) a dreptului de
utilizare a echipamentelor predate Beneficiarului pentru a avea acces la serviciile
contractate, precum si (vi) contravaloarea oricaror reduceri, subventii sau promotii
oferite de catre Operator in cadrul Duratei Initiale, inclusiv diferenta dintre pretul de
lista al telefonului mobil si pretul promotional la care acesta a fost achizitionat precum
si diferenta dintre tarifele valabile pentru contractul incheiat pe perioada
nedeterminata si tarifele promotionale in conformitate cu prevederile din Anexa 2 la
Contract, toate serviciile enumerate la pct.(i) – (vi) de mai sus fiind furnizate
Beneficiarului la tarife promotionale sub conditia mentinerii in vigoare si a efectuarii
platii contravalorii serviciilor contractate de catre Beneficiar pe intreaga Durata
Initiala a contractului, exceptie facand culpa grava, dovedita a Operatorului.
Operatorul este totodata indreptatit sa solicite Beneficiarului plata oricaror altor
despagubiri care sa acopere intregul prejudiciu suferit, daca se dovedeste ca valoarea
acestuia este mai mare decat valoarea despagubirii mai-sus mentionate.
5.6.De asemenea Abonatul va avea obligatia de plata a apelurilor initiate si a serviciilor
aditionale prestate in perioada contractuala pentru care nu s-au emis facturi, inclusiv
contravaloarea traficului Digi Net Mobil (daca tipul de abonament pentru care a optat
Beneficiarul nu are trafic nelimitat) pana la momentul incetarii Contractului." - SURSA = Contractul de la linkul oficial :
http://www.rcs-rds.ro/......tia4r9.pdf

Concluzia : în continuare debitezi PROSTIOARE :(


Toate cele bune.

| bursuc001 a răspuns (pentru bursuc001):

Dacă se doreşte rezilierea Contractului ÎNAINTE de expirarea termenului MINIM ( Contract pe minim 2 ani, bănuiesc ), atunci ( în general ) TREBUIE să PLĂTEŞTI contravaloarea abonamentului pe lunile rămase!

Preferabil ca Cererea de renunţare la abonament prin denunţare unilaterală să o transmită în SCRIS, prin Poştă ( scrisoare recomandată cu Confirmare de primire )!
Asta pentru a putea demonstra respectarea termenului de preaviz de 30 de zile ( care se scurg de la data la care au primit Cererea ta, dată menţionată pe Confirmarea de primire care se întoarce la tine )!

Astfel că, la cel puţin 30 de zile după acea dată, va înceta Contractul DACĂ se achită contravaloarea pe lunile rămase!

Citeşte ATENT Contractul cu Telekom; în special, secţiunea privind Încetarea/rezilierea Contractului...


Vezi alte detalii la linkul :
http://telekomro.custhelp.com/......JSWXNtbQ==

https://www.telekom.ro/......zica_T.pdf

https://media.telekom.ro/......minima.pdf

http://telekomro.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/500

https://media.telekom.ro/......omania.pdf

https://www.telekom.ro/......i_voce.pdf


O zi frumoasă.

| Clujean25 a răspuns:

Poţi cere să fie închis dacă ai cont online la ei, logându-te aici: https://www.telekom.ro/customer/register/ dar cel mai probabil vei fi contactat telefonic pentru a confirma acest lucru, si iti vor cere anumite informatii. În plus dacă tatăl tău a semnat un contract pe o anumită perioadă cu ei, şi nu a expirat, nu îl poţi închide online, decât personal la unul din sediile lor.

| MartaGabriel explică (pentru Clujean25):

Am cont online la ei, dar nu gasesc unde sa trimit o cerere sa il inchida.
Imi poti spune tu cum sa fac, te rog?