| ionescuandrada2000 a întrebat:

Am incheiat un contract cu Orange pe 2 ani pentru achizitionarea unui smart-phone.Intre timp,telefonul s-a stricat si l-am dus la un Orange Shop pentru reparare, el fiind in garantie.Peste 3 zile a sunat cineva de la firma care trebuia sa repare telefonul si mi s-a spus ca telefonul a superit o trauma si pentru reparare trebuie sa platesc 700 lei.Eu nu consider ca a suferit o trauma, telefonul doar nu se mai putea incarca.Nu mi-a scapat pe jos,nu are ecranul spart, doar ca nu se mai poate incarca.Am contactat serviciul clienti Orange si nu am primit niciun raspuns.Au trecut 14 zile si nu am primit niciun raspuns.Eu as vrea sa renunt la abonament, dar mi s-a spus la tel. ca trebuie sa respect contractul de 2 ani cu ei.
Parerea mea este ca,din moment ce nu mai am telefonul, nu trebuie sa platesc abonamentul.Adica,nici macar nu mi l-au mai dat inapoi.Nici stricat,nici reparat, nici nimic!
Dau funda+vot la cine imi raspunde ce ar trebui sa fac.

2 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Abonamentul nu are nicio treaba cu telefonul. Practic tu ai avut o reducere la telefon pentru ca ai incheiat un abonament, nu invers.

Legat de telefon... du te la opc si fa o reclamatie daca tu crezi ca nu se respecta termenii garantiei.

Oricum de abonament nu scapi orice ar fi.

Răspuns utilizator avertizat