| 55gie a întrebat:

Am un iPhone 4s cu cartela DIGI MOBIL. De ceva timp cand imi activez datele mobile intru in browser (safari) si cand dau sa imi acceseze ceva pagina imi apare mesajul " Eșec Autentificare PDP" ( PDP Autentification Failure) acest mesaj apare peste tot cand vreau sa accesez Internetul (si pe alt browser). Înainte imi mergea perfect, țin sa precizez ca am căutat pe tot Internetul detalii despre aceasta problema si nu am găsit nicăieri rezolvarea. Încă ceva, am dat resetare iPhone ului, am scos cartela, am introdus-o din nou, am folosit alta cartela de Cosmote si merge fara sa imi apăra acest mesaj. Apropo, setările cu,, internet" si alea de la digi le am toate. Va rog daca a mai avut cineva aceasta problema sa mi Spune-ți cum ați scăpat de acel mesaj. (De vreo 2 luni apare mesajul de fiecare data cand vreau sa folosesc datele mobile. Mulțumesc.
Apropo, am iOS 8.4.1.

1 răspuns:
| nutuxcristian a răspuns:

In primul rand, vad ca ai iOS 8.4.1. Acest iOS cam are probleme de conectivitate, in fine, nu intram in detalii. Te rog sa faci update la iOS 9.0.1 (si eu am 4S) pentru ca MERGE IMPECABIL, DE 10 ORI MAI BINE DECAT IOS 8 SI NU AI NICIUN MOTIV SA MAI RAMAI PE IOS 8.
Dupa ce faci update la iOS 9.0.1, si intampini aceeasi problema, du-te la un centru RDS sau DIGI si rezolva problema acolo.