| Iuliaa3 a întrebat:

Am un Samsung Galaxy J5 2016 şi ieri seară am observat că nu mai am semnal. Am zis ca e vreo eroare de la Vodafone aşa că nu i-am dat atenție, crezând că se va rezolva. Dar dimineața încă nu aveam semnal. Am sunat la Vodafone şi mi-au spus ca la ei apar că am semnal şi mi-au spus sa închid şi deschid telefonul. Am făcut asta si am primit ceva mesaj de la ei cu nişte setări. Am avut semnal cam 1 min, dar după aceea iar a dispărut. Am băgat cartela în alt telefon şi am văzut că merge. Deci problema este la telefon. Pot să fac ceva sau trebuie sa îl duc într-un service?

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ai grijă ce-i faci să nu-și piardă garanția (dacă ai așa ceva).

| tintareco a răspuns:

Încearcă să-l aduci la setările de fabrică şi dacă nici aşa nu porneşte, s-ar putea că, ţi s-a defectat amplificatorul de semnal şi trebuie dus la service.

| robytoby a răspuns:

Salutare, nu știu dacă poți să faci ceva, încearcă totuși să revii la setările din fabrică. Sa știți că ai sa pierzi toate datele trebuie să faci un backup. Daca nu a mers trebuie să-l duci in service.