| Zeekon a întrebat:


Sunt student si as dori sa imi cumpar un telefon nou in aceasta iarna. Am bugetul de 1800RON si ma intereseaza in primul rand calitate la carcasa, stabilitate la sistemul de operare si o baterie care sa tina mult. Nu sunt interesat in mod special de componente puternice, il voi folosi sa ma uit la clipuri si sa ascult muzica in cea mai mare parte (pe langa vorbit si SMS). Ce mi-ati recomanda?
Am exclus deja:
Sony Xperia Z1 (folia protectoare se zgarie si tine bateria putin la filme datorita tehnologiei ecranului)
Google Nexus 5 (are bateria mult prea mica si spatele magnet de amprente + se zgarie in timp lentila camerei)
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| CM7YRE a răspuns:

Din ce spui tu, daca elimini si pui ce-i mai bun, ramai cu astea:
http://bit.ly/1rcvNyh
Dintre ele, S4-ul si LG Pro 2-ul sunt cele mai optime pentru alegerile tale. Documenteaza-te pe capacitatile fiecaruia si alege-ti ce iti place. Ia de la eMAG, daca nu esti multumit il poti returna.

6 răspunsuri:
| Evolution a răspuns:

Daca vrei stabilitate nu gasesti decat la seria NOTE de la Samsung.
Poate gasesti sa iti cumperi Samsung galaxy note 3 sau note 4 sh impecabil, ambele sunt puternice.
Eu am note 2 si se misca mult mai bine in meniu ca la s4 sau s5, tata a avut s5 si iesea cateodata din aplicatii, unele nu erau compatibile si alte probleme dupa a schimbat telefonul (ca era pe abonament) cu un LG g3 care merge ca uns.
Oricum pentru stabilitate si durata ia-ti din seria NOTE, nu o sa regreti, ai si tableta si telefon.

| Neo12 a răspuns:

LG G2
Huawei Ascend P7
Samsung Galaxy Alpha
Samsung Galaxy S4
Allview X2 Soul
Samsung Galaxy S3 Neo
LG G3
HTC Desire 816
LG P936
Samsung Galaxy 3 Neo

| Eduard619 a răspuns:

Recomand M8 mini sau un S4 desi si pentru ce folosesti tu ar fi ok si un iphone.happy

| 1123456789 a răspuns: