anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Acu 3 saptamani mi-am dus Samsung Galaxy S3-u la magazinul de unde a fost cumparat ca sa mi-l repare. Are o problema...se tot reseteaza asa cand il apuca. Cateodata il tine si cate 10 minute. L-am scos acu o saptamana de la magazin gata reparat cica, si nici bine nu am ajuns acasa ca iar a luat-o cu resetarile. Cel de la service au scris pe garantie ca a fost resoftat si i-au schimbat o mufa de incarcare. Nu stiu ce treaba a avut acea mufa cu resetarea telefonului. L-am dus iar la service acum o saptamana, si pe saptamana viitoare, vineri, trebuie sa imi ajunga. Cel de la magazin mi-a dat un sfat: Daca cumva nu mi-l rezolva nici a 2-a oara, sa fac plangere la OPC. Ce parere aveti voi? Telefonul are 10 luni, a fost luat de nou din magazin de mine. Mentionez ca s-a mai blocat, am mai avut erori de soft, dar in ultima perioada a inceput sa se reseteze si nu il mai puteam opri. Ce sa le cer, si ce sa fac? Sa le cer banii inapoi? Am dat 2000 de lei pe el. Sa imi dea altul nou? Ms

2 răspunsuri:
| HaKa93 a răspuns:

Probabil este de la soft, insa daca ti se ofera ocazia sa il schimbi, nu ezita.

| coztel5437 a răspuns:

Da eu asa zic