| MusicIsAll a întrebat:

am 17 ani si am inceput sa cant la chitara cam de un an si jumatate. Sa nu credeti ca am facut cursuri serioase, am facut doar cateva lectii cu un profesor si din aceasta cauza nu ma consider profesionist. Sunt la un nivel de incepator spre mediu. As vrea sa fac cateva cover-uri sa le pun pe you tube sa aflu si parerea altora dar ma tem de cei care vor incepe sa jigneasca fara ca macar sa se priceapa. Nu ma refer la comentarii in care as putea fi criticat sau sa primesc sfaturi intr-un mod critic. Acestea sunt chiar folositoare deoarece sfaturile si critica te poate ajuta sa iti corectezi anumite greseli. As vrea ca cei care va pricepeti sa imi spuneti ce ar fi bine sa fa. Chiar imi place sa cant la chitara si imi doresc o profesie in acest domeniu, dar ma tem ca o cu jignirile primite sa nu imi pierd incredera in mine. Ma puteti ajuta va rog frumos?

Răspuns Câştigător
| NemNUZ a răspuns:

Strange ceva bani si mergi vreo doua ore la un profesor sa te verifice putin el. Daca e bine atunci incarca o piesa dar nu iti pune fata ( asa pentru inceput ) poate o sa ai 20 de vizualizari intr-o luna dar asta nu trebuie nicidecum sa te deprime deoarece e doar pentru test, sa vezi daca le place la oamenii cum canti, daca nu schimbi putin stilul,. Daca merge bine poti sa incarci un video cu tine. Daca vrei si esti sigura pe tine, poti sa mergi si la Romanii au talent sau vocea Romaniei, X Factor ( dar la astea e mai greu, stiu pe cineva care a fost respins la X factor si la Romanii au talent a trecut mai departe ). Nu trebuie neaparat sa le castigi, trebuie sa dai ce ai mai bun din tine ca sa te remarce cineva. IMPORTANT laughing, toti cantaretii au hateri fie ca e Rihanna sau Eminem o sa vezi ca si eu au dislike-uri, conteaza sa te placa majoritatea. Bafta, ca sa te incurajez la capitolul acesta Romania sta destul de bine, avem multi artisti recunoscuti la nivel mondialwinking

0 răspunsuri: