| Emilyca38 a întrebat:

Am o problema. Când vreau sa postez un răspuns pe TPU îmi spune ca utilizatorii cu email neconfirmat nu pot posta mai mult de nu stiu cate răspunsuri. Ce înseamnă asta? Va rog ajutati-ma! Sunt noua si nu prea stiu cum funcționează treburile. Cine ma ajuta cel mai bine si in cel mai scurt timp primește FUNDA!

Răspuns Câştigător
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

TREBUIE să-ţi confirmi adresa de e-mail cu care ţi-ai făcut contul de TPU :)


Ar fi trebuit să primeşti un e-mail de confirmare a contului ( trimis "instant" de serverul TPU )!

Teoretic, trebuie să îţi accesezi contul de e-mail cu care te-ai înscris pe TPU şi acolo ai un link de confirmare ( dai click pe el, NU trebuie să trimiţi nici un mesaj )!

Verifică şi în folderul de "Spam"...


"15. De ce nu mai pot posta intrebari si raspunsuri?
Daca ai postat 10 intrebari si raspunsuri, dar nu mai poti continua, e din cauza ca nu ti-ai confirmat adresa de e-mail. Poti solicita retrimiterea mesajului pentru confirmarea adresei de e-mail de la Editare date profil." - SURSA :
http://www.tpu.ro/intrebari-frecvente#15


Dacă, totuşi, nu reuşeşti să găseşti/primeşti acel e-mail, atunci trimiţi un mesaj din secţiunea "Contact" - colţul dreapta sus, ori de la linkul :
http://www.tpu.ro/contact


Toate cele bune.

2 răspunsuri:
NOname
| NOname a răspuns:

Pentru a răspunde la întrebări fără probleme trebuie să îți confirmi adresa de mail. Intri în contul tău la "Setarile contului meu" și vei vedea următorul text: "Nu ai adresa de email confirmată. Click aici să îți confirmi adresa". Apasă pe cuvântul "aici" (oranj)! Pe adresa cu care te-ai înregistrat vei primi un mesaj cu un link pentru a o confirma (ar fi bine să verifici și în "Spam"; însă atenție, uneori mail-ul nu ajunge imediat, ci trebuie să aștepți câteva ore sau zile). Apeși pe link-ul respectiv și adresa este confirmată. Există însă posibilitatea ca adresa ta de mail să nu fie una corectă și să nu primești mesajul de confirmare.
În acest caz ar fi bine să îți schimbi adresa de mail cu una funcțională și pe care să te poți loga. Poți face acest lucru direct din contul tău la secțiunea "Setarile contului meu" - "Editeaza emailul", unde poți adăuga noua ta adresa de mail.
Succes.

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Inseamna ca nu ti-ai confirmat adresa de e-mail folosita la inregistrarea pe TPU.
În ziua când te-ai înregistrat, ai primit un mesaj de la TPU, în contul de e-mail indicat la înregistrare (se poate să fi ajuns şi în Spam), prin care îţi solicitau să confirmi e-mail-ul dând clic în locul indicat din mesaj. Dacă nu ai facut asta caută mesajul, deschide-l, dă clic în locul indicat şi nu ar mai trebui să ai asemenea probleme. Dacă nu gaseşti mesajul de la TPU scrie un mesaj din CONTACT şi roagă-i să-ţi trimită acel mesaj. Pentru a afla mai multe despre activitatea pe TPU îţi recomand să citeşti răspunsurile la ÎNTREBĂRI FRECVENTE.