Ai şi tu o întrebare ? Pune-o aici
 
2783281intrebari
Ultimele intrebari
Twitter
micşorează boxul
Categorii
micşorează boxul
Blogul tău poate ajuta
TRAFIC
29 Oct
SATI 309.921AFISARI
172.260VIZITE
155.972V. UNICI
Raspunsurile utilizatorului emoboy
  • raspuns ales
    Un diesel 1.5l e de ajuns 100Cp cum e la duster! La off-road nu iti trebuie multa putere! Daca ai un 2.5l de 200cp cand patineaza masina pe loc crezi ca folosesti toti caii? Pentru off-road este mai bun un motor diesel deoarece trebuie sa te opresti mereu si sa folosesti ambreajul si iti trebuie putin cuplu! Motorul de Aro de 3.2l de 55cp merge perfect si nu moare motorul! Daca ai un 2.5l e perfect nu conteaza caii!  postat la 13 Februarie 2011 15:54
  • Frate de bani astia nu iti poti permite o aprilia rs nici un sr! Toate costa peste 2000euro noi! Daca vrei ceva nou de bani iti poti lua o chinezarie! De banii astia poate poti sa iti iei Aprilia sr 50 de 6cp! Ca sa iti iei un Rs poate la mana a 2a cu 1000euro!  postat la 13 Februarie 2011 15:46
  • raspuns ales
    Yamaha yzf R125:Ai 16 ani şi eşti unul dintre cei mai înfocaţi fani ai lui Rossi. Bunica a câştigat la Loto "6 din 49" şi vrea să îţi facă un cadou. O tragi de mânecă până la cel mai apropiat dealer Yamaha, dar aici, surpriză: vânzătorul cu un zâmbet tâmp te pune să alegi între un TZR de 50 cmc ca al vecinului de 14 ani şi un YBR 125 ca al zugravului. Să fim serioşi, la urma urmei şi Rossi a debutat pe o Aprilia de 125.

    Încă de prin 2001, Yamaha lăsa neexploatată piaţa sportivelor de 125 cmc, cele accesibile puştilor de 16 ani şi, prin alte ţări, şoferilor cu o vechime de cel puţin doi ani. Asta pentru că nu au vrut să dezvolte o versiune nepoluantă a motorului de la TZR 125. Acum, lucrurile s-au mai schimbat şi lideri în categoria 125 nu mai sunt sportivele cu motoare în doi timpi, ci motocicletele cu motoare în patru timpi, mai economice şi, mai ales, mult mai ecologice.


    După ce concurentul Honda a stabilit noi recorduri de vânzări cu modestul CBR 125, Yamaha a realizat că ar fi cazul să vină cu o replică. YZF-R125 va intra în vânzare din primăvara anului viitor şi vine cu un pachet destul de interesant pentru această categorie.
    Motorul monocilindric de 125 cmc este răcit cu lichid şi dispune de o distribuţie cu patru supape. Alimentarea se face prin injecţie electronică, iar transmisia dispune de un ambreiaj umed şi de o cutie cu şase trepte. Micul propulsor oferă maximul de performanţe admis prin lege pentru această categorie, adică 15 CP, cu doi mai mult decât Honda. Sistemul de evacuare cu tobă laterală triovală aduce aminte de cel al surorii de 600 cmc, dar asta numai la nivelul aspectului, pentru că, din punct de vedere tehnic, sistemul lui YZF-R125 nu are nimic spectaculos. Cadrul din aluminiu poartă şi el o denumire legendară în casa Yamaha, Deltabox I, II, III, IV fiind de-a lungul timpului adevărate vitrine tehnologice. Nici bascula din aluminiu nu se lasă mai prejos.


    Suspensia faţă cu furcă telescopică convenţională nu se ridică la pretenţiile unui Aprilia RS sau Derbi GPR. La drept vorbind, nici nu ar fi nevoie, la 15 CP... o furcă inversată ţine mai mult de estetică decât de funcţionalitate.
    Tot peste Honda CBR 125 se situează noul model Yamaha şi la capitolul dimensiuni. Cu un ampatament de 1.355 mm, R125 se apropie de dimensiunile unei motociclete "full-size". Chiar şi înălţimea şeii este la nivelul surorilor mai mari - cu 818 mm, YZF-R125 nu va avea prea multă trecere la fetele mai scunde.


    Creşterea în dimensiuni îşi spune cuvântul la urcarea pe cântar: în vreme ce Honda abia ridică acul la 115 kg, Yamaha suplimentează această valoare cu 11,5 kg. E drept că tot aici intră şi anvelopele cu dimensiuni mai serioase, 100/80-17" pe faţă, respectiv 130/70-17" pe spate. Pentru a fructifica aderenţa oferită de anvelope, R125 foloseşte un sistem de frânare Brembo, cu un disc frontal de 292 mm şi etrier flotant cu două pistoane şi disc posterior de 230 mm.
    La capitolul design, YZF-R125 împrumută din aspectul lui R6, însă nu se poate afirma că japonezii au scos cel mai reuşit model al lor. Ba chiar din contră! E drept că nu coboară la nivelul concurenţei chineze, dar pare ceva mai reuşit GT-ul coreenilor de la Hyosung.
    Aprilia:Producătorul italian are o bogată experienţă în clasa motocicletelor de 125 cmc, RS 125 fiind una dintre cele mai cunoscute motociclete accesibile puştilor de 16 ani.

    Normele Euro3 păreau să pună cruce motoarelor în doi timpi. Iată că producătorii europeni nu renunţă la serviciile acestor motoare şi reuşesc să reducă noxele sub valorile impuse de noile normative. Cagiva a fost primul producător care a anunţat că nu renunţă la deja legendarul Mito, iar Aprilia a plusat cu două modele noi echipate cu motorul de la RS 125.


    Pentru a reuşi reducerea emisiilor poluante, inginerii aveau mai multe variante. Una ar fi fost adoptarea unui sistem de injecţie directă similar celui folosit la scuterul SR 50 Factory. Se pare însă că această soluţie nu este tocmai bine adaptată unei motociclete de 125 cmc. O altă soluţie ar fi fost un sistem de injecţie semidirectă (port injection) similar celui folosit la motoarele fabricate de Rotax pentru snowmobile. Aceasta nu rezolvă însă scurgerile de gaze proaspete prin porturile de evacuare. Ambele variante ar fi impus adoptarea unui sistem de ungere similar celui de la motoarele în patru timpi, iar asta ar fi redus din avantajele unui motor în doi timpi. S-a optat pentru o soluţie mult mai simplă şi eficientă: un carburator perfect reglat.

    În rest, motorul Rotax care echipează motocicletele Aprilia de 125 cmc încă de la începutul anilor 90 a rămas neschimbat: acelaşi cilindru acoperit cu Nicasil, acelaşi arbore de echilibrare, aceeaşi cutie de viteze cu şase trepte. S-a mai umblat pe ici pe colo pe la sistemul de răcire, pe la raportul de compresie, dar nu au fost operate schimbări majore cu excepţia noului carburator Dell’Orto VHST 28. Trei modele se bucură de serviciile propulsorului austriac.


    RS 125 este sportiva care trezeşte în fiecare puşti de 16 ani un mic Biaggi sau un Rossi încă din 1992. Ultima generaţie a apărut în 2006 cu un design inspirat din cel al surorii mai mari RSV Mille R. Furca inversată a primit un etrier radial cu patru pistoane, iar roţile turnate din aluminiu copie designul de la supersportiva de 1000 cmc. Cadrul din aluminiu este o realizare demnă de tot respectul, mai ales dacă ţinem cont de categoria din care face parte RS-ul, iar bascula, tot din aluminiu, respectă aceeaşi reţetă.

    Dacă RS 125 este deja un reper în clasa sportivelor accesibile tinerilor de 16 ani, gemenele RX şi SX sunt modele noi care trebuie să-şi câştige notorietatea. RX 125 nu este un nume cu totul nou, însă modelul care îl poartă este cât se poate de "proaspăt", cald, tocmai ieşit din incubatoarele de la Noale, iar SX este modelul care înlocuieşte MX-ul de 125 cmc. Practic nu putem vorbi despre două modele ci despre două versiuni ale aceleiaşi motociclete adaptată fiecare pentru o altă utilizare. RX-ul este un enduro de zi cu zi, care după ce a traversat o pădure, poate reveni în aglomeraţia urbană. SX este tocmai contrariul, o motocicletă care toată ziua se "croşetează" printre maşini în trafic şi atunci când edilii hotărăsc să mai repare câte o stradă găseşte imediat alternative.


    Pentru a se impune în clasa motocicletelor off-road de 125 cmc, RX/SX împumută din ADN-ul RXV-urilor şi al SXV-urilor, modelele care au cam întors cu susu-n-jos lumea motocicletelor enduro respectiv supermoto de competiţie. Cadrul grilă din oţel nu era considerat cea mai bună soluţie pentru o motocicletă off-road însă RXV şi SXV au demontat această teorie. Modelele de 125 cmc preiau această temă, dar o adaptează pentru o utilizare cotidiană. Un cadru mixt oţel-aluminiu, ar fi fost mult prea costisitor pentru un model destinat puştilor de 16 ani, de aceea, cadrul de la SX/RX este din oţel de la jugul direcţiei până la articulaţia basculei. Pentru a da impresia că este un cadru identic cu cel al modelelor de competiţie, acolo unde ar fi trebuit să fie aluminiu, designerii de la Aprilia i-au tras o mască din plastic. Singura diferenţă reală este la nivelul roţilor unde SX-ul încalţă un set de roţi de 17" echipate cu anvelope de şosea, în vreme ce RX-ul este echipat pe faţă cu o roată de 21" iar pe spate cu una de 18", ambele cu anvelope profilate pentru off-road. Diferită este şi frâna faţă, în sensul că SX a primit un disc mai mare, de 320 mm în locul celui de 260 mm de la RX. Cele două surori îmbracă straie croite după aceleaşi tipare ca şi pentru modelele de 450/550 cmc.

    Nu-i rău în 2008 să fii puştan. Ar mai fi totuşi o problemă: vreo 4000 şi ceva mai exact. Pentru a încăleca una dintre cele mai performante motociclete de 125 cmc, preţul nu e tocmai mic, aşa că va trebui să vă rugaţi ceva de părinţi pentru a scoate banii necesari.  postat la 11 Februarie 2011 13:29
  • raspuns ales
    Urban:7. 5-10 extraurban 5-5. 5 mediu 6-7! De jante spune ceva aici http://forum.4tuning.ro/116-masina-mea-opel/202923-masina-mea-opel-astra.html uitate si la celelate pagini! Bafta!  postat la 11 Februarie 2011 13:22
  • Sall! Culbutorii vrei sa spui ca se regleaza! Uite aici care sunt http://www.daciaclub.ro/Tije-Culbutori-Strambe-page-2-t8053-s30.html si uite aici cum se regleaza la scutere! http://www.scuteristi.ro/service/170-reglaj-joc-culbutori-supape-2.html dai la a 2a pagina! Poti sa reglezi jocul culbutoriilor cu lerele!  postat la 11 Februarie 2011 13:09
  • Aaa si apropo nu e niciunul 2011!  postat la 7 Februarie 2011 16:42
  • Nu e bun siteul! Nu sunt atv-urile asa cum scrie! Si sunt numai chinezarii nici decum din Germania! Bashanul nu e fabricat in Germania ci in China si nu e mai bun ca Linhai!  postat la 7 Februarie 2011 16:37
  • Adica roti cu V-uri? Cu acestea poti sa mergi pana in 30km/h daca sunt agricole! Stiu pe cineva care a cumparat cauciucuri cramponate si la costat 40mil toate 4+rezerva! Deastea http://www.firmeproduse.ro/catalog/16005/Anvelope+de+teren+33x12,+5+R15+Couragia+MT.html Preturile sunt destul de mari cu 10mil cauciucul iei unul bun! Si sa nu uitam ca se uzeaza pe sosea! Merg decat pentru off-road!  postat la 7 Februarie 2011 16:29
  • Nu stiu ce sa zic! Am mai vazut atv-uri de acestea de 125cmc de 15cp pana acum zic ca e bine! Treaba cu "motor de yamaha" nu cred ca e adevarata! Si dupa cum stiu eu nu se poate scoate limitatorul! Vehicolele auto si moto sunt limitate de motor(Ex:acceleratia la podea(cum sa accelerezi mai mult) in viteza a5a, cu 160km/h, iar trebui o alte viteza ca sa depaseasca 160)si consumul de 2%, de fapt cred ca are consumul 2, 5! Am eu la al meu 200cmc de 13Cp cu consum de 3%, acela poate are 125cmc dar are 15cp(daca o avea)! Consumul creste dupa caii putere, numai dupa capacitate! Si dupa cum stiam eu nu poti conduce fara permis peste 50cmc! Oricum cred ca e chinezesc, am mai vazut unul pe acest site la rubrica 250 super sport unul care avea acelasi calculator ca al meu si al meu e chinezesc! Uita-te la acele atv-uri care au scris pe motor si peste tot numele marcii! Pe acesta daca nu vezi inseamna ca e chinezesc! Daca te uiti cu atentie pe acest site o sa vezi ca la Hummer si Yamaha sunt aceleasi atv-uri! Sfatul meu e sa cauti pe site-ul firmei(ex:yamaha)! Nu lua chinezarii de aceste eu pe acest site am vazut numai chinezarii! Uite aici ATV BASHAN de 250 cc Hummer http://vand-atv-ieftin.ro/page4.html bashanul e chinezesc ce mai cauta Hummer? HA ha si scrie ca e mai bun ca Linhai!  postat la 7 Februarie 2011 16:21
  • Asta ma intrebam si eu! Si am aflat ca face 11! Parca;)  postat la 4 Februarie 2011 12:24
    Raspuns la intrebarea:
    Cat fac 1 cu 1 =))
    Dau funitza
  • Mai bine nou decat la mana a 2a! Poi cel in la mana a 2a daca e ceva uzat depinde cati km mersi are in bord! Am vazut un scuter chinezesc care avea 2500km avea decat un an si nu mai avea pornire! Nici la peda(nu prinde lantul sau ce prinde el) si la bateria nu merge(era terminata)! Ai grija ce scuter iei si cum ai grija de el!  postat la 4 Februarie 2011 11:29
  • raspuns ales
    Cel in 4timpi consuma mai putin! Am atv de 200cmc de 13cp care consuma 3l% si o mobra de 50cmc de 4cp care consuma 2, 5l%! Dar si la aceeasi capacitate cel in 2 timpi consuma mai mult! Pentru ca are putere mai mare cel in 2timpi, logic ca va consuma si mai mult!  postat la 4 Februarie 2011 11:18
  • raspuns ales
    Pentru 50cmc ar fi mai bun unul in 2timpi! Pentru ca are putere mai mare decat cel in 4! dezavantaje:Cel in 2 timpi consuma mai mult, scoate fum, polueaza! face zgomot, se uzea mai repede; lucreaza la turatii mari(cand pleci dupa loc trebuie sa il turezi tare) si nu remane la viteza constanta ori accelerezi ori incetinesti! Avantaje:este mai compact; mai simplu(nu are supape; deci nu chiuloasa) si are putere! Cele mai multe sunt dezavantaje dar avantajul cel mai bun este putere! Am vazut la aprilia de 50cmc de 6cp si altul in patru timpi 2cp (frumosi) si se simte diverenta de la 6 la 2cp!  postat la 4 Februarie 2011 11:10
  • Cred ca Mclaren! Are un motor de 625cp de la Bmw e mai scumpa decat Bugatti una parca s-a vandut cu 4 milioane de dolari! Bugatti avea 530. 2 HP/ton si Mclaren 550hp/ton. Dar MClaren e mult mai usor si mai aerodinamic decat bugatti si ajunge la 380Km/h iar new bugatti veyron ss 415km/h! Dar mai rapida ca bugatti se spune ca este SSC ultimate Aero TT 1187 HP at 6950 rpm and 1, 113 N·m si 1000hp/ton! Si este mult mai ieftin ca Bugatti! Care se spune ca aprins 430km/h! Dar mai este o masina care are 1600Cp! Dar nu stiu viteza maxima decat ca prinde 100km/h in 2. 1secunde!  postat la 3 Februarie 2011 15:21
  • Sincer Nissan juke! Chiar daca am auzit ca nu prea au loc oameni din spate, in rest am auzit numai lucruri bune! De ix35 nu stiu ce sa zic e prea mare (eu as vrea una mica).  postat la 2 Februarie 2011 11:52
  • raspuns ales
    Tare in ce sens? Maxximus G-Force! Care prinde 100 in 2. 1 secunde si are 1600Cp cu un motor V8 biturbo de 7l. Bugatti avea:1000 si ultimul 1200cp cu un motor W16 de 8l! Oricum Acabion este cea mai tare in viteza peste 500km/h! Cea mai tare mi se pare BMW seria 5, fiind si una din cele mai sigure masini! Bmw seria 5 nu e la fel de scumpa ca Bugatti, dar nici nu se compara! Oricum in viata de zi cu zi nu iti trebuie 1000Cp, nici macar nu ii folosesti de toti! E zic ca 300Cp sunt de ajuns!  postat la 2 Februarie 2011 11:46
  • Nu stiu daca se aprinde un bec(nu cred ca se aprinde parerea mea)! Dar oricum se simte ca motorul nu mai are aceeasi putere! La un motor 200cp(cu turbo)o sa ramai cu 150 sau mai putin deci se simte!  postat la 1 Februarie 2011 16:04
  • Da nu prea au avut succes aceste masini! Insa in Romania s-au vandut destul de bine! Vectra e o masina buna la ce pret are! Si masina tine ceva timp! La pretul care le au sunt foarte bune!  postat la 1 Februarie 2011 15:41
  • raspuns ales
    Poi nu porneste cu socul tras? O fi prea mare cantitatea de benzina si se ineaca cum facea al meu! Sau ai apa in rezervor! Scoate bujia, pune-o inapoi in fisa, si incearca sa il pornesti, sa vezi daca iti da scantei sau daca iti intrerupe curentul! Daca intrerupe inseamna ca bujia e de vina! Daca scoate mult fum(fum albastriu nu aburi)poate e prea mare cantitatea de benzina, si trebuie reglat carburatorul! Cam atata am putut sa iti spun, sincer e mai usor daca il vad! Consulta un specialist el sigur stie sa iti spuna concret! Bafta;)  postat la 1 Februarie 2011 15:33
  • La mufa USB, care este si pentru cablu de date!;)  postat la 1 Februarie 2011 15:23
  • raspuns ales
    Sall fratilor! Eu stiam ca un cauciuc ingust are aderenta mai mare decat unul lat! Poi sa va explic! Masinile de zapada acelea cu senile late, le au late ca sa nu intre masina in zapada! Ati vazut ca bicicleta intra in zapada("face sunt" cum se mai spune)...de ce? Masinile de off-road au cauciucurile late ca sa nu intre in noroi, si tractoarele la fel, au rotile late ca sa nu intre in pamant la ce greutate au! Poi ia ganditiva la greutate si suparafata! O masina de zapada poate are 5t/5m patrati si o masina normala 1, 5t/0, 5m patrati! Faceti un raport si spuneti-mi care are aderenta mai mare! Eu zic ca o masina normala! Sper ca ati inteles ceva!  postat la 31 Ianuarie 2011 14:05
  • Corectie veyron a fost cea mai rapida! Acum este Maxximus G-Force! Care prinde 100 in 2. 1 secunde si are 1600Cp cu un motor V8 biturbo de 7l. Bugatti avea:1000 si ultimul 1200cp cu un motor W16 de 8l! Desi acabion gtbo este cea mai rapida "chestie"! Are 750Cp Are viteza maxima de 547 km/h, cu 145 km/h mai mult ca Bugatti Veyron si accelereaza de la 0 la 483 km/h in 30 s. Viteza e limitata, si e posibil ca in conditii perfecte sa atinga si mai mult.  postat la 31 Ianuarie 2011 10:24
    Raspuns la intrebarea:
    Care este cea mai rapida masina?
  • Ferrari f430 spider; Lamborghini aventador si Porsche cayman r!  postat la 31 Ianuarie 2011 10:13
  • Selena Gomez - Shake It Up

    http://www.youtube.com/watch?v=9CujVa_0bvg  postat la 29 Ianuarie 2011 11:10
  • raspuns ales
    Elena Gomez - Shake It Up

    http://www.youtube.com/watch?v=9CujVa_0bvg  postat la 29 Ianuarie 2011 11:08
  • Http://www.youtube.com/watch?v=yw5xHQ5jbQo  postat la 29 Ianuarie 2011 11:06
  • raspuns ales
    Selena Gomez - Shake It Up  postat la 29 Ianuarie 2011 11:05
  • Juiced 2; street racing syndicate; midnight club si dirt 2 sau 3!  postat la 29 Ianuarie 2011 10:51
  • raspuns ales
    Incearca de aici http://www.motoboom.ro/yz-85.html daca vrei sa ii contactezi!  postat la 29 Ianuarie 2011 10:27
  • Pentru o fata ar fi mai bine:rosu; movul si albastru indiferent daca e deschis s-a inchis! Dar rosul si movul te-ar da in evidenta!  postat la 28 Ianuarie 2011 11:35
  • Nik! tu ce faci?  postat la 28 Ianuarie 2011 11:20
    Raspuns la intrebarea:
    Buna... ce mai Faaci?
  • Am uitat.Toate au 16v dar asta depinde de anul de fabricatie.Mai nou se foloseste 16v dar asta mai conteaza si de capacitate!  postat la 28 Ianuarie 2011 11:11
  • raspuns ales
    Opel astra este o masina ieftin are piese ieftine si e fiabila! Dar nici Fordul nu mai pre jos, dar eu stiam ca piesele au un pret mai mare pentru ca ele sunt aduse din America.Peugeot-ul stiu ca au un pret exagerat de mare la piese, dar el nu mi-a placut niciodata! Kia cee`d parca a fost cea mai vanduta in europa sau Romania nu mai stiu, parca in europa! Apropo kia e hyundai! Dar cu toate acestea as alege Opel ca piesele se gasesc in toata tara.Si opel-ul a avut vanzari mai mari in Romania decat VW!  postat la 28 Ianuarie 2011 11:09
  • E grea rau! Eu am vazut pe unii care se barbireau in timp ce merge! Ei nu prea dorm, nu prea stau pe acasa, trebuie sa aiba grija si de tir, dusuri prin spalatorii! Si eu cand eram mic ma uitam nitel la aceasta meseri! Sa merg pe un Tir mare, sa transport multa marfa dar decat la asta ma gandeam nu l-a acele defecte! Si nu prea se plateste! 15mil! Mi se pare ca se ia mai mult la curse lungi in afara tzari! Prima saptamana nu ti se pare rau dar dupa un timp ai sa vezi! Fate sofer pe tir sa vezi cum e pe viu! Dar nu te sfatuiesc asta!  postat la 24 Ianuarie 2011 17:25
  • Wv golf4 sau Corsa din sa zic 2008! Wv cum stiai are calitate superioara celorlalte, mai confortabil.In cazul consumului eu stiam ca,,, consuma mai mult cu un litru decat celelalte! Mie Opelul mi-a placut cel mai mult pentru ca e mic consuma putin si ieftin la pretul masini sau al pieselor.Mai bine iti iei Vw eu stiam ca pretul la mana a 2 a era pe la 4000Euro!  postat la 24 Ianuarie 2011 8:44
  • Uite aici http://www.auto.ro/ford-fiesta_3u/ford-fiesta_3u-1_3i_ambiente.html si alte detalii nu numai consumul!  postat la 24 Ianuarie 2011 8:27
  • Noua? Ce zici de un Opel astra-corsa? Mie mi-a placut mereu Opel-ul pentru ca e ieftin si piesele la fel! Dar nu strica si un golf! Depinde de tine! Opelul-mai ieftin & Vw-calitate dar nitel mai scump!  postat la 21 Ianuarie 2011 12:45
  • @regis are dreptate! Unde consuma 12% in oras? Daca da, ea consuma normal!  postat la 21 Ianuarie 2011 12:39
  • Jetforce este mult mai rapid am vazut unul de 20cp, si tot 50cmc! Desi aprilia imi place mai mult! Aprilia are piesele mai ieftin cel putin asta stiu eu! Peugeotul poate ajunge chiar la 120milioane daca vrei sa cumperi unul nou! Eu as cumpara Aprilia, nu stiu peugeotul nu mi-a placut!  postat la 21 Ianuarie 2011 12:33
  • Un ford-nu, de ce? Piesele sunt scumpe
    Bmw-piesele iarasi scumpe
    Audi-nu am ce sa zi
    Porsche nu Porche!
    As alege o mazda sau un audi! Daca insisti Audi sa fie!  postat la 17 Ianuarie 2011 16:30
  • raspuns ales
    Un Ford Escort sau daciile! Dar fi sigur ca sunt vechi! Uite aici pret pana in 1000euro: http://www.auto.ro/masini-second-hand/pret~0_1000.html Succes!  postat la 13 Ianuarie 2011 13:38
  • Da rotile sunt de vina! Pune rotile la mai putin inchi!  postat la 13 Ianuarie 2011 13:33
  • Uita-te in acte sau vezi daca scrie pe el! De obicei scrie pe motor dar mai este si pe o placuta langa bull-bar!  postat la 13 Ianuarie 2011 13:31
  • Unul aspirat pentru ca:este mai usor de reparat; mai ieftin; mai putin pretentios; in cele mai multe cazuri consuma cel mai putin!
    Cel turbo:Ofera mai multa putere chiar si un consum mai mic in mai putine cazuri, dar este mai pretentios(toba; buji/injectoare; set nou; uzura mica)si scade viata motorului, piesele se schimb mai repede(adica se uzeaza usor si repede)As prefera unul aspirat!  postat la 28 Noiembrie 2010 12:55
  • 308 nu cred ca are tractiune intregala! As alege 207 pentru ca e mic(costuri ieftine:benzina/motorina; piese etc)si plus ca 207 a fost de 2 ori la rand cea mai cumparata masina din Europa iar azi este printre primele 5!  postat la 24 Noiembrie 2010 12:43
  • Motorina ingheta pe timp de iarna dar mai nou au iesit alte feluri de motorina ca nu ingheata pana la -20 grade.Sunt niste adezivi speciali care impiedica inghetarea.  postat la 22 Noiembrie 2010 17:07
  • Engleza fireste! Pun mai mult accent pe limba engleza decat celelalte!  postat la 19 Noiembrie 2010 13:27
  • Vreu ceva pentru spiritul de Craciun! Iubire sanatate! Ceva lucruri materiale nu! Dar gestul conteaza!  postat la 19 Noiembrie 2010 13:26
    Raspuns la intrebarea:
    Ca va doriti de Craciun?
  • Se poate bea dar are gust de apa statuta!  postat la 19 Noiembrie 2010 13:23
    Raspuns la intrebarea:
    Apa distilata se poate bea?
  • Mercedes GL 500! Ml este mai mult de sosea!  postat la 19 Noiembrie 2010 13:15