| nyoentox2002 a întrebat:

Am și eu o intrebare!
Care este diferența dintre a avea ureche muzicală și voce?
Se spune că în rap și trap ca este ușor de cantat, nu îți trebuie voce ca exista autotune, dar mai știu o chestie ca astea mai buni pun un procent mai mic de pana în 40% și astea mai puțini buni cam peste 50%, chiar 100%

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Urechea muzicala este urechea care aude si interpreteaza sunetele.
Vocea este cea produs de corzile vocale din gat si pe care o scoti tu, cand vorbesti sau canti.
Sunt 2 organe total diferite cu functii total diferite.

In rap si trap pot canta toti, atat cei afoni cat si cei care au voce, pentru ca aceste 2 genuri de muzica, sunt cantate de amatori, care tipa si urla cat vor si cum vor, ca oricum nu conteaza.

| nyoentox2002 explică (pentru Violleta2022):

Cu țipat și urlat nu știu ce sa zic fiecare cu părerea lui!
Asta depinde și de artist:
Sunt alții care cântă Trap cu sentimente, adevăr și sunt alții care se flexeaxa cu mașini, bani etc
Mie îmi plac și combinatiile
Mie îmi place cum sună Trap combinat cu Pop sau Rap în fine!
Oarecum ai dreptate că în rap și trap pot cânta toți!
Dar îs mai multe chestii:Trebuie să știi să cânți pe beat(instrumental)adică să știi să atingi notele ca dacă nu atingi notele corect autotune-ul se cunoaște de la un kilometru, si cu cât cânți mai prost notele cu atât ai nevoi de mai mult autotune sa nu se observe, autotune-ul ăsta este ca să corecteze notele

| Violleta2022 a răspuns (pentru nyoentox2002):

Nu trebuie sa stii a canta trap, crede-ma!
Toti behaie aoclo, urla, tipa, fac ce vor, crezand ca-i muzica, de aceea s-a si inventat stilul asta "liber", pentru afoni.
Nici macar nu cunsoc note muzicale, ca nu le trebuie.

| Vash96 a răspuns (pentru Violleta2022):

Ok boomer

| nyoentox2002 explică (pentru Violleta2022):

Ți-am zis ca depinde de artiști, gen și la trap poți canta, ridica vocea

| Violleta2022 a răspuns (pentru nyoentox2002):