| soul2soul a întrebat:

Buna de ce toti profesori sunt asa incapatanati? adica de ce nu pot sa ierte cate o greseala?

Răspuns Câştigător
mumoasa
| mumoasa a răspuns:

In primul rand nu sunt toti profesori sunt asalove struckUni sunt foarte buni si iarta mereu greselile elevilor.Si ce se intampla cu acesti profesori?waitingToata lumea ii ia de prosti si in gandu lor spun '' Ehh...lasa ca ne iarta''chatterbox
Deaia sunt unii profesori asastraight facePt ca elevi sunt foarte rai si isi i-au lumea in cap daca sunt iertati big grin

10 răspunsuri:
Stefan
| Stefan a răspuns:

Nu putem sa spunem ca toti profesorii sunt asa cum îi descrii tu. Depinde cat de grava este fapta care a avut loc, acestia in marea lor majoritate sunt si dascali si parinti, deci au o mare deschidere in a întelege faptele la adevarata lor valoare.

SoftCristi
| SoftCristi a răspuns:

Mai gandeste-te odata de a pune intrebare asta!

| juniper a răspuns:

Pentru ca unii elevi nu invata din gresdeli, asa ca o vor repeta, de aceea profesorul da cate un doi si ai sa vezi ca dupa aceea isi vor reveni (elevii).

ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Daca te referi cumva la greselile de ortografie, am vaga senzatie ca nu e vorba NUMAI de o greseala. Nu pari sa fi auzit de existenta (total inutila, probabil) articolului hotarat pentru plural...i...profesorii.
In alta ordine de idei, sa stii ca profesorii iarta zeci de greseli, numai ca elevii nu inteleg asta. Au senzatia ca e ceva ce li se cuvine a priori (gugaleste ca sa gasesti ce inseamna) si isi continua si perpetueaza greselile in pas voios.
Te-ai gandit vreo clipa ca, daca ai invata, nu ai mai face greseli care sa necesite iertare?

| Cryssy a răspuns:

Pai nu sunt toti la fel. happy

| kitty_8919 a răspuns:

Intradevar sunt profesori incapatinati dar nu sunt toti la fel.

| Ana_6509 a răspuns:

Pentru ca unii elevi(majoritatea)sunt cam nesimtiti iar daca profesorul ii iarta ei vor repeta greseala.happy

| Ana_6509 a răspuns: