anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Deci am ajuns sa pun aceasta intrebare pentru sunt pur si simplu disperata. Deci, numai stiu ce sa fac ce sa mai zic. Totul mi se pare ca imi iese anapodastraight face. Am o multime de probleme, si mama mea, care in mod normal ar trebui sa-mi fie alaturi sa trec peste nu se gandeste decat la un singur lucru MATEMATICA [stiu ca e stupid dar va rog nu radeti, e adevarulstraight face]. Deci, uneori am impresia ca pe mine m-a facut doar sa fac "probleme la matematica". Deci, cand mai stam sa zicem si noi de vorba, mereu ea introduce in subiect matematica, ca eu trebuie sa lucrez ca conteaza foarte mult si etc. Pur si simplu numai suport, simt ca turbez pur si simplu. Astazi, o prietena l-a intrebat pe un baiat de care imi place daca vrea sa fie cu mine, si el mai ca nici nu stie cine suntstraight face. Va dati seama ca vestea m-a socat incat am inceput sa plang. Dar, stiti voi. un plans de nici numai stii cand te vei oprii. Si, ea normal ca m-a vazut, m-a intrebat ce am si i-am zis toata faza, si facea ca asta e si etc. deci mai ca nici n-o interesa. Acum, in timp ce stateam la calculator ea a venit la mine si face mai esti suparata? Da ii raspund eu: putin, si face ia arata-mi problemele alea care ti le-am dat suplimentar acum 2 zile. Ieri nu am putut sa le fac ca am fost in oras, si ramasese ca le voi face astazi. DEci cred ca intelegeti chestia, pana si cand ma vede ca sunt suparata, de plang de numai stiu cum sa ma opresc ea tot la matematica se gandeste...