| cry_7499 a întrebat:

Ma poate ajuta si pe mine cineva la franceza? Ofer funda.big grin
orasul focsani este un oras frumos, insa daca ar fi mai curat, totul ar fi mult mai bine. poluarea isi spune cuvantul si in acest oras. cu toate ca nu locuiesc in focsani, ci la 10 km departare, am sansa de a il admira in fiecare zi. haosul din acest oras imi displace. poate ar fi fost bine ca multe dintre cladirile vechi sa fie reparate, dar bineinteles ca nu s-a intamplat asta. mi-ar place ca orasul sa fie putin mai colorat, mai vesel, oamenii sa nu mai fie atat de mohorati. oricum, nu prea conteaza ce imi place si ce nu imi place la acest oras, atat timp cat oamenii se simt bine in el.asadar, orasul focsani este unul frumos, dar care ar putea suferi cateva schimbari.

4 răspunsuri:
| AdrianL a răspuns:

Focsani ville est une ville magnifique, mais si elle était propre, il serait beaucoup mieux. Hattrick la pollution dans cette ville. Bien que ne vivant pas dans Focsani, mais à 10 km, j'ai la chance de l'admirer tous les jours. Je n'aime pas le chaos dans cette ville. aurait pu être mieux que beaucoup d'anciens bâtiments pour être réparé, mais bien sûr il ne s'est pas produit. Je voudrais que la ville soit un peu plus coloré, plus joyeux, les gens ne seront pas si sombre. cependant, ne compte pas vraiment ce que si'aime et je déteste cette ville, tant que les gens se sentent bien el.asadar, Focsani ville est belle, mais peut subir quelques changements.

| AdrianL a răspuns:

Nu sti pic de franceza si mai citeste si tu regualmentul om prost ce esti.

| B0rnC0nfuseed a răspuns:

Focsani ville est une ville magnifique, mais si elle était propre, il serait beaucoup mieux. Hattrick la pollution dans cette ville. Bien que ne vivant pas dans Focsani, mais à 10 km, j'ai la chance de l'admirer tous les jours. Je n'aime pas le chaos dans cette ville. aurait pu être mieux que beaucoup d'anciens bâtiments pour être réparé, mais bien sûr il ne s'est pas produit. Je voudrais que la ville soit un peu plus coloré, plus joyeux, les gens ne seront pas si sombre. cependant, ne compte pas vraiment ce que si'aime et je déteste cette ville, tant que les gens se sentent bien el.asadar, Focsani ville est belle, mais peut subir quelques changements.cu placere:*:*:*

| cry_7499 explică:

In rpimul rand, ai dat google translate, si in al doilea rand, invata sa scrii in romanabig grin stii*