anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Mi-aș dori încă de la început să nu fiu înțeleasă greșit și judecată! Daca puteți vorbi frumos si ma puteti ajuta v-as fi recunoscatoare iar daca nu, nu comentati urat.
Sunt elevă la liceu.As putea fi fericita, am o familie care ma iubeste si ar fi in stare sa-mi ofere mai mult decat le sta în putinta!
Imi e greu la scoala.Ma streses cu scoala si din cauza asta m-am îmbolnăvit...Ma stresez si ma sperii din orice! Sunt prea sensibilă.
De 3 ani, cred ca am inceput sa ma atasez de alte persoane decat mama mea.Sa caut alta prezenta feminina,desi mama a fost mereu langa mine, dar simteam că nu pot sa vorbesc cu ea! Nu puteam! Mentionez ca nu sunt pe invers, îmi plac baietii.
Sa ma atasez de o profesoara...sa o sufoc cu problemele mele, sa o sufoc cu "iubirea"asta a mea si sa-mi doresc sa fiu la fel de importanta pentru eu..Vedeam in ea mai mult decat vedeam în mama. Exageram, doream atentie..si nu pot sa zic ca nu m-a ajutat si nu a tinut la mine!
Voia sa vorbeasca cu mama ca sa ma ajute si eu nu voiam.
A facut asta fara sa-mi spuna..si-a dat seama ca am in mama un sprijin si se considera vinovata "ca a ocupat locul ei"Eu imi iubesc familia mai mult decat orice! Dar tin si la persoana asta ca la o prietena! Ca la cea mai buna prietena!
S-a indepartat de mine acum si nu pot..nu pot sa accept sau sa trec peste! In fiecare zi vorbeam.Nu a zis ca nu mai vorbim, nu a zis ca am deranjat, a zis ca ea nu vrea sa ocupe acèst loc pentru mine (dar oricum nimeni nu va ocupa locul mamei in viata mea ). Asa au inteles ele..prin faptul ca vorbeam mai mult cu prof.
Sufar si nu pot sa trec peste cele intamplate.Sunt posesiva si geloasa..si un psiholog e scump.
Ma puteti ajuta cu un sfat? E bine venit orice, acum!
Mulțumesc, sper ca o sa fiu inteleasa!

14 răspunsuri:
| Andreeush a răspuns:

Dar de ce nu te poți apropia de mama ta?

| 22Elena a răspuns (pentru Andreeush):

E minunata! Dar nu stiu de ce ma incapatinez.

| Sofer a răspuns:

Nu te atasa de oricine ca intr-o zi te va lasa balta. Vorbeste totusi cu mama ta despre problemele care le ai. Daca e intelegatoare, te va asculta.

| Donsavas a răspuns:

Poti sa mergi la psihologul școlii tale! Nu confunda nevoia ta de atentie cu atașamentul. E diferenta mare.

| 22Elena a răspuns (pentru Donsavas):

Cred ca sunt amandoua activate.

| Donsavas a răspuns:

Sa stii ca a vorbi frumos nu inseamna mereu a spune adevarul.

| siriusblack98 a răspuns:

Femeia respectiva asa a considerat ca este mai corect, anume sa se indeparteze de tine.Desi probabil te va durea trebuie sa iti zic un mic adevar, ea nu tine la tine cum tii tu la ea.Tu pe ea o iubesti ca pe o sora mai mare dar ea ma indoiesc ca tine la tine in vreun fel.Te-a ascultat si a incercat sa te ajute din compasiune pentru tine si respect pentru functia ce o detine, adica una care-i impune sa fie sprijin pentru elevi, atata tot.De ce spun asta? Pentru ca daca ar fi tinut la tine, ar fi pus problema altfel, te ajuta in primul rand sa te apropii mai mult de mama ta facand-o pe ea sfatuitorul tau numar 1, ca ea (profa) sa devina nr.2 dar nu se indeparta de tine, ramanea sa iti fie un sprijin totodata incurajandu-te sa te imprietenesti mai mult si mai mult cu mama ta.Eu asa vad lucrurile din exterior.Acum sfat, vrei sa-l urmezi sau nu te priveste doar pe tine, accepta decizia profesoarei, respecta-i decizia si cauta sa iti manifesti afectiunea fata de o alta persoana.Eu nu dau Doamne de o fata cu multa iubire de oferit (asta este o discutie intre mine si Dumnezeu, so don't interfere). Anyway, iti doresc tot binele si sa faci alegerea corecta happy

| 22Elena a răspuns (pentru siriusblack98):

Am putea vorbi pe o adresa de email?

| siriusblack98 a răspuns (pentru 22Elena):

Pe pagina profilului meu de TPU ai acolo un link un scrie ''pagina mea'' care te va redirectiona catre profilul meu de Facebook unde imi poti da add si mesaj ca sa stiu cine esti.Am o singura adresa de email si o folosesc inclusiv la job asa ca nu as vrea sa amestec mesajele intre ele.Mie personal cel mai simplu imi este fie pe Facebook messenger, fie whatsapp.Te hotarasti, cand vrei sa vorbim imi spui si te ajut cu drag daca pot.

| siriusblack98 a răspuns:

Ti-am raspuns la mesajul pe privat dar sa stii ca nu imi pot da seama daca l-ai primit sau nu.De cate ori trimit un mesaj privat pe TPU imi apare ca s-a trimis dar persoana nu-l primeste.

| 22Elena a răspuns (pentru siriusblack98):

Am primit doar unul ca putem vorbi acolo..atat..la ceea ce am scris, la problema nu am primit nimic

Răspuns utilizator avertizat