anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Mi-aș dori încă de la început să nu fiu înțeleasă greșit și judecată! Daca puteți vorbi frumos si ma puteti ajuta v-as fi recunoscatoare iar daca nu, nu comentati urat.
Sunt elevă la liceu.As putea fi fericita, am o familie care ma iubeste si ar fi in stare sa-mi ofere mai mult decat le sta în putinta!
Imi e greu la scoala.Ma streses cu scoala si din cauza asta m-am îmbolnăvit...Ma stresez si ma sperii din orice! Sunt prea sensibilă.
De 3 ani, cred ca am inceput sa ma atasez de alte persoane decat mama mea.Sa caut alta prezenta feminina,desi mama a fost mereu langa mine, dar simteam că nu pot sa vorbesc cu ea! Nu puteam! Mentionez ca nu sunt pe invers, îmi plac baietii.
Sa ma atasez de o profesoara...sa o sufoc cu problemele mele, sa o sufoc cu "iubirea"asta a mea si sa-mi doresc sa fiu la fel de importanta pentru eu..Vedeam in ea mai mult decat vedeam în mama. Exageram, doream atentie..si nu pot sa zic ca nu m-a ajutat si nu a tinut la mine!
Voia sa vorbeasca cu mama ca sa ma ajute si eu nu voiam.
A facut asta fara sa-mi spuna..si-a dat seama ca am in mama un sprijin si se considera vinovata "ca a ocupat locul ei"Eu imi iubesc familia mai mult decat orice! Dar tin si la persoana asta ca la o prietena! Ca la cea mai buna prietena!
S-a indepartat de mine acum si nu pot..nu pot sa accept sau sa trec peste! In fiecare zi vorbeam.Nu a zis ca nu mai vorbim, nu a zis ca am deranjat, a zis ca ea nu vrea sa ocupe acèst loc pentru mine (dar oricum nimeni nu va ocupa locul mamei in viata mea ). Asa au inteles ele..prin faptul ca vorbeam mai mult cu prof.
Sufar si nu pot sa trec peste cele intamplate.Sunt posesiva si geloasa..si un psiholog e scump.
Ma puteti ajuta cu un sfat? E bine venit orice, acum!
Mulțumesc, sper ca o sa fiu inteleasa!

14 răspunsuri:
| Andreeush a răspuns:

Dar de ce nu te poți apropia de mama ta?

| 22Elena a răspuns (pentru Andreeush):

E minunata! Dar nu stiu de ce ma incapatinez.

| Sofer a răspuns: