| Bun123 a întrebat:

Bună, sunt primul an la medicina și ma depășește situația. E foarte multa informație și nu înțeleg cum pot sa o învăț într-un timp asa de scurt. Sa o citesc de mai multe ori sau cum sa fac? Niște sfaturi va rog?

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu vreau sa-mi iei in nume de rau sfatul, dar poate nu-i o facultatea pentru tine.
Acolo se invata logic, multe, enorm de multe ore, ca sa poti sa retii miile de denumiri stiintifice ale lucrurilor invatate.
Cum crezi ca vei face fata 6 ani, cu materia care devine din ce in ce mai grea?
Anul 1 este cel mai simplu si cel mai usor, ai doar notiuni generele, introductive, dar cu adevarat in materie intri dupa anul 2. Asta-i medicina, cea mai grea facultate de pe pamant, cu 10 ani de invatat serios (6 facultate si 4 rezidentiat), apoi invatat toata viata, ca apar descoperiri stiintifice, medicatie noua, simptome si boli noi samd.
Evalueaza-ti puterile si decide acum, inainte sa pierzi timp, pe care il vei regreta.

| Nirvanaaa a răspuns:

Asa e primul an.
Fiecare lecție luată la final de săptămână la fiecare materie. Ia-o logic, citește cu voce tare și fa studiu pe text. Sa te intrebi din ce ai învățat e o soluție buna.
La anatomie nu face scrisul cat face un desen facut de tine. Eu retin din carte doar daca imi fac un desen si asa tin minte rapoartele între structurile anatomice.
Usor usor te vei obisnui. Primul an e mai greu, după va fi bine.

| Eireann a răspuns: