| Jennyfer1111111 a întrebat:


Am o problema.
Sunt o eleva buna la invatatura. Am doar note de 9 si 10. Am fost sa dau olimpiada de romana pe scoala, insa nu stiu de ce dar trebuia sa o dam IAR inainte de vacanta intersemestriala(vineri). Olimpiada incepea de la 9 si culmea ca nimeni nu se astepta de la acea ora. Eu aveam pregatita ziua mea de nastere la scoala de la ora 8(dimineata, cu pizza si tort). Asa ca nu am mai vrut sa ma duc la olimpiada. Am decis atunci pe moment(plus ca am inca 4 olimpiade pe capul meu). Cand am ajuns acasa pe la ora 9 jumate(dimineata) mama m-a certat ca de ce nu am mers la olimpiada, iar acum s-a suparat foarte tare pe mine si a zis ca nu am voie pe telefon/calculator/televizor.
A zis ca de ce fac alegeri de una singura si ca de ce nu am anuntat-o atunci pe loc(chiar daca i-am zis acasa ca nu credeam ca voi mai merge). A zis ca cica sunt destul de mare sa iau decizii, ca de acum sa imi fac singura de mancare, etc. Si o mai ramas putin tort acasa asa ca ieri m-am dus sa imi tai o felie(dupa ce am mancat mancare). Si dupa ce am terminat felia a venit la mine in camera si a zis: "aha, deci acum faci totul de capul tau?".

Si am uitat sa va zic, i-am zis tatei in acea zi(asa random) ca mi-a luat acum ceva timp 100 de lei primiti de la ziua mea. Eu am un obicei de mica sa strang bani si sa ii cheltuiesc pe cadouri pentru zilele de nastere ale parintilor mei si a fratelui meu mai mic. Cand tata i-a zis mamei ca eu inca astept acei 100 de lei, ea a zis ca de acum sa traiesc pe banii mei si ca relatia noastra e doar financiara etc.

Eu nu inteleg ce sa fac. Daca incerc sa discut cu ea zice ca nu vrea sa auda.

Daca am gresit si eu undeva va rog sa imi spuneti.

PS: am 14 ani. Stiu ca am inceput perioada aceea adolescentina in care copiii nu se mai inteleg cu parintii, asa ca incerc sa evit certurile.