| mykkki a întrebat:

Buna TPU.Am si eu urmatoarea problema.sad Sunt eleva in clasa vlll si dupa cate stiti anul acesta plecam si noi la liceu:X:X:X si aici vine problema. As dori sa stiu unde pot sa gasesc pe internet Reteaua liceelor din buc.mai bine spus lista cu toate licele cu tot cu mediile de admitere.Eu as vrea sa intru la un liceu economic de preferat Mircea Vulcanescu, media mea de admitere este 7.92 am sanse sa intru la acest liceu? Si ce parere aveti despre el? La ce profil ar fi mei bine economic sau alimentatie si turism? Care este mai greu si care este mai usor?happy Imi cer scuze pentru ca am pus cam multe intrebari dar trebuie sa fac lista cu licee astazi si nu am habar daca este bine ce vreau sa fac. si nici nu gasesc lista cu licee pe netsad va rog sa ma ajutati. fundita si VOThappyhappy Ms.:*

Răspuns Câştigător
| SnowBella a răspuns:

Www.admitereliceu.ro - aici gasesti toate liceele din judet (selectezi judetul) + media de admitere si dotarile fiecaruia.
Din cate am vazut, la economic s`a intrat cu media 7, iar la turism si alimentatie cu 6.91. Deci da, ai sanse sa intri.
P.S. La profilul economic e mai greu...
---
Think clear!

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Lol nu inteleg dar nu trebuie sa va dea scl o revista / brosura cu toate liceele? Noua in Galatzi ne-a dat, dar in fine
Pt a gasi lista cu licee iti recomand site-ul http://www.admitereliceu.ro/......institutii aici vezi toate liceele, cu profil, media de admitere din 2010 si 2009, dotari, pozitie in oras, etc.