anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

TPU! Vreau sa im spuneti cum vi se pare. Deci, cred ca le sunt antipatica profesorilor meu.Deci, primul profesor de pe lista este doamna de geografie. M-a ascultat de la inceputul anului mereu, am ridicat mana, am dat raspunsuri corecte, in fiecare ore, iar la finalul lectie imi spunea : " Te ascult si data viitoare", asta mi-a spus-o vreo patru ore la rand, pana in ultima saptamana de scoala, inaintea vacantei de iarna.M-a ascultat, mi-a pus o gramada de intrebari, unele nu aveau legatura cu lectiile predat, dar, le-am stiu pe toate, jur, tot am stiu.Mi-a spus : " Nu mi-a placut cum te-ai exprimat si ca ai vorbit incet, 8", deci mi-a venit sa plang cand am vazut cat de nedreapta este. Dupa, a ascultat alta fata, nu a stiut aproape nimic, nimic, n-a raspuns tot anul, iar doamna a spus: " Iti pun 8 de mila ".Am trecut peste asta, asta e! A fost nedreapta.La istorie, la fel.I-am dus doua referate, i-am raspuns corect la intrebari, mi-a pus 9, iar cei care nici nu au stiu sa raspunda si au citit de pe foaie, le-a pus 10. Okay, trecem si peste asta.La informatica m-a ascultat, m-a scos la tabla, a vazut ca mi-au iesit programele, mi-a pus 5, iar cei care au dormit, au copiat, n-au raspuns niciodata la ore, le-a pus 8-9.Bun, trecem si peste asta.Ne-a adus tezele la romana.Nu am copiat, am scris frumos, bine, mi-a pus 8.30 ca mi-a scazut 20 de sutimi la redactare, deci, eu nu inteleg ce naibii este asta.Credeti-ma, nu mint absolut deloc! Chiar asta am patit...deci, nu stiu ce sa mai fac. Oricat as sti, tot note mici primesc.Ce este asta? Nu inteleg ce au cu mine.

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Ori omiti sa ne zici ceva ori esti paranoica...

In fine daca e pe bune ce zici tu ar fi cazul sa te inveti. Asa e viata, nu mereu sunt rasplatiti cei care muncesc.

Pana una alta discuta cu dirigintele ca nu nu avem cu ce sa te ajutam

| Iwannabesmart a răspuns (pentru suntserios):

In fine, multumesc.