| AnemonaP a întrebat:

Unde as putea face o plangere, la protectia consumatorului, avand in vedere ca am facut o comanda in strainatate de 200 euro,vanzatorul m-a pus sa aleg prin ce sa imi trimita coletul,iar dupa o saptamana,mi-a spus ca el nu trimite in strainatate si ca imi trimite banii inapoi, a dat rambursare si mi-a trimit dovada.
Astazi am vericat cardul si nu am primit nimic, la 2 zile dupa,, depunerea banilor", i am trimis mesaj vanzatorului ca nu am primit nimic iar acesta m-a injurat. Ce pot face in acest caz?

2 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Din pacate, asta este riscul pe care ti-l iei pe propria raspundere cand comanzi de pe siteuri neprotejate, obscure sau necunoscute, vanzatorul poate sa-ti traga teapa si tu nu ai cum sa-ti recuperezi banii, ca interpolul nu se deranjeaza pentru asa ceva.
Cat despre protectia consumatorului pe un site international ...nu exista asa ceva.
Pune-le cruce banilor alora, ca nu-i mai poti recupera!

De acum inainte, cumpara doar dupa site-urile oficiale ale magazinelor maari sau site-urilor precum: ebay, amazon, aliexpress, care au ca procedura de plata si paypalul, unde compania Paypal, iti poate da banii inapoi daca declari ca nu ai primit produsul, sau nu este in conformitate cu descrierea facuta.

| Ironwin a răspuns:

Scoti de la banca un extras de cont pe ultima luna si il trimiti celor care administreaza site-ul de cumparaturi. Apropo de pe ce site ai cumparat?