anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce sa fac sa-mi conving parintii sa ma mut in anglia! acolo sunt scoli mai bune, sau cel putin mai de renume, sunt o eleva buna de media 9.95 pe toti anii dintr-a 5-a pana intr-a 8-a si mi-as dori sa merg in anglia sa studiez acolo
sunt un elev bun la engleza am luat locul 2 pe judet la olimpiada de engleza,nu am pile etc.
tata ar zice ca e greu sa pleci printre straini si sa pleci din Romania, insa noi nu avem prieteni de familie, decat bunicii la care ne ducem de 2 ori pe an respectiv de 12 ori pe an (la mata si la tata )..as rezista la un internat strict pentru ca vreau sa ma vad cat mai bine in viitor.
am o vara care sta acolo cu parintii deoarece salariile sunt mult mai mari ..cu castigul de acolo isi construiesc o casa in Romania etc.si tata construieste o casa intr-o zona frumoasa unde ar vrea sa se retraga la batranete...el este genul de om care s-a nascut sa munceasca..nu poate sta fara munca,are curatenie in sange,ar fi convenabil sa lucreze acolo pe salariile alea mari de cat pe salariile de mizerie de aici,mai ales ca el lucreaza si in particular si este un muncitor foarte priceput,el zice ca ma va sustine,dar la facultate probabil, adica ma va sustine financiar.
sa studiez acolo este spre binele meu, stiu asta dar vreau sa-mi conving sa ma lase parintii sa merg acolo..sunt o fata descurcareata insa ei nu vor sa plec de langa ei, ba mai mult tata crede ca voi locui cu ei ceea ce bineinteles nu se va intampla pentru ca nu sunt genul de copil care sa stea pana la 50 de ani pe capul parintilor si sa se scoale la ora 12 ziua, sa leneveasca tot timpul, fara serviciu.
funda ** va rog ajutati-ma

2 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| stefi26 a răspuns:

Parerea mea este ca trebuie sa le demonstrezi cat sunt de avansate si ca nu esti in nici un fel de pericol