| croissant a întrebat:

Conteaza daca lucrezi in mall sau intr-un cabinet veterinar sau oriunde in alta parte atata timp cat este un job cinstit? Va alegeti iubit(a) in functie de ce meserie are?

Răspuns Câştigător
| Eireann a răspuns:

Anumite meserii atrag un anumit fel de oameni. De exemplu cei care lucreaza in IT te astepti sa fie calmi si cu multa rabdare. Un artist te astepti sa aiba un sti de viata mai boem. Nu imi aleg iubitul in functie de meserie dar in general evit personalul medical (medici, asistenta, fizioterapeut, etc) fiindca eu sunt medic si nu vreau sa facem diagnostic diferential in timpul cinei romantice sau sa vin acasa si sa ma intimpine cu "Bine ai venit, cati pacienti ti-au murit azi?" (din cauza specializarii mele din pacate se intampla foarte des). Iubitul bunicii mele (au amadoi 70 de ani, e foarte dragut) e din domeniul militar (pensionat, desigur) si e genul de persoana care se trezeste in fiecare zi la 7 dimineata si stie exact ce face si la ce ora pana cand se pune inapoi in pat seara. Nu cred ca sunt toti chiar asa dar el e singur ul pe care il cunosc.

37 răspunsuri:
| FreedomAli a răspuns:

Depinde pe cine întrebi. Părerile oamenilor aunt diferite şi este bine să fie aşa. Pe mine unul nu mă deranjează atâta timp cât mă înţeleg cu acea persoană şi mai ales dacă o plac. Dar exista oamenii pe care îi intereseaza asta, ba chiar este un criteriu după care se ghideaza atunci când îşi cauta un partener.

| Eireann a răspuns:

Iubitul meu e barman si in general cand imi povrsteste despre ca s-a intamplat la munca e amuzant, nu tragic. Are program destul de haotic dar si eu am la fel, deci e ok si fiecaruia ne place meseria noastra deci nu ne plangem (am avut un fost care vorba non stop despre cat isi uraste serviciul) si daca vreau un mojito sau alt cocktail... Imi zice sa mi-l fac singura ca el e in afara programului.

| Endoryus a răspuns: