| Ed7 a întrebat:

Cum ma pregatesc de bac? Sunt elev in clasa a XI-a pe stiinte ale naturii si m-am interesat si eu asa de o facultate unde sa dau, pentru ca datul cu sapa nu m-a pasionat si nici suras, si ....sa vedeti faza... daca nu am peste 9.50 in bac nici nu-s bagat in seama.
Materiile la care dau is Romana, Matematica si Informatica.
Cu matematica o scot la capat, dar eu sunt transferat in clasa a X-a la SN(cu a IX-a am fost la filologie) asa ca am ratat un de informatica si cu romana is aproximativ paralel.
Eu am luat o culegere de bac cu toata materia de bac IX-XII la matematica, cu exercitii si teste model (64 de teste).Pot gasi ceva in genul acesta si la romana? Adica vreau exemple, stiu ca pot gasi.E suficient sa lucrez cu culegerea si sa citesc tot de cateva ori? La info cum sa fac? Ma gandeam sa fac subiectele de bac si sa invat cu SoloLearn C++. Profesoara ma poate ajuta doar din a XII-a caci acum fac ei.Pot sa iau nota maxima daca lucrez asa? Aveti voi idei mai bune? Nu o sa ma apuc sa invat abia in a XII-a.Nu vreau nici o sutime sub 10.

Răspuns Câştigător
| Andreeush a răspuns:

Ar trebui să întrebi profesoara de română să îți sugereze ea ce culegere de română să îți iei.

0 răspunsuri: