| Raressssss222233337777 a întrebat:

De ce scoala este atat de trista?
De ce ne trezim in fiecare dimineata la 7 sa ne spalam pe dinti si pe fata dupa care sa ne grabim sa nu intarziem, apoi sa stam 6-7 ore sa ascultam niste oameni care se cred inteligenti pentru ca au ajuns profesori? Cand de fapt unii sunt mai rau decat elevii? Niste persoane cu probleme de atentie si de personalitate.
Iar apoi se mira "de ce nu ne place sa venim aici"?
Pai... NU E EVIDENT?
Spuneti-mi voi, ce nu este deprimant in sistemul de invatamant romanesc care daca stai si te gandesti este strict BULIMIC. De ce? De asta :
Cum poti sa fii apreciat de catre comunisti, aaa, pardon, profesori?
Pasul 1 : indoapa-te cu informatia inutila;
Pasul 2 : vomita toata informatia inutila pe foaie;
Pasul 3 : asteapta sa-ti fie evaluata voma;
Pasul 4 : bucura-te de evaluarea buna a vomei tale.
Pasul 5 : uita toata informatia, doar ai vomat-o... nu o mai ai : D
Logic.
Frustrant si trist. Amahammm...

7 răspunsuri:
| 70gabriela70 a răspuns:

Buna! Ai asa mare dreptate. sad Din pacate ne ducem in jos la capitolele cele mai importante: educatie si sanatate.

| MPersephone a răspuns:

Dupa ce am terminat liceul, am inceput sa am o alta perspectiva. Desi sistemul nostru de invatamant e unul defect, eu sunt fericita de ce am facut pana acum. La universitate e mai liberal, mai interesant, dar liceul e o perioada formativa necesara. S-ar putea implimenta multe schimbari noi si productive pentru elevi. Sistemul evolueaza mult prea incet, noi nici nu observam schimbarile. Dar putem spera ca generatiile noastre vor face ceva diferit, avand in vedere ca noi crestem cu o mentalitate mai avansata decat cei din urma.

| IsabelaIssa a răspuns: