| Lorenuta2000 a întrebat:

FUNDA celui care imi poate explica pe "limba mea" ce sunt anticonceptionalele?

Răspuns Câştigător
| Didi908 a răspuns:

Buna!
Anticonceptionalele sunt medicamente care au ca scop protejarea organismului de o sarcina nedorita. Aceste medicamente contin hormoni care in mod normal sunt secretati in cea mai mare parte de catre ovar. Daca luam anticonceptionale, deci o doza de hormoni, pacalim organismul si ovarul nu va mai secreta estrogen si progesteron (este pus in repaus), astfel ca ovulatia nu se va mai produce, si sunt de 3 tipuri:■contraceptivele orale combinate;■contraceptivele orale cu progestative;■contraceptive injectabile cu progestative; de stiut::::::Medicii spun ca femeia poate ramane insarcinata imediat dupa intreruperea tratamentului cu contraceptive orale, deci ca tratamentul de lunga durata efectuat corect si cu pauzele adecvate nu ar fi urmat de sterilitate.


Ideal ar fi ca dupa intreruperea tratamentului cu contraceptive sa va protejati folosind alta metoda cateva luni pana la reluarea functiilor ovarului si abia apoi sa incercati sa concepeti un copil.


Daca anticonceptionalele se administreaza pe perioada sarcinii, concentratia de hormoni realizata in sange duce la avortul spontan al produsului de conceptie
sper ca m-am facut destul de bine inteles happy
O zi buna! :*

5 răspunsuri:
| AliGab a răspuns:

Doar asa zisele "avantaje" ti s-au prezentat aici, dar dezavantajele nu. Atunci voi continua eu:
1. Anticonceptionalele sunt recomandate doar intre 18-35 de ani, in periaoda adolescentei si dupa 35 de ani fiind risc foarte crescut de complicatii cum ar fi tromboza, infertilitatea etc.
2. Ceea ce doctorii prezinta despre anticonceptionale este doar pentru vazarea produsului, fiind in joc sume imense pentru marile companii farmaceutice (un caz similar este si vaccinarea copiilor nou nascuti).