anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hei. Am o mica nelămurire. Am avut un vis, un vis care speram sa devină realitate intr-o buna zi. Ma visam medic. Visam sa intru la medicina. Visam sa salvez vieți și..sa fiu acolo prezenta, între ei. Sa-i vindec sau cel puțin sa le dau speranta ca mâine se vor trezi sănătoși. Acesta a fost visul meu de la 16 ani. Acum am 20 de ani și sunt studenta la drept in anul 1. Am avut câteva conflicte familiare și pana la urma am decis sa renunț la medicina. La început a fost acceptabil, ba chiar uitasem. Colegi noi, viața de facultate, petreceri, invatat, sesiune. Dar, după cam 3 luni am început sa-mi reamintesc și sa reîncep sa-mi doresc sa devin medic. Dar, am renunțat. Cum as putea sa aspir din nou la acest vis și sa renunț totodata la facultatea la care sunt acum? Familia mea n-ar fi de acord. Stiu, este viitorul meu, dar îmi apreciez părinții și bunicii și nu vreau sa-i dezamăgesc. I-am supărat prea mult in ultimii ani..nu vreau sa fiu din nou eu motivul pentru care sunt ei supărați. Nu din nou. Însă, in ultimul timp când văd un spital, un doctor, o știre despre medici sau doar asist la o discutie afurisita despre spital..ma duc la baie și izbucnesc in plâns. Nu mi s-a mai întâmplat niciodată chestia asta. Sunt o fire puternica de fel. Nu plâng repede și nu sunt sensibilă. Dar aici..aici parca totul este diferit. Parca devin cea mai sensibilă fata din lume când este vorba despre visul meu. Chiar nu stiu ce sa fac. As vrea sa lupt, dar cum? Pentru ca am început dreptul, nu renunț pana nu-l duc la final. Doar ajutați-ma cu un sfat. Ma simt ca și când am fost intr-o relație timp de 4 ani, iar acum tipul ori m-a părăsit ori a murit. Poate asta și este, o despartire. Oricum, astept sfaturi. Mulțumesc.

6 răspunsuri:
DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Dar in primul rand trebuie sa te asiguri ca chiar asta vrei. De multe ori vrem ceva, dar de putine ori se intampla sa fie si ceea ce ne dorim cu adevarat sau ceea ce ne trebuie.